Stránka 42 z 52
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 22.03.2013 22:09
od stano.
vysypany katalyzator moze mat vplyv na vyssiu spotrebu, hlavne ked mas novsi model s 2 lambdami. to nielen na volnobehu, ale aj za jazdy. vacsinou svieti aj kontrolka motora. po vymene ti na studenom moze stale pisat vyse litra.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 23.03.2013 00:34
od Stork
gargulakj píše:Stork píše: obtokového ventilu
co to je a kde to je?

Tys to teď vyhrál, Juniore

Nemam tolik příspěvků jako ty, jsem nováček...
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 02.04.2013 18:13
od Fojc3k
Delší dobu jsem tu nebyl tak se akorát rozkoukávám co je nového

Jinak po předchozích problémech jsem ventil nechal vyměnit za nový ale bohužel změna pouze minimální - volnoběh za studena je už konečně vyšší ( cca 1200 - 1400ot ) ale stejně v nízkých ot. cuká a při dojíždění za tepla má motor tendenci na pár vteřin klesnout pod 500ot i když zatím teď už nikdy nechcípl a konečně přestal pulzovat na volnoběh po ustálení otáček... po dojezdu na křižovatku už drží pěkně, ale stejně mě to spadnutí předtím pořád štve

diagnostika vše ok, po Vánocích nový palivák i vzducháč....

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 02.04.2013 20:04
od miki21
reset ř.j ?
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 02.04.2013 20:35
od Nonid
Doporucuju kompletni reset rj taky

Sice pak si uzijes minimalne 100km, spis 200 nesnesitelnyho cukani, vyresi to ale hodne problemu

Ja si brzo necham vymenit to rychlostni cidlo a tepelny, pak snad se zbavim i toho problemu, ze pri lehce zahratym motoru auto sice necuka na libovolny otacky, pri lehkym seslapnuti ale ani trosku nezabere :/ Tenhle stav je ale pouze pokud dyl stalo

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 15.04.2013 19:38
od 58251
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 15.04.2013 21:55
od Nonid
Tohle vypada docela zajimave! Podobnej problem resim ja priblizne do zahrati, pak uz lita za plynem jak drak...
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 29.05.2013 17:45
od FokusF
Zdravim,panove ja mam takovou otazku: Je to normalni že při startu mam otačky nekde na 1200-1300,jako kdybych startoval Daciu tvl )) ,po 5 min. klesnou na 800.Ja myslel že to dela jenom v zimne ,oteplilo se a furt stejny

,a ted nevim jestli to je normalni,nebo mam neco vymenit,vyčistit.Jinak s fordem spokojen

,tedka sme byli na zavody v milovici

,tak sme si dali par sprintu

nejelo to špatne na to že je to 1.6. Byl tam Focus 1.8 combi 1999, 150 koni,svetla z ST,palubovka,převodovka a tak )).Třeba majitel je tady na foru nevim,pokecali sme si chvile,je z M.Boleslav.
jinak dekuju za odpovedi
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 29.05.2013 18:13
od xGrany
Presne takovy mam prubeh taky.Auto mam od dubna,tak sem porad rikal,jak se otepli,bude to lepsi a ono porad nic...
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 29.05.2013 18:17
od gargulakj
Řekl bych že všechny benzíny ve všech autech mají takový průběh, takže i my

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 22.02.2015 14:51
od tomaw
Takže dnešní akce . Volnoběžný ventil na 1.8 z Aukra vydržel bez problémů 4 roky a cca 55 tisíc km

.Poslední měsíc se choval divně ,dnes opět zatuhlý ,přemýšlím jestli má cenu ho čistit .....
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 22.02.2015 19:44
od vitr73
ja mam vetil z aukra a zhruba kazdy rok ho vymeju jednou za dva roky jde do ultrazvuku a chodi docela obstojne ...na rozdil od Fomoco ventilu.....
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 23.02.2015 11:38
od Cimi
ventil vyřeší jen něco ale ty otáčky se srovnaj až po zaslepení toho emisního systému. kdybych to bejval věděl už před rokem tak sem se stim tak dlouho nesral.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 04.03.2015 23:06
od Achiler
Čau pánové, koukal jsem na pár videi se startem Focuse a zjistil jakýsi problém u mně.
Při startování (studeném) mi vyletí otáčky k 2000 (z 5ti videí ani jednomu se nedělo) a pak spadnou k 1500 ot. a pomalu padají. Avšak stačí prošlápnout třeba na 1700 ot. a tam cca 2sec zůstanou.
Ráno když se rozjíždím, dám 1, přeřazuji na 2 a mezi tím se mi drží ty otáčky takhle vysoko, že spadnou vyloženě až se zařazením 2. stupně a puštěním spojky.
Musím uznat, že dlouho jsem žil s vědomím, že má Focus sytič a toto je jeho problém, slyšel jsem to od dosti mechaniků, s kterýma jsem ty otáčky řešil - " To je normální za studena, to drží sytič ty otáčky". Teď by mě tedy zajímalo, jestli to bude špatným volnoběžným ventilem nebo špinavou škrtící klapkou, nebo obojím. Otáčky zlobí i za tepla, problikává osvětlení v autě, auto vibruje, bez přídání plynu se nedá rozjet skoro ani z kopečka - rozsvítí kotrolka motoru a rozklepe se a jakýkoliv odběr elektřiny se projeví na otáčkoměru (ačkoliv by to měl volnoběžný vent. dorovnat)
Na druhou stranu když si ty své problémy se studeým startem čtu, spíš bych to tipnul na špinavou klapku, a je fakt že přidávání plynu je poměrně stupňovité - ne plynulé. - Zkoušel jsem zvýšit na volnoběh otáčky z těch 760 a po lehkém přidávání rukou nejdřiv nic a pak vyletí na 1100 - 1,2 tisíce. Pokud chci ubrat, tak pouštím, furt se drží a pak spadnou úplně na volnoběh.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 05.03.2015 00:36
od stano.
Robi ti to toto:
https://www.youtube.com/watch?v=L5eCetJb1qU
A teda aj za tepla? Potom su to rozvody.
Ak ti za studena skokovo vzrastaju otacky do cca 2500ot/min, zacni vycistenim volnobezneho. Na 1.6 je nadherne pristupny.