No, koukám že jsou tu mezi náma někteří skuteční "odborníci"

...
Sám jsem si dělal počítač na měření spotřeby, tak vám povím co jsem zjistil:
Můj počítač sleduje injektor na prvním válci - pokud na něm není napětí, tak je zavřený, pokud se objeví 12V, tak se otevře. V praxi to znamená, že pokud na něm není napětí, tak přes něj nejde žádný palivo, a tutíž ani do válce se žádný palivo nedostane.
Mám 1,6l a chová se takto:
Na 1. a 2. rychlostní stupeň můžete mít jakýkoliv otáčky a dávat nohu z plynu jak chcete, ale nějaký benzín tam teče furt.
3., 4. a 5. rychl. stupeň - pokud máte v době když dáváte nohu z plynu víc než 3000 otáček, tak se vypne přívod paliva do motoru. Nic tam neteče až k volnoběžným otáčkám. Dokonce, pokud se rozjedu cca 70 km/h na 3 (tj. cca 3000 ot.), dám nohu z plynu (okamžitá spotřeba nula) a rychle přeřadím na 4, aby to brzdilo míň, tak se tam ta nula udrží.
Sleduji jen první válec, ale předpokládám, že ostatní se chovají stejně (ŘJ sice ovládá každý vstřik samostatně, ale nemůže za běžnýho režimu např. stříkat jen do jednoho válce, a do ostatních ne - protože k tomu němá důvod a ani podklady).
Takto to je a bude aspoň u mého FOFO... (toto chování ale ovlivňuje software v ŘJ, takže je možný že u jinýho motoru, nebo i stejnýho s jinou verzí SW se to chová jinak)