Stránka 41 z 51

Re: FOCUS III RS

Napsal: 14.09.2016 20:19
od TomFocus
Taky jsem pro Golf ..jen se žene s doplňkama úplně jinam cenově.

Stejně pár rychlích rozjedů a bude po spojce dřív jak po gumách s driftem.

Re: FOCUS III RS

Napsal: 10.10.2016 20:49
od ACEMajky

Re: FOCUS III RS

Napsal: 10.10.2016 20:56
od TomFocus
...pod videem 8)

karel chluppřed 3 měsíci
Neee, nejede to jako Evo devítka, neváží to 1400kg jako Evo v sérii.... Jelikož ale nevyrobilo Mitsu nic jinýho a klišé je out, tak je to asi jediná alternativa. Ale je to buznakára vážící 1600kg(resp.1569 bez řidiče), což je proti mechanickým diferákům a na ovladatelnosti oproti Evu úplně jinde. Jen se netěším, až se roztrhá ta čtyřlamelová dvouspojka na zadku. To bude jinej kumšt, než vyměnit dif.. Ale jak říká, za ty prachy 4x4 s touhle silou a technikou asi nelze sehnat.

Re: FOCUS III RS

Napsal: 10.10.2016 21:07
od ACEMajky
A karel chlup je proboha kdo, ze ho tu zminujes? Znas ho, uz napsal nejaky hodnotny clanky? Nebo sem tam plk pod videem?... :totlsmile:

Re: FOCUS III RS

Napsal: 10.10.2016 21:29
od TomFocus
Kdo je chlup netuším, ale píše mě z duše. :palec_nahoru:

Re: FOCUS III RS

Napsal: 11.10.2016 12:44
od jack-3d
Chlup... To bude další nýmand, kdo v tom nikdy nejel, ale řečí kolem toho má na hodinovou přednášku. Každopádně je divný, že Focuse všude chválej, asi Fordí lobby maká na plný obrátky.

Re: FOCUS III RS

Napsal: 11.10.2016 13:16
od ACEMajky
JJ, maj to podchyceny...

Re: FOCUS III RS

Napsal: 14.10.2016 12:21
od faust54
Hlavně, že si kluci rozumíte :cooler:

Re: FOCUS III RS

Napsal: 20.10.2016 11:23
od Meldo
TomFocus píše:.....A zase jiny graf z brzdy, ktery sedi 1min 51s:

Na videu je vidět jak to poctivě dali na válce, nachystali dynamometr a auto řádně změřili :mrgreen:

Holt není 350ps jako 350ps. :perfect:

Jsou automobilky, které záměrně uvádějí menší výkon svých motorů-aut než je skutečnost. A pak následuje vždy milé překvapení jak mezi konkurencí viniká spotřebou a dynamikou.
A jsou automobilky co mají velký oči a pak jsou tyhle dohady, testy, srovnání :mrgreen: přitom stačí jen nemít velký oči a silný prohlášení o výkonech budoucího modelu.
:nixw: :nixw: :nixw:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/kol ... den-cekal/

Re: FOCUS III RS

Napsal: 20.10.2016 12:03
od ACEMajky
Nejak nerozumim tomuto: v clanku pisi o tom, ze mezichladic stlaceneho vzduchu ve vyssich otackach nestiha, tak proc je rekneme 1/5 zakryta uz z vyroby plastovou deskou a info ktere tu je k dohledani je takove, ze byl moc ucinny

Napsal: 20.10.2016 12:34
od Nonid
Moc ucinny kdyz se ohrejval motor, takze to trvalo vecnost.

Re: FOCUS III RS

Napsal: 20.10.2016 15:09
od ACEMajky
Aha, diky za objasneni

Re: FOCUS III RS

Napsal: 20.10.2016 18:14
od 6666667
Mezichladič nemá skoro žádný vliv na dobu ohřátí motoru.

Re: FOCUS III RS

Napsal: 20.10.2016 18:43
od ACEMajky
Teoreticky jo, cim chladnejsi vzduch bude sat, tim vice bude valec ochlazovat, otazka, jak moc velky vliv to bude mit - o minutu dele, 5 minut dele,...

Pak je ale stale otazka, proc cast zakryli, kdyz ma. auto problem s chlazenim stlaceneho vzduchu ve vyssich otackach. Revo ve sve uprave vykonu uvadi, ze pokud teplota nasavaneho vzduchu stoupne nad (a ted me neberte za slovo, az budu na PC dam to sem) treba na 80 stupnu, tak snizi RJ (po uprave REVO) o 15%,pokud 70 stupnu, tak o 10% snizeni vykonu a podobne - cili problem s mezichladicem bude, proto resim proc ho tedy zakryvaji...

Upravce REVO: http://www.revotechnik.cz/2016/08/17/st ... us-rs-mk3/

Teplotní ochrana
Revo Stage 1 optimalizace je vyvinuta pro sériový motor. Mohli jsme přidat na tlaku a výkonu, ale to by se negativně podepsalo na sériovém motoru. Naše testování ukázalo, že při zvýšených teplotních podmínkách (motorová brzda, vysoká teplota vzduchu nebo dlouhodobá VMAX/okruhová jízda) se dramaticky zvyšuje teplota nasávaného vzduchu (IAT).

Proto jsme implementovali tyto bezpečnostní podmínky:

IAT přes 60ºC, výkon je snížen o 5%
IAT přes 65ºC, výkon je snížen o 10%
IAT přes 70ºC, výkon je snížen o 15%
Tato ochrana také aktivně monitoruje teplotu výfukových plynů (EGT). Pokud se EGT zvýší k nebezpečné hranici tak je výkon automaticky snížen o 10% dokud motor nedosáhne opět bezpečných teplot.

FOCUS III RS

Napsal: 20.10.2016 22:34
od Nonid
6666667 píše:Mezichladič nemá skoro žádný vliv na dobu ohřátí motoru.
Cituju ford :nixw: