Stránka 5 z 8
Re: Cukání motoru a jiné..
Napsal: 16.06.2016 09:36
od vita_k
kdyz to bylo bez DPF, tak se mohlo zkusit "SW vypnout klapky". Ted uz to nejde.
proc je RJ nastavuje tak blbe vubec nechapu, delalo mi to taky a bylo to hodne neprijemne.
Jak vis, ze je podtlak dobre nastavovan?
Re: Cukání motoru a jiné..
Napsal: 16.06.2016 11:17
od pepé
Podtlak funguje, kdyby nefungoval je problém i jinde.
Mám nějaký mezitypový motor, klapky u mě jsou elektrické, kdyby nedojely, tak by to mělo signalizovat na diagnostice né?.
Poslední šance, kterou chce mechanik vyzkoušet je výměna celé ŘJ(jestli, jak říkáš nedává zmatené pokyny). Jinak si už neví rady.........
Pak už to jedině hodit ze skály nebo na protiúčet....

Re: Cukání motoru a jiné..
Napsal: 16.06.2016 15:15
od vita_k
njn, tady uz i hovn* prestava smrdet.
Ja to odhaduji chybu a chybu jednotky tak 50/50. Aby auto cukalo jak splaseny a originalni SW nebyl schopen ani vyhodit chybu, tak to Bosh, nebo kdo tento system dodava, pekne zmrsil. Chteli mozna usetrit na diagnostickych schopnostech motoru a takto to dopadlo.
Re: Cukání motoru a jiné..
Napsal: 17.06.2016 09:45
od pepé
Jo originál SW vyhodil chybu přeplňování turba. Pak jsem dám kód chyby a text, nepamatuji si to přesně.
Klapky tomu nebrání....měnili se na zkoušku
DPF je nový a má ztrátu 80Pa
Vzduchový filtr nový
Váha vzduchu se také měnila.
Je možnost přicpaný výfuk....asi blbost co????
Statická regenerace na místě proběhne bez problémů....tzn. že to dělá jenom pod zátěží.
Napsal: 17.06.2016 10:27
od vita_k
Preplnovani je asi až důsledek než příčina, jak to cuka, tak to zvyšuje tlak v sání.
Re: Cukání motoru a jiné..
Napsal: 17.06.2016 12:23
od pepé
Vypadá to jako když to nemá kam tlačit vzduch...splodiny.
Re: Cukání motoru a jiné..
Napsal: 20.06.2016 21:14
od oniko
Ahojte, vie mi napísať niekto aký je normálny tlak na DPF? Ked mam spustenu diagnostiku tak mi to vychádza cca na 6 kPa pri 4000 ot/min. Na volnobeh 1,2kPa .
Re: Cukání motoru a jiné..
Napsal: 22.06.2016 08:41
od pepé
Tak tady je ten chybový kód: P0234
Popis:Podmínky přeplňování turbodmychadle
během akcelerace zjištěn neočekávaně vysoký tlak přeplňování
Dal bych to jsem jako přílohu, ale nevím v jakém formátu, nic mi to nebere ani příponu doc.
Máte nějaké zkušenosti s tímto chybovým kódem prosím?
Re: Cukání motoru a jiné..
Napsal: 22.06.2016 08:46
od Andymaniac
Nedavno jsem to tu psal, že se mi toto děje na oktávce. Jedná se nejspíš o zaseklý variabl na turbu.
Re: Cukání motoru a jiné..
Napsal: 22.06.2016 09:35
od pepé
Mám nový turbo odzkoušené(myslíš naklápění lopatek)....to by se nedělo jenom při regeneraci né?
Re: Cukání motoru a jiné..
Napsal: 23.06.2016 08:03
od Komi
skoda ze nemas merane hodnoty za jazdy - pri regeneracii jedno z opatreni RJ je vyznamne znizenie tlaku - napr idem po dialnici 120-130, tlak mam okolo 1,8-1,9, po nabehnuti regeneracie klesne cca k 1,2-1,3 predpokladam ze to stiha regulovat cez VGT
Re: Cukání motoru a jiné..
Napsal: 23.06.2016 08:30
od pepé
Mám měřené hodnoty(a dost hodnot) i za jízdy, ale je to v souboru BMP a nejde mi to vložit jako příloha....ani print scren mi nejde.
Re: Cukání motoru a jiné..
Napsal: 23.06.2016 08:38
od lucky.jack
OT : dej to do formátu JPEG.
Re: Cukání motoru a jiné..
Napsal: 23.06.2016 09:04
od pepé
Tak tady jsou přílohy měření a chybový kód.
Upozorňuji, že to dělá jenom při regeneraci, jinak auto jede naprosto v pohodě.
Kdo přijde na závadu má u mě lahvičku slivovice....taková motivačka

.
Jinak jsem vše popsal v minulých příspěvcích.
Re: Cukání motoru a jiné..
Napsal: 24.06.2016 08:43
od Komi
ja tam akurát nevidim plniaci tlak u ktorého ti hlasi chybu...zle pozeram ?