Stránka 42 z 97
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 14:16
od Komi
presne tak , neviem ktora 1,6 benz moze zo 70 na 5 zrychlovat na predbiehanie kamiona, ja taku nepoznam
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 14:18
od Anduril
Asi tak, to je snad jasne, ze se mu podrazovat, kdyz ma ten motor vykon polozeny ve vyssich otackach, ne? Benzin neni TDIcko

Nerikam, ze 1.6 je nejaky drak, ale kdyz se nebojis radit, tak se s tim da jet svizne..

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 14:20
od Gromik
Ze 70-tky předjždím zásadně na trojku

... dyť ta pak krásně táhne až ke 130 , tak není co řešit

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 14:21
od misoo
V12, ak jazdis po dialnici ako pises a ide ti o spotrebu, o inom ako diesly neuvazuj... ja tiez zo 70-ky predbieham na 3-ke, je to citelny rozdiel oproti 4-ke
PS: predvcerom sme porovnavali 0 - 100kmh 1,6 16V vs. 1,6 Ti-VCT a Ti-VCT to vyhralo asi o 1,5 dlzky auta.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 14:26
od PetrAT
Chlapci, za sebe musím přiznat, že 1,6 benzín 74kW má pouze jednu zajímavou rychlost
A tou je DVOJKA
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 14:28
od PetrAT
V12 píše:Podarilo sa mi zviest sa v FFII 74kW a aby som povedal pravdu, z dynamiky som sklamany, ocakaval som viac. Kazde predbiehanie kamionu na okreske akceleraciou zo 70 na 100 som musel riesit podradenim do 4., 5. naozaj netahala. Auto v 90tke dost citilo protivietor, jazda na dialnici bola vsetko, len nie pohoda - pri 130tke motor na 4000 otackach, spotreba podla PP 9 litrov. ......
To všechno souhlasí
A samo, při předjíždění podřadit o 2 kvalty na 3ku a nebo pro dravci je možno i 2ku
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 14:31
od Anduril
Ze 70 na dvojku je uz imho k nicemu, to uz mas pak otacky moc vysoko.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 14:32
od misoo
PetrAT píše:A samo, při předjíždění podřadit o 2 kvalty na 3ku a nebo pro dravci je možno i 2ku
no co ja viem, pri 70kmh sa na 2 uz neoplati, lebo uz pri 90kmh musis supnut 3ku a to uz stracas cas pri preradovani. mne sa 2ka oplati supnut pri cca 50kmh - najlepsie pri jazde v meste kludnou 50kou a sup za 2 a jedeeeeeeem

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 14:38
od Miri
misoo píše:...najlepsie pri jazde v meste kludnou 50kou a sup za 2 a jedeeeeeeem

píšeš to tak zapáleně, že to musím hned dnes vyzkoušet

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 15:19
od misoo
to este nemas natrenovane ?? najlepsie to je ked ides rovnako s niekym, jemne das za 2, otacky sa vysvihnu hore, ty len hodis doprava zachmureny pohlad a prava noha katapultuje pedal do podlahy. ty vystrelis a ked super stihne zareagovat, ty tam supnes rovno 5-ku a pianko v 90kmh pokracujes dalej akoby sa nechumelilo

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 15:36
od mik100
ja som vyriesil moj akceleracny komplex 1.6 16V vs. 1.6 tivct +zbytok sveta kupou motorky,
takze mam to podelene takto : 1.vyblbnutie v zatackach = fofo
2.zrychlenie rozneho druhu = motorka

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 15:42
od misoo
ja by som to nevedel oddelit, jedno patri k druhemu, preto snivam o rychlom aute !

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 15:43
od richisan
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 15:51
od mik100
ano,toto je take riesenie z nudze,pouzitelne len v lete,snad niekedy bude aj dobre auto,
zatial ''nemusi prset staci jen kdyz kape''
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.05.2010 16:16
od misoo
ako vravi
klasik, ja jazdim len podla predpisov a len tam kde nikoho neohrozujem !!
