čerpadlo

Odpovědět
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 11.04.2007 00:07

Zamenitelnost cisel cerpadel je nahore.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 11.04.2007 19:42

Jozkablack píše:Takže je rozdíl jen v TDCI a TDDI!! A ne v roce výroby??
Rozdíl mezi tddi a tdci je .Ale ten kolega měl pravdu.První ročníky Fíků tddi měli ,nebo mají jinou ř.j. čerpadla,než třeba tddi r.v.02.Pelen uváděl čísla čerpadel a tím pádem máš jasno kolik jich tam je .
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 13.04.2007 17:53

O.K. Děkuju za rady :wink:
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
cole
Nováček
Nováček
Příspěvky: 187
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Linz AT

Příspěvek od cole » 14.04.2007 20:38

prejavuje sa pokazene cerpadlo vzdy blikanim kontrolky zhavenia? dnes som zostal vysiet v rakusku z nicoho nic zdochlo a nie a nie nastartovat ale kontrolka zhavenia normalne zhasne, ziadne chybove kody nic len nenabehne motor... je to cerpadlo alebo len silne zavzdusnene? :?
Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 14.04.2007 22:12

Mozne je vsechno, ale vetsinou, kdyz se objevi nejaka chyba a cerpadlo prestane pracovat, tak zacne blikat kontrolka zhaveni. A nema to pri startovani ani snahu chytnout a pak hned zdechne a uz nejde? Muze to byt i cidlo polohy vackoveho hridele, pokud odejde, auto nenastartujes nebo treba po delsi dobe jo, ale po par kilometrech to treba zase zdechne.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Příspěvek od EL » 15.04.2007 09:41

Možná to bude čidlo polohy vačkového hřídele /CMP senzor/, cena 600 Kč.
Auto nešlo nastartovat, po neúspešném startování zůstala rozsvícená kontrolka. Stalo se mi to v 07/2006. U ročníků 2002 bych asi doporučoval zkontrolovat toto čidlo a nebo ho preventivně vyměnit za nové.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

Uživatelský avatar
cole
Nováček
Nováček
Příspěvky: 187
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Linz AT

Příspěvek od cole » 15.04.2007 10:57

neviem skusim to cidlo, lebo ako som povedal kontrolky ziadne nesvietia ani neblikaju a na palbnej doske nie je ziadny chybovy kod... ked to dam na riadnu diagnostiku tak predpokladam ze to cidlo polohy vackoveho hriadela normalna diagnostika najde, tak skusim to doviest na diagnostiku... len stale sa obavam toho cerpadla...
A tak nejako to bolo, ze po 100 metroch zhaslo potom len ako keby malo nabehnut ale chytilo len asi 700 otacok a hned zhasinalo, teraz ho uz aj tazko pretocit pomaly...
Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 15.04.2007 14:37

cole - tazko pretocit????? tak potom ti uz klakla aj baterka, a vsetky cidla na motore sa prejavuju blikanim zhavenia - teda okrem teploty motora. Ked to da na diagnostiku, chybu mu urcite vyhodi. Tiez idem zajtra do rajchu po jeden focus, co ostal vysiet zanemu. Asi cerpadlo :(
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
cole
Nováček
Nováček
Příspěvky: 187
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Linz AT

Příspěvek od cole » 15.04.2007 15:41

tazko pretocit ho bolo aj s napajanim z ineho auta, moja baterka jasne ze klakla po 10 minutach pokusov ho natocit..
Ale zahada pokracuje, dnes rano ho mechanik natocil s kudolom dymu a vraj isiel divno a blikala aj kontrolka zhavenia tak ho vypol..
rozobral ho, vypustil hadicku co ide az k cerpadlu, poskladal spat, doliali sme naftu do filtra a po minute prerusovaneho startovania s plynom naskocil a odvtedy bez problemov uz aj nastartuje, horsie je ze neviem do akej miery to bude teraz spolahlive, alebo ci sa to nejakym sposobom nezavzdusnuje... Chceme dat dolu celu nadrz a vycistit ju ci tam neni nejaky bordel alebo este zostatkova voda.. Robil to niekto alebo da sa to nejakym lahsim sposobom?
A este jedna otazka ak je nieco so vstrekmi su bud zle alebo dobre alebo je aj nieco medzi tym, ze napr chvilu ide na 100% potom len na 90 % a pod?
dik
Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002

Uživatelský avatar
Rudyshock
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Veselí nad Moravou

Příspěvek od Rudyshock » 18.04.2007 17:51

Díky za ty čísla čerpadel,bohužel jsem to četl pozdě.Mě padlo čerpadlo u mého FF 2002 tddi.Bohužel ani ve fordu mi přesně neporadili.Podařilo se mi sehnat čerpadlo úplně nové,nepoužité,s číslem 0470004002-namontováno do auta,jenže nejde načíst an diagnostice protože je nezaměnitelné s původním 0470004006.Jak řikám ani ve fordu to přesně nevěděli.
Takže to koupené čerpadlo je opravdu nové,nepoužité,a funkční,jen nesedí k mému typu auta.Budu ho prodávat-tak cca do 14dní.
Kdyby někdo projevil zájem tak prozatím odepište sem na fórum.
Sehnal jsem ho za myslím hodně dobrou cenu 18 000 - jen nikdo,ani z odborníků netušil,že není zaměnitelné.Kolem této ceny bych ho rád zase prodal..někomu,komu se bude hodit a má stejný problém-tedy vadné čerpadlo..

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 18.04.2007 21:15

To tvé čerpadlo s končícím číslem 2 pasuje přesně na tddi r.v.99 a jak píšeš je opravdu nezaměnitelné.Měl jsem stejný problém a bylo tu o tom dost napsáno,takže jsi mohl předejít koupi jiného typu čerpadla a následné zbytečné výměně.Jen mě zaráží nevědomost jak píšeš odborníků.Mi o těch číslech řekla nějaká účetní nebo dokonce vrátná z Bosche.To čerpadlo určitě prodáš to se neboj. :lol:
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 19.04.2007 08:59

Rudyshock píše:Díky za ty čísla čerpadel,bohužel jsem to četl pozdě.Mě padlo čerpadlo u mého FF 2002 tddi.Bohužel ani ve fordu mi přesně neporadili.Podařilo se mi sehnat čerpadlo úplně nové,nepoužité,s číslem 0470004002-namontováno do auta,jenže nejde načíst an diagnostice protože je nezaměnitelné s původním 0470004006.Jak řikám ani ve fordu to přesně nevěděli.
Takže to koupené čerpadlo je opravdu nové,nepoužité,a funkční,jen nesedí k mému typu auta.Budu ho prodávat-tak cca do 14dní.
Kdyby někdo projevil zájem tak prozatím odepište sem na fórum.
Sehnal jsem ho za myslím hodně dobrou cenu 18 000 - jen nikdo,ani z odborníků netušil,že není zaměnitelné.Kolem této ceny bych ho rád zase prodal..někomu,komu se bude hodit a má stejný problém-tedy vadné čerpadlo..
odkial si? no ale 14 dni je pre mna vela.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

fiksa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Mor.Budějovice

Příspěvek od fiksa » 19.04.2007 21:49

Většinou u tddi odejde elekrtonika čerpadla jak se to stalo mě u tdci je v ouklendu tam zase stojí vstřiky když začnou odchazet stojí to za to 30000 kč jen to hvizdne

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 19.04.2007 21:59

30000,- za vstřiky??? 8O Ale jen za dva!! :wink:
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 20.04.2007 09:14

Jozkablack píše:30000,- za vstřiky??? 8O Ale jen za dva!! :wink:
ale no no no - nestraste tu ludi s magickymi cislami, az take strasne to nie je. do 30000,- sa zmesti komplet oprava vstrekov TDCI.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host