Teoreticky jo, cim chladnejsi vzduch bude sat, tim vice bude valec ochlazovat, otazka, jak moc velky vliv to bude mit - o minutu dele, 5 minut dele,...
Pak je ale stale otazka, proc cast zakryli, kdyz ma. auto problem s chlazenim stlaceneho vzduchu ve vyssich otackach. Revo ve sve uprave vykonu uvadi, ze pokud teplota nasavaneho vzduchu stoupne nad (a ted me neberte za slovo, az budu na PC dam to sem) treba na 80 stupnu, tak snizi RJ (po uprave REVO) o 15%,pokud 70 stupnu, tak o 10% snizeni vykonu a podobne - cili problem s mezichladicem bude, proto resim proc ho tedy zakryvaji...
Upravce REVO:
http://www.revotechnik.cz/2016/08/17/st ... us-rs-mk3/
Teplotní ochrana
Revo Stage 1 optimalizace je vyvinuta pro sériový motor. Mohli jsme přidat na tlaku a výkonu, ale to by se negativně podepsalo na sériovém motoru. Naše testování ukázalo, že při zvýšených teplotních podmínkách (motorová brzda, vysoká teplota vzduchu nebo dlouhodobá VMAX/okruhová jízda) se dramaticky zvyšuje teplota nasávaného vzduchu (IAT).
Proto jsme implementovali tyto bezpečnostní podmínky:
IAT přes 60ºC, výkon je snížen o 5%
IAT přes 65ºC, výkon je snížen o 10%
IAT přes 70ºC, výkon je snížen o 15%
Tato ochrana také aktivně monitoruje teplotu výfukových plynů (EGT). Pokud se EGT zvýší k nebezpečné hranici tak je výkon automaticky snížen o 10% dokud motor nedosáhne opět bezpečných teplot.