Stránka 42 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 14:16
od Komi
presne tak , neviem ktora 1,6 benz moze zo 70 na 5 zrychlovat na predbiehanie kamiona, ja taku nepoznam

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 14:18
od Anduril
Asi tak, to je snad jasne, ze se mu podrazovat, kdyz ma ten motor vykon polozeny ve vyssich otackach, ne? Benzin neni TDIcko :dih: Nerikam, ze 1.6 je nejaky drak, ale kdyz se nebojis radit, tak se s tim da jet svizne.. :ble2:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 14:20
od Gromik
Ze 70-tky předjždím zásadně na trojku :cooler: ... dyť ta pak krásně táhne až ke 130 , tak není co řešit :bravo22:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 14:21
od misoo
V12, ak jazdis po dialnici ako pises a ide ti o spotrebu, o inom ako diesly neuvazuj... ja tiez zo 70-ky predbieham na 3-ke, je to citelny rozdiel oproti 4-ke :palec_nahoru:

PS: predvcerom sme porovnavali 0 - 100kmh 1,6 16V vs. 1,6 Ti-VCT a Ti-VCT to vyhralo asi o 1,5 dlzky auta. :idea: :)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 14:26
od PetrAT
Chlapci, za sebe musím přiznat, že 1,6 benzín 74kW má pouze jednu zajímavou rychlost
A tou je DVOJKA

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 14:28
od PetrAT
V12 píše:Podarilo sa mi zviest sa v FFII 74kW a aby som povedal pravdu, z dynamiky som sklamany, ocakaval som viac. Kazde predbiehanie kamionu na okreske akceleraciou zo 70 na 100 som musel riesit podradenim do 4., 5. naozaj netahala. Auto v 90tke dost citilo protivietor, jazda na dialnici bola vsetko, len nie pohoda - pri 130tke motor na 4000 otackach, spotreba podla PP 9 litrov. ......
To všechno souhlasí
A samo, při předjíždění podřadit o 2 kvalty na 3ku a nebo pro dravci je možno i 2ku

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 14:31
od Anduril
Ze 70 na dvojku je uz imho k nicemu, to uz mas pak otacky moc vysoko.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 14:32
od misoo
PetrAT píše:A samo, při předjíždění podřadit o 2 kvalty na 3ku a nebo pro dravci je možno i 2ku
no co ja viem, pri 70kmh sa na 2 uz neoplati, lebo uz pri 90kmh musis supnut 3ku a to uz stracas cas pri preradovani. mne sa 2ka oplati supnut pri cca 50kmh - najlepsie pri jazde v meste kludnou 50kou a sup za 2 a jedeeeeeeem :D

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 14:38
od Miri
misoo píše:...najlepsie pri jazde v meste kludnou 50kou a sup za 2 a jedeeeeeeem :D
píšeš to tak zapáleně, že to musím hned dnes vyzkoušet :-)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 15:19
od misoo
to este nemas natrenovane ?? najlepsie to je ked ides rovnako s niekym, jemne das za 2, otacky sa vysvihnu hore, ty len hodis doprava zachmureny pohlad a prava noha katapultuje pedal do podlahy. ty vystrelis a ked super stihne zareagovat, ty tam supnes rovno 5-ku a pianko v 90kmh pokracujes dalej akoby sa nechumelilo :wink: :palec_nahoru:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 15:36
od mik100
ja som vyriesil moj akceleracny komplex 1.6 16V vs. 1.6 tivct +zbytok sveta kupou motorky,
takze mam to podelene takto : 1.vyblbnutie v zatackach = fofo
2.zrychlenie rozneho druhu = motorka :ble2:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 15:42
od misoo
ja by som to nevedel oddelit, jedno patri k druhemu, preto snivam o rychlom aute ! :D

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 15:43
od richisan
misoo, ty si tiez jeden z tych presporskych street racerov, hej :mrgreen: :nunu: :lol:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 15:51
od mik100
ano,toto je take riesenie z nudze,pouzitelne len v lete,snad niekedy bude aj dobre auto,
zatial ''nemusi prset staci jen kdyz kape''

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 17.05.2010 16:16
od misoo
richisan píše:misoo, ty si tiez jeden z tych presporskych street racerov, hej :mrgreen: :nunu: :lol:
ako vravi klasik, ja jazdim len podla predpisov a len tam kde nikoho neohrozujem !! :mrgreen: