Stránka 43 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 16:17
od V12
Chlapci, ked mam predbiehat na trojke v 5 a pol tisic otackach, tak to radsej V6, ten bude zrat menej ako tato 1.6-ka hnana do otacok :( To 55kW Foobia sa chova kulturnejsie... Ked na to pozeram, asi si predsa len budem musiet nechat mojho ropaka, alebo ist lovit do inych vod :oops: .
Porovnaval niekto z Vas 66kW Opel Astra Classic s Focusom II 74kW ? Jeden taky jazdeny sa mi naskyta.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 16:19
od MK2
V12: si ty někdo z greenpeace že chceš šetřit benzin? :lol:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 16:20
od misoo
preco nevyuzivat plne pasmo otaciek ? nevravim ze kazdy den, ale na obcasne nutne rychle predbehnutie nevidim dovod, ved na to tam su :D
V6 je uz ina liga, myslel som ze sa bavime o nizsej strednej v cca 1,6 :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 16:57
od V12
MK2 :
Nie, nie som z GreenPeace, to by som potom nejazdil ani na ropaku, ale nejakej elektrickej kolobezke :)

Misoo :
Preco nevyuzivat cele pasmo otacok ? Nuz preco nie, no ked po kazdom stlaceni plynu ma mat moja penazenka anorexiu... Zlaty 2.0 TDCi.
Ano, V6 je ina liga, to som samozrejme trochu prehnal :oops: Silne ma to taha k 1.8i, bez vytacania slusne akceleruje a pri tom nie je velmi hladny a aj s tazkym C-Maxom ide velmi dobre a usporne. Navyse sa na to motore "nema co" pokazit - no DPF, no turbo, no vstreky, no dvojhmota = NO PROBLEM :) A ako bonus - rozvod starou dobrou retazou.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 17:09
od Anndy
Ale ved v tych otackach 4tis+ ides max par sekund. potom zase pekne za 5 a pohoda.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 17:13
od V12
Anndy :
To iste som si hovoril pri jazde s Ignisom. Trojka a 5 a pol tam bolo naozaj iba na par sekund, no pri vyhodnoteni spotreby prisla studena sprcha v podobe 10/100.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 18:26
od Anduril
Rozhodne nejezdim nejak extra usporne, rucicka otackomeru casto navstevuje oblast 4 tisice az omezovac, cely tyden projezdim ve meste a kombinovanou spotrebu od listopadu 09 ma 7,8l/100km .. Prijde ti to moc? Pokud ano, pak pro tebe benzin rozhodne neni ;)
16V nizkoobjemovy benzin se proste musi vice tocit, aby se hybal..to samozrejme ale vyzada palivo, s tim nic neudelas.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 19:31
od Gromik
Jednoznačně souhlas s Andurilem :palec_nahoru: Já se také nebojím motor pořádně vytočit a opravdu využívám plný potenciál. Samozřejmě nejezdím trvale v 5.000 ot to je jasné :-) .. prostě podle potřeby a dlouhodobou spotřebu mám 7,9 - viz. podpis.

Ale já mám taky ještě navíc hodně velký poměr jízdy po městě (do práce 10km přes město).

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 20:17
od V12
Je mi jasne, ze maloobjemovy benzin treba tocit. OK, asi po dlhorocnom jazdeni iba s turbochrochtami mam pokrivene nazory a vkus a vlastnostiam benzinakom neviem prist na chut, takze mi ich agresivne vytacanie pripada ako tyranie. V kazdom pripade si ale myslim, ze pre bezpecne jazdenie v dnesnej premavke treba aspon 100 koni na tonu. A to bohuzial klasicka 1.6 nesplna,TiVCT sa tomu ako - tak priblizuje. 1.8i je na tom ale uz celkom dobre, ani po kratkej jazde v kopcoch s tymto motorom v C-Maxe som na okreske nepocitil nedostatok vykonu. A to som ho nemusel ani velmi zmychat. Rad by som si este vyskusal 2.0i...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 21:11
od jack-3d
V12: Mas pravdu, take si pomalu musim zvykat. S 1.8i jsem jezdil 2k otacek a nadherne to zabiralo, nemusel jsem podrazovat, ted s 1.6 Ti-VCT si musim zvykat vic tocit, aby to zabiralo. Mam palubni pc nastavene na okamzitou spotrebu a ty numera jsou obcas desiva, ale v prumeru to nakonec pada pod 8 litru. Musim priznat, ze kdyz se to clovek nauci vyuzivat vykon motoru ve vysokych otackach, pak je to dobre svezeni... jen prekonat ten strach z otacek...

Ovsem stale jeste motor zajizdim, mam 2800 km zatim... - vykon by mel jeste malinko narust a spotreba klesnout.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 22:42
od el_Barto
ja osobne teda jezdim ciste mesto a kdyz ne mesto tak kratky presun dalnice ve vysokem rytmu, ale to je jen mala cast, prevlada tedy mesto. Spotreba +-9 litru, auto ma najeto necelych 5tis km, takze predpokladam ze to jeste sleze. Co se tyce stylu jizdy, tak se vubec nicim neomezuju, rad si to prislapnu ( v ramci mezi 74kW ), coz mi prijde jako slusna spotreba. Dalkovku s naprostym prehledem lehce nad 6 litru. Neni na tom motoru co pomlouvat, ciste na dalnice to neni, to je fakt, to bych si umel predstavit jiny objem a nasledne pak i zprevodovani, ale pokud dalnice neprevazuji, tak naprosto v pohode. Ja to auto beru jako pracanta a to splnuje s prehledem a podvozek taky vykouzli nejaky ten usmev. Na zabavu mam jine s rozumnejsim umistenim pohanene napravy ...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.05.2010 10:53
od Jairo
Oplati sa vobec este kupovat klasiku motor 1.6 i 74kw do Focusa II HB? Ked clovek chce auto nielen na rok,dva a chce mat dobru spotrebu,je FoFo II klasika 1.6 dobra volba?
Jazdim teraz priemerne s FoFo I 6.7l/100km (80% mimo mesto,20 %mesto). Pise tu dost ludi,ze FoFoII je uz na ten motor tazky a spotreba je dost velkym sklamanim. Nerad by som sa dostal na spotrebu napr. 8-9 l /100km pri kupe no veho FoFo II.
Ford ma teraz fajn akcie na FoFo II ale iba na 1.6 74 kW.Otazne je ci je to uz len vypredaj alebo s tym motorom uvazuju aj do buducna.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.05.2010 11:05
od mehturt
podla mna motoricky aj spotrebou bude II na tom horsie ako I s rovnakym motorom

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.05.2010 11:17
od PetrAT
Já mám průměrnou 7,7 . Auto má najeté 42tkm. 15% město, zbytek okresky a dálnice.
Pokud máš nějaké finance na silnější motor, tak jdi do silnějšího.
Ta 1,6 moc nejede. FF II je dost těžký.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.05.2010 11:22
od misoka
Jj, tiez som toho nazoru , ze 1.6 tka velmi vela zerie na svoj vykon , ale moze to byt vahou auta ;)