Stránka 5 z 12

Napsal: 29.01.2008 06:20
od Noah
Lesi píše:Pro Noah. Jo zní to jako ventil, přesný :lol: Co ti s tím cvakájcím vstřikem přesně dělali, kolik to stojí a kde? To už je špatnej? Díkes. Mě to nedělá vždy, ale převážně když to auto dlouho stojí (není pravidlem) a jde to jen od toho jednoho.. Hajzell jeden :P
Delali mi vsechny vstriky i kdyz auto jezdilo udajne bylo neco rozhadany ohledne kodu vstriku kody co jsou na vstriku ridici jednotka nechtela zchroupnout tak to rozebrali vstriky vyzkouseli na stolici +nova kalibrace pry jim po kalibraci vyjede novy kod kazdeho vstriku,ktery nacpali do jednotky.A to cvakani proste jako kdyz ti cvrlika ventil,v aute sem tenhle zvuk nemohl preslechnout.ale jak rikam auto normalne jezdilo,ale moje problemy jsem tu uz v jinem,podobnem vlakne popisoval.Cena tehle srandy 6118Kč TPservis je to autorizovany servis DELPHI.

Napsal: 29.01.2008 08:10
od powermax
to Pelen: Prepac, nejak som to prehliadol.

Bratovi na scorpiu 2.5TD zacal robit problemy budik teploty motora (vacsinou ukazoval dobre, no cas od casu za jazdy klesala rucicka aj ked teplota motora bola stala), a pod nulou mu to tiez najprv zabublalo kym naskocil. Nastval sa , kupil obidva senzory teploty ktore su v hlave valcov, vymenil a odvtedy budik nestrajkuje a start na prvy sup.

Mne sa vsak budik tvari normalne a tiez focus ma len jeden snimac teploty motora v hlave takze tam by problem nemal byt. Tak nejak mi vychadzaju uz len dva snimace: snimac vysokeho tlaku paliva a snimac teploty nasavaneho vzduchu niekde za intercoolerom.

Je zaujimave ze problemovy start u mna suvisi s teplotou okolia aj dlzkou odstavky auta. Normalne som startoval do -2 bez problemu. Vcera rano +1, odstavka cca20 hod. starter zatocil, motor odpalil, ja som pustil kluc a ticho. Druhykrat Ok. Dnes -1 , odstavka 12 hod. start OK. Ak by bolo -3 tak by urcite parkrat blafol.

Prave ma napadlo ze aj cidlo teploty moze byt rozhodene pri nizkych teplotach a pri ohriati moze ukazovat ok. Nemate niekto graf teplota-odpor pre cidlo v hlave a cidlo za intercoolerom?

Napsal: 29.01.2008 11:03
od Noah
powermax píše:to Pelen: Prepac, nejak som to prehliadol.

Bratovi na scorpiu 2.5TD zacal robit problemy budik teploty motora (vacsinou ukazoval dobre, no cas od casu za jazdy klesala rucicka aj ked teplota motora bola stala), a pod nulou mu to tiez najprv zabublalo kym naskocil. Nastval sa , kupil obidva senzory teploty ktore su v hlave valcov, vymenil a odvtedy budik nestrajkuje a start na prvy sup.

Mne sa vsak budik tvari normalne a tiez focus ma len jeden snimac teploty motora v hlave takze tam by problem nemal byt. Tak nejak mi vychadzaju uz len dva snimace: snimac vysokeho tlaku paliva a snimac teploty nasavaneho vzduchu niekde za intercoolerom.

Je zaujimave ze problemovy start u mna suvisi s teplotou okolia aj dlzkou odstavky auta. Normalne som startoval do -2 bez problemu. Vcera rano +1, odstavka cca20 hod. starter zatocil, motor odpalil, ja som pustil kluc a ticho. Druhykrat Ok. Dnes -1 , odstavka 12 hod. start OK. Ak by bolo -3 tak by urcite parkrat blafol.

Prave ma napadlo ze aj cidlo teploty moze byt rozhodene pri nizkych teplotach a pri ohriati moze ukazovat ok. Nemate niekto graf teplota-odpor pre cidlo v hlave a cidlo za intercoolerom?
Tyhle problemy ma plno z nas,nekde tu je napsano ze motor udrzi teplotu az 8 hodin proto asi cim dele auto stoji hure startuje,nevim jak to budu mit ted ale startovalo mi to tak jako tobe a cidla mam v poradku.

Napsal: 29.01.2008 11:04
od Noah
powermax píše:to Pelen: Prepac, nejak som to prehliadol.

Bratovi na scorpiu 2.5TD zacal robit problemy budik teploty motora (vacsinou ukazoval dobre, no cas od casu za jazdy klesala rucicka aj ked teplota motora bola stala), a pod nulou mu to tiez najprv zabublalo kym naskocil. Nastval sa , kupil obidva senzory teploty ktore su v hlave valcov, vymenil a odvtedy budik nestrajkuje a start na prvy sup.

Mne sa vsak budik tvari normalne a tiez focus ma len jeden snimac teploty motora v hlave takze tam by problem nemal byt. Tak nejak mi vychadzaju uz len dva snimace: snimac vysokeho tlaku paliva a snimac teploty nasavaneho vzduchu niekde za intercoolerom.

Je zaujimave ze problemovy start u mna suvisi s teplotou okolia aj dlzkou odstavky auta. Normalne som startoval do -2 bez problemu. Vcera rano +1, odstavka cca20 hod. starter zatocil, motor odpalil, ja som pustil kluc a ticho. Druhykrat Ok. Dnes -1 , odstavka 12 hod. start OK. Ak by bolo -3 tak by urcite parkrat blafol.

Prave ma napadlo ze aj cidlo teploty moze byt rozhodene pri nizkych teplotach a pri ohriati moze ukazovat ok. Nemate niekto graf teplota-odpor pre cidlo v hlave a cidlo za intercoolerom?
Tyhle problemy ma plno z nas,nekde tu je napsano ze motor udrzi teplotu az 8 hodin proto asi cim dele auto stoji hure startuje,nevim jak to budu mit ted ale startovalo mi to tak jako tobe a cidla mam v poradku.

Napsal: 29.01.2008 11:27
od Patrick
Taky mi ráno špatně FF nastartuje: traktor--->nechám ho minutu běžet a pak jedu. Ještě mi na 50m trochu zacuká a dobrý až na to , když trochu víc přidám plyn slyším cvakání ventilů. No a po asi 150m klídek a pohoda. Tankuju jedině na Shelce a ještě tam leju aditivum. Teď tam ještě chci nalejt od STP na vyčištění trysek. A to jsem zvědav, jestli se něco změní.



FF combi 1,8 TDCI r.v. 2002

Napsal: 29.01.2008 15:04
od martyG
Riešil som môj problém so štartovaním s jedným pánom, čo opravuje focusy a ten mi vravel, že to môže robiť aj štartér, že ich na focusoch už dosť vymenil. Pri štartovaní má štartér veľký odber a riadiaca jednotka to môže vyhodnotiť ako chybu a nepustí naftu do valcov. Je to vtedy, keď je na štartéri zlé ukostrenie, alebo je znečistený a ťažko sa pretáča. Skúsim sa na to mrknúť a uvidíme.... :roll: :roll:

Napsal: 29.01.2008 15:37
od Noah
No starter sem mel taky v haji ale starty se o moc po vymene nezlepsili

Napsal: 29.01.2008 15:42
od martyG
kua, to si ma teda nepotešil a totálne demotivoval :cry: :roll: :cry:

Napsal: 29.01.2008 16:10
od Noah
No to sem v umyslu nemel:))V kazdym pripade si nech zmerit odber proudu starteru.Netvrdim ze to co sem mel ja musi mit kazdy,at mas vic stesti nez ja :)Cekam na prvni mrazik ted o vikendu by pry neco melo byt a sem zvedavej no

Napsal: 29.01.2008 16:13
od martyG
no niečo s tým musím urobiť a toto by mal byť prvý krok v mojom zúfalstve :roll:

Napsal: 29.01.2008 21:19
od pelen
powermax:

Napsal: 29.01.2008 21:25
od Jozkablack
No nemám TDCi, ale nedávno jsem měl problem se starterem a někdy se stalo že nejdřív otočil z těžka a potom když se rotočil rychle, tak motor stejně nečapnul. Ale na podruhé ano......starter opravena amechanik mi vysvětlil to samé co psal MartyG. Jednotka to vyhodnotila jako chybu.

Napsal: 29.01.2008 21:58
od pelen
Ridici jednotka vyhodnocuje pojkles napeti v palubni siti pri startovani. U R19 ridici jednotka blokovala privod do zapalovaciho modulu - na svickach nebyla jiskra, dokud starter nezatocil motorem svizne.

Napsal: 29.01.2008 22:01
od Jozkablack
No když se starter hned alespoň převalil tak to chytlo, ale jakmile se starter jen pootočil a pak se rozeběhnul tak už to nechytlo, nechápal jsem to až do vysvětlení mechanika.

Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru

Napsal: 11.02.2008 08:56
od Vincenz
Zdravím,

mám podobný problém...po ránu startuju tak na 3x když byla v noci velká cima...motor se háda a bud něnaskočí vůbec a nebo po chytnutí hned zhasne. Zkusím sehnat nějaké aditivum zda to pomuže...jinak mě čeká serviska tak se jim tam o tom zmíním aby se na to podivali a třeba něco najdou okolo žhavicích svíček. Ale přesně jak je psáno přes den už je startování v poho. Tankuju u shell a problém je jen ráno ..klepe se a zvuk jak z traktoru...