Re: sportovní filtr
Napsal: 20.02.2009 13:30
navrhujem podlozit tvrdenia obidvoch taborov nejakymi dokazmi, nie len suchym konstatovanim a vzajomnym osocovanim 

Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Já nemám nic proti tomu, vést věcnou diskuzi.chmelko píše: p.s:diskutujte ale neuražajte sa,alebo neargumentujte total out sposobom obe strany..
ad1: dva lidé, které znám si na auto dali větší, resp.dva mezichladiče - funguje to, po vyřešení zástavbových problémů, skvěle a bez děr při přidání plynu - to přece není teorie nějakého tunera, nebo je?chmelko píše:1)..podla mojho nazoru si tuto teoriu pochitil od nejakeho tunera ,
2)chladiče su koncipovane tak, aby dokazali za každych okolnosti uchladit pre potreba turba prave ten objem vzduchu, ktory dokaže turbo samotne využit.
3)ak by tvoja teoria bola spravna, museli by mat napr v Emiratoch intercooler fakt na privesnom vozíku ako tu bolo spomenute, pretože by sa ani neroztočilo,ale nieje tomu tak ver mi..
je sakra rozdiel medzi produkčným fukanim a fukanim v zavodnych specialoch..
PajaHR píše:Nemáte někdo zkušenosti se vzduchovym filtrem od K&N?
http://www.sportovni-filtry.cz/kn-vzduc ... -3000.html
Tak v tom případě to asi nebude plus pro K&N, protože ten když takhle rozděláš, tak v porovnání s papírákem bude mít daleko menší plochu...Tonda-B píše:Na filtru to jistě záleží.
Jde o to, kdybys ten filtr rozdělal a narovnal záhyby, kolik m2 rovné filtrační plochy budeš mít k dispozici.
Naopak - kolik vrstev má bavlněný a kolik papírový filtr?cr4sh3r87 píše: Tak v tom případě to asi nebude plus pro K&N, protože ten když takhle rozděláš, tak v porovnání s papírákem bude mít daleko menší plochu...