Stránka 5 z 16
Napsal: 18.10.2006 09:05
od hide
Mně to dělalo taky. Výměna volnoběžnýho ventilu pomohla.

Napsal: 18.10.2006 09:09
od stigi
hide píše:Mně to dělalo taky. Výměna volnoběžnýho ventilu pomohla.

Pokus o cisteni nema smysl?
Napsal: 18.10.2006 11:25
od kulisek111
hide:
a jaka byla cena za kus?
Napsal: 18.10.2006 19:31
od Ahmed
stigi píše:hide píše:Mně to dělalo taky. Výměna volnoběžnýho ventilu pomohla.

Pokus o cisteni nema smysl?
Byly tu nazory, ze jo, ale pak se pridalo par lidi, ze po vycisteni to za tyden zacalo delat zase nebo to vubec nepomohlo a vyresila to az vymena...
Napsal: 18.10.2006 20:22
od hide
Mně to čistili a já po týdnu zase a nepomohlo to. Prej má ventil životnost 100 tisíc a pak odchází. Mě to stálo i se softem a s prací 2400,- Kč.
Napsal: 18.10.2006 21:20
od stigi
hide píše:Mně to čistili a já po týdnu zase a nepomohlo to. Prej má ventil životnost 100 tisíc a pak odchází. Mě to stálo i se softem a s prací 2400,- Kč.
Primo ve fordu??
Napsal: 19.10.2006 08:12
od hide
Jo.
Napsal: 19.10.2006 09:04
od stigi
hide píše:Jo.
Diky. Dneska to bylo bez problemu tak uvidim co to bude delat dal. Jenom doufam, ze to teda bude tim ventilem a ne treba MAFem. Cistil nekdo MAF?? Je v tom nejaky problem nebo neco na co si dat pozor?
Napsal: 31.10.2006 06:05
od stigi
Takze me peripetie s otackama stale pokracuji. Zkusil jsem vycistit volnobezny ventil (moc to opravdu nejde) a MAF senzor, udelal jsem restart RJ. Vysledek? V podstate vubec zadny. I nadale zustanou otacky po seslapnuti spojky na 1000ot/min , coz by mi tak nevadilo, ale horsi je, ze 1-2x za den (ted je to vetsinou rano-mozna je tu zavislost na teplote) padaji ke 300ot/min a motor ma tendenci zhasnout. Nekdy to jeste rozchodi, nekdy zhasne. Zda se mi, ze je tu i jista zavislost na rychlosti, resp. brzdeni. Pokud rychle seslapnu spojku a hned brzdim otacky rychle padaji ke zminenym 300ot/min. Pokud seslapnu a nebrzdim tak otacky padaji pozvolna na nejakych 700ot/min.
Nemate jeste nekdo nejaky tip???
Napsal: 31.10.2006 07:29
od romec
Skús ešte rozpojiť konektor čidla chvenia motora a prebehni auto.
Napsal: 31.10.2006 07:40
od stigi
romec píše:Skús ešte rozpojiť konektor čidla chvenia motora a prebehni auto.
Kde ho mam hledat?
Napsal: 31.10.2006 07:57
od romec
Pozri
http://ford-focus.cz/modules.php?name=Forums&file=
viewtopic&t=816&highlight=ot%E1%E8ky&sid=bdaa94fb041
5140798c81111cc0b3638
Konektor je na predu motora pod tymi 4 plastovými nátrubkami.
Napsal: 31.10.2006 08:12
od stigi
JJ, jdu se na to mrknout... Dik
Napsal: 31.10.2006 08:23
od hide
Ten ventil nepomůže vyčistit. Já ho musel vyměnit a pak bylo po chcípání.

Napsal: 31.10.2006 08:36
od stigi
hide píše:Ten ventil nepomůže vyčistit. Já ho musel vyměnit a pak bylo po chcípání.

Vim o tom, uz jsi mi to psal. Chtel jsem jen zkusit vyloucit neco dalsiho. Nakonec mi stejne asi nezbude nic jineho nez ten ventil vymenit a doufat, ze to bude tim. Jen premyslim jestli to delat sam a nebo dat jako ty do fordu, aby se zrovna mrkli na software.
Na diagnostiku se mi jit zatim nechce. Byl jsem tam cca pred 4 mes. kvuli ztrate vykonu a zjistili prd. Za 15 minut jsem byl poklizeny a akorat jsem se vycenil
