No nezabudaj, ze focus II vazi aj o nieco viac ako focus I. Cize kila navyse = horsia dynamika.
Tiez krutiaci moment je "svina" a ten dava cloveku (sice falosny) pocit mohutneho zatahu, cize 1,6 ho ma najma v nizkych otackach menej, tak sa ti moze zdat, ze netaha, pricom to nemusi byt pravda.
A fakt si skusal poriadnu akceleraciu v otackach v pasme maximalneho vykonu?
Mne sa tiez zdalo, ze motor je tak poriadne zabehnuty az od par tis. km viac - tak 7-10 tis. cize treba zabehavat a skusat. Ale podla mna focus II (ak focus I nebol kombi) s rovnakym vykonom bude pomalsi ako focus I, min. kvoli hmotnosti.
Na druhej strane 1,6 TiVCT ma z praxe obvykle jemne vyssi vykon ako 85kw, tuto na fore, co boli chalani na merani na brzde, tak sa ich vykon blizil 92kw, tak ako ma "nova" 1,8-ka.
Aj v praxi vyrazny rozdiel v zrychleni medzi 1,6 tivct a 1,8 92kw je maly (tak pol auta plus-minus meranie

), ale pocitovo v 1,8 je to vyrazne lepsie, najma kvoli Mk.