Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 17.05.2010 16:17

Chlapci, ked mam predbiehat na trojke v 5 a pol tisic otackach, tak to radsej V6, ten bude zrat menej ako tato 1.6-ka hnana do otacok :( To 55kW Foobia sa chova kulturnejsie... Ked na to pozeram, asi si predsa len budem musiet nechat mojho ropaka, alebo ist lovit do inych vod :oops: .
Porovnaval niekto z Vas 66kW Opel Astra Classic s Focusom II 74kW ? Jeden taky jazdeny sa mi naskyta.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 17.05.2010 16:19

V12: si ty někdo z greenpeace že chceš šetřit benzin? :lol:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 17.05.2010 16:20

preco nevyuzivat plne pasmo otaciek ? nevravim ze kazdy den, ale na obcasne nutne rychle predbehnutie nevidim dovod, ved na to tam su :D
V6 je uz ina liga, myslel som ze sa bavime o nizsej strednej v cca 1,6 :wink:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 17.05.2010 16:57

MK2 :
Nie, nie som z GreenPeace, to by som potom nejazdil ani na ropaku, ale nejakej elektrickej kolobezke :)

Misoo :
Preco nevyuzivat cele pasmo otacok ? Nuz preco nie, no ked po kazdom stlaceni plynu ma mat moja penazenka anorexiu... Zlaty 2.0 TDCi.
Ano, V6 je ina liga, to som samozrejme trochu prehnal :oops: Silne ma to taha k 1.8i, bez vytacania slusne akceleruje a pri tom nie je velmi hladny a aj s tazkym C-Maxom ide velmi dobre a usporne. Navyse sa na to motore "nema co" pokazit - no DPF, no turbo, no vstreky, no dvojhmota = NO PROBLEM :) A ako bonus - rozvod starou dobrou retazou.
Naposledy upravil(a) V12 dne 17.05.2010 17:10, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 17.05.2010 17:09

Ale ved v tych otackach 4tis+ ides max par sekund. potom zase pekne za 5 a pohoda.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 17.05.2010 17:13

Anndy :
To iste som si hovoril pri jazde s Ignisom. Trojka a 5 a pol tam bolo naozaj iba na par sekund, no pri vyhodnoteni spotreby prisla studena sprcha v podobe 10/100.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 17.05.2010 18:26

Rozhodne nejezdim nejak extra usporne, rucicka otackomeru casto navstevuje oblast 4 tisice az omezovac, cely tyden projezdim ve meste a kombinovanou spotrebu od listopadu 09 ma 7,8l/100km .. Prijde ti to moc? Pokud ano, pak pro tebe benzin rozhodne neni ;)
16V nizkoobjemovy benzin se proste musi vice tocit, aby se hybal..to samozrejme ale vyzada palivo, s tim nic neudelas.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Gromik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 930
Registrován: 22.07.2008 08:46
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Gromik » 17.05.2010 19:31

Jednoznačně souhlas s Andurilem :palec_nahoru: Já se také nebojím motor pořádně vytočit a opravdu využívám plný potenciál. Samozřejmě nejezdím trvale v 5.000 ot to je jasné :-) .. prostě podle potřeby a dlouhodobou spotřebu mám 7,9 - viz. podpis.

Ale já mám taky ještě navíc hodně velký poměr jízdy po městě (do práce 10km přes město).
Ford Focus II 1.6 (74kW) Trend, 5dv.hatchback, 03/2007, Fotogalerie.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 17.05.2010 20:17

Je mi jasne, ze maloobjemovy benzin treba tocit. OK, asi po dlhorocnom jazdeni iba s turbochrochtami mam pokrivene nazory a vkus a vlastnostiam benzinakom neviem prist na chut, takze mi ich agresivne vytacanie pripada ako tyranie. V kazdom pripade si ale myslim, ze pre bezpecne jazdenie v dnesnej premavke treba aspon 100 koni na tonu. A to bohuzial klasicka 1.6 nesplna,TiVCT sa tomu ako - tak priblizuje. 1.8i je na tom ale uz celkom dobre, ani po kratkej jazde v kopcoch s tymto motorom v C-Maxe som na okreske nepocitil nedostatok vykonu. A to som ho nemusel ani velmi zmychat. Rad by som si este vyskusal 2.0i...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jack-3d » 17.05.2010 21:11

V12: Mas pravdu, take si pomalu musim zvykat. S 1.8i jsem jezdil 2k otacek a nadherne to zabiralo, nemusel jsem podrazovat, ted s 1.6 Ti-VCT si musim zvykat vic tocit, aby to zabiralo. Mam palubni pc nastavene na okamzitou spotrebu a ty numera jsou obcas desiva, ale v prumeru to nakonec pada pod 8 litru. Musim priznat, ze kdyz se to clovek nauci vyuzivat vykon motoru ve vysokych otackach, pak je to dobre svezeni... jen prekonat ten strach z otacek...

Ovsem stale jeste motor zajizdim, mam 2800 km zatim... - vykon by mel jeste malinko narust a spotreba klesnout.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

Uživatelský avatar
el_Barto
Junior
Junior
Příspěvky: 412
Registrován: 17.01.2010 19:21

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od el_Barto » 17.05.2010 22:42

ja osobne teda jezdim ciste mesto a kdyz ne mesto tak kratky presun dalnice ve vysokem rytmu, ale to je jen mala cast, prevlada tedy mesto. Spotreba +-9 litru, auto ma najeto necelych 5tis km, takze predpokladam ze to jeste sleze. Co se tyce stylu jizdy, tak se vubec nicim neomezuju, rad si to prislapnu ( v ramci mezi 74kW ), coz mi prijde jako slusna spotreba. Dalkovku s naprostym prehledem lehce nad 6 litru. Neni na tom motoru co pomlouvat, ciste na dalnice to neni, to je fakt, to bych si umel predstavit jiny objem a nasledne pak i zprevodovani, ale pokud dalnice neprevazuji, tak naprosto v pohode. Ja to auto beru jako pracanta a to splnuje s prehledem a podvozek taky vykouzli nejaky ten usmev. Na zabavu mam jine s rozumnejsim umistenim pohanene napravy ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik

Uživatelský avatar
Jairo
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 734
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Jairo » 21.05.2010 10:53

Oplati sa vobec este kupovat klasiku motor 1.6 i 74kw do Focusa II HB? Ked clovek chce auto nielen na rok,dva a chce mat dobru spotrebu,je FoFo II klasika 1.6 dobra volba?
Jazdim teraz priemerne s FoFo I 6.7l/100km (80% mimo mesto,20 %mesto). Pise tu dost ludi,ze FoFoII je uz na ten motor tazky a spotreba je dost velkym sklamanim. Nerad by som sa dostal na spotrebu napr. 8-9 l /100km pri kupe no veho FoFo II.
Ford ma teraz fajn akcie na FoFo II ale iba na 1.6 74 kW.Otazne je ci je to uz len vypredaj alebo s tym motorom uvazuju aj do buducna.
Bol - Ford Focus 1.6 16V HB 1999 Zelena metaliza
Obrázek

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mehturt » 21.05.2010 11:05

podla mna motoricky aj spotrebou bude II na tom horsie ako I s rovnakym motorom
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

PetrAT
Junior
Junior
Příspěvky: 459
Registrován: 09.12.2008 23:12

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od PetrAT » 21.05.2010 11:17

Já mám průměrnou 7,7 . Auto má najeté 42tkm. 15% město, zbytek okresky a dálnice.
Pokud máš nějaké finance na silnější motor, tak jdi do silnějšího.
Ta 1,6 moc nejede. FF II je dost těžký.
FF II 1,6 benzín kombi Trend

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoka » 21.05.2010 11:22

Jj, tiez som toho nazoru , ze 1.6 tka velmi vela zerie na svoj vykon , ale moze to byt vahou auta ;)
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti