Stránka 43 z 97
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 16:17
od V12
Chlapci, ked mam predbiehat na trojke v 5 a pol tisic otackach, tak to radsej V6, ten bude zrat menej ako tato 1.6-ka hnana do otacok

To 55kW Foobia sa chova kulturnejsie... Ked na to pozeram, asi si predsa len budem musiet nechat mojho ropaka, alebo ist lovit do inych vod

.
Porovnaval niekto z Vas 66kW Opel Astra Classic s Focusom II 74kW ? Jeden taky jazdeny sa mi naskyta.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 16:19
od MK2
V12: si ty někdo z greenpeace že chceš šetřit benzin?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 16:20
od misoo
preco nevyuzivat plne pasmo otaciek ? nevravim ze kazdy den, ale na obcasne nutne rychle predbehnutie nevidim dovod, ved na to tam su
V6 je uz ina liga, myslel som ze sa bavime o nizsej strednej v cca 1,6

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 16:57
od V12
MK2 :
Nie, nie som z GreenPeace, to by som potom nejazdil ani na ropaku, ale nejakej elektrickej kolobezke
Misoo :
Preco nevyuzivat cele pasmo otacok ? Nuz preco nie, no ked po kazdom stlaceni plynu ma mat moja penazenka anorexiu... Zlaty 2.0 TDCi.
Ano, V6 je ina liga, to som samozrejme trochu prehnal

Silne ma to taha k 1.8i, bez vytacania slusne akceleruje a pri tom nie je velmi hladny a aj s tazkym C-Maxom ide velmi dobre a usporne. Navyse sa na to motore "nema co" pokazit - no DPF, no turbo, no vstreky, no dvojhmota = NO PROBLEM

A ako bonus - rozvod starou dobrou retazou.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 17:09
od Anndy
Ale ved v tych otackach 4tis+ ides max par sekund. potom zase pekne za 5 a pohoda.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 17:13
od V12
Anndy :
To iste som si hovoril pri jazde s Ignisom. Trojka a 5 a pol tam bolo naozaj iba na par sekund, no pri vyhodnoteni spotreby prisla studena sprcha v podobe 10/100.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 18:26
od Anduril
Rozhodne nejezdim nejak extra usporne, rucicka otackomeru casto navstevuje oblast 4 tisice az omezovac, cely tyden projezdim ve meste a kombinovanou spotrebu od listopadu 09 ma 7,8l/100km .. Prijde ti to moc? Pokud ano, pak pro tebe benzin rozhodne neni
16V nizkoobjemovy benzin se proste musi vice tocit, aby se hybal..to samozrejme ale vyzada palivo, s tim nic neudelas.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 19:31
od Gromik
Jednoznačně souhlas s Andurilem

Já se také nebojím motor pořádně vytočit a opravdu využívám plný potenciál. Samozřejmě nejezdím trvale v 5.000 ot to je jasné

.. prostě podle potřeby a dlouhodobou spotřebu mám 7,9 - viz. podpis.
Ale já mám taky ještě navíc hodně velký poměr jízdy po městě (do práce 10km přes město).
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 20:17
od V12
Je mi jasne, ze maloobjemovy benzin treba tocit. OK, asi po dlhorocnom jazdeni iba s turbochrochtami mam pokrivene nazory a vkus a vlastnostiam benzinakom neviem prist na chut, takze mi ich agresivne vytacanie pripada ako tyranie. V kazdom pripade si ale myslim, ze pre bezpecne jazdenie v dnesnej premavke treba aspon 100 koni na tonu. A to bohuzial klasicka 1.6 nesplna,TiVCT sa tomu ako - tak priblizuje. 1.8i je na tom ale uz celkom dobre, ani po kratkej jazde v kopcoch s tymto motorom v C-Maxe som na okreske nepocitil nedostatok vykonu. A to som ho nemusel ani velmi zmychat. Rad by som si este vyskusal 2.0i...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 21:11
od jack-3d
V12: Mas pravdu, take si pomalu musim zvykat. S 1.8i jsem jezdil 2k otacek a nadherne to zabiralo, nemusel jsem podrazovat, ted s 1.6 Ti-VCT si musim zvykat vic tocit, aby to zabiralo. Mam palubni pc nastavene na okamzitou spotrebu a ty numera jsou obcas desiva, ale v prumeru to nakonec pada pod 8 litru. Musim priznat, ze kdyz se to clovek nauci vyuzivat vykon motoru ve vysokych otackach, pak je to dobre svezeni... jen prekonat ten strach z otacek...
Ovsem stale jeste motor zajizdim, mam 2800 km zatim... - vykon by mel jeste malinko narust a spotreba klesnout.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 22:42
od el_Barto
ja osobne teda jezdim ciste mesto a kdyz ne mesto tak kratky presun dalnice ve vysokem rytmu, ale to je jen mala cast, prevlada tedy mesto. Spotreba +-9 litru, auto ma najeto necelych 5tis km, takze predpokladam ze to jeste sleze. Co se tyce stylu jizdy, tak se vubec nicim neomezuju, rad si to prislapnu ( v ramci mezi 74kW ), coz mi prijde jako slusna spotreba. Dalkovku s naprostym prehledem lehce nad 6 litru. Neni na tom motoru co pomlouvat, ciste na dalnice to neni, to je fakt, to bych si umel predstavit jiny objem a nasledne pak i zprevodovani, ale pokud dalnice neprevazuji, tak naprosto v pohode. Ja to auto beru jako pracanta a to splnuje s prehledem a podvozek taky vykouzli nejaky ten usmev. Na zabavu mam jine s rozumnejsim umistenim pohanene napravy ...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 21.05.2010 10:53
od Jairo
Oplati sa vobec este kupovat klasiku motor 1.6 i 74kw do Focusa II HB? Ked clovek chce auto nielen na rok,dva a chce mat dobru spotrebu,je FoFo II klasika 1.6 dobra volba?
Jazdim teraz priemerne s FoFo I 6.7l/100km (80% mimo mesto,20 %mesto). Pise tu dost ludi,ze FoFoII je uz na ten motor tazky a spotreba je dost velkym sklamanim. Nerad by som sa dostal na spotrebu napr. 8-9 l /100km pri kupe no veho FoFo II.
Ford ma teraz fajn akcie na FoFo II ale iba na 1.6 74 kW.Otazne je ci je to uz len vypredaj alebo s tym motorom uvazuju aj do buducna.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 21.05.2010 11:05
od mehturt
podla mna motoricky aj spotrebou bude II na tom horsie ako I s rovnakym motorom
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 21.05.2010 11:17
od PetrAT
Já mám průměrnou 7,7 . Auto má najeté 42tkm. 15% město, zbytek okresky a dálnice.
Pokud máš nějaké finance na silnější motor, tak jdi do silnějšího.
Ta 1,6 moc nejede. FF II je dost těžký.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 21.05.2010 11:22
od misoka
Jj, tiez som toho nazoru , ze 1.6 tka velmi vela zerie na svoj vykon , ale moze to byt vahou auta
