Napsal: 05.01.2007 22:15
Jestli chcete topit rychleji, tak si zapnete recirkulaci, stejne jako v lete pro rychlejsi ochlazeni klimou 

Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Spoře oděné, ale vlhkéSkubi píše:to je jasné, nevozí kámoše v mokrých bundách, ale jen spoře oděné lepé děvy![]()
![]()
![]()
JJ, nechal sem si namontovat spiralu. Zasuvky tu jsou vsude kolem. Mam jednu soukromou na parkovisti pred barakem a dalsich cca 300 na parkingu v praci na univerzalni klic...pelen píše:To je specialni vybava do severskych statu, oni tam uz bez elektrickeho ohrevu chladici kapaliny neberou. Pokud budes hledat na netu, tak urcite to topne teleso na dodatecnou montaz najdes.Tad píše:To tam máš topení od rybiček, nebo jak přihříváš?Stehnak píše:Mi topi tak do 1km po meste, venkovni teplota 0. Pokud ho pres noc zapnu do eletriky (ohrev chladici kapaliny), tak topi skoro hned...
Az si budes menit ten termostat, tak hodne stestipelen píše:Ode dneska mam novy termostat, zatim v krabicce "Wahler 4270.88D". Pred chvili jsem ho varil ve vode. Protoze teplota stoupala pomerne rychle, tak se zacal otevirat pri 92°C a zavrel se pak pri 83°C. Jeho jmenovita hodnota je 88°C. Ma kvalitni odvzdusnovaci otvor s ocelovou kulickou jako ventil, ten ma byt pri vkladani termostatu nahore. Vymenim si ho na jare, az bude tepleji.
FoFO moc netopi, pokud je ventilator zapnuty na 1. stupen - fouka hodne malo, na 2. stupni je to lepsi a po zahrati prepinam na 1. stupen.
Diky za upozorneni, myslim ale, ze mas nejaky jiny postup nez v Jak na to. Neni tam, ze se musi odpojit palivove cerpadlo.Ahmed píše: Az si budes menit ten termostat, tak hodne stesti![]()
Musis sundat plastovy kryt intercooleru, intercooler, odpojit palivove cerpadlo, odpojit prirubu, pochytat vytekajici kapalinu do nejake vany, vyndat termostat a pak to same zpet
![]()
![]()
Ja mam ode dneska novy, tak to snad konecne zacne topit. Mam na 92°C. Ten stary zustaval pootevrenyOrigo Ford - 425,- Co te stal ten tvuj?
To samé co já (viz. výše), na 99% termostat.Bery píše:V čera jsem jsel z prahy a těsně před kolínem jsem si všiml že ručička teploty neni uplně na půlce ale tak ve čtvrtceNeměl jsem zaplou klimatizaci ale foukání na přední okno na dvojku,lechce vlažný vzduch. Nevíte čím to může být??? Nikdy jsem si nevšiml že by mi to udělalo
![]()
Myslis porad kolmo? Nemyslis jiny klacek nez rafiku teplomeru?Skubi píše:no já ať mám jakoukoliv polohu, tak teploměr pořád v polovině![]()
ta poloha je myšlena na teploměru![]()
![]()
![]()
Ten konektor tam prekazi. Uvidis sampelen píše:Diky za upozorneni, myslim ale, ze mas nejaky jiny postup nez v Jak na to. Neni tam, ze se musi odpojit palivove cerpadlo.Ahmed píše: Az si budes menit ten termostat, tak hodne stesti![]()
Musis sundat plastovy kryt intercooleru, intercooler, odpojit palivove cerpadlo, odpojit prirubu, pochytat vytekajici kapalinu do nejake vany, vyndat termostat a pak to same zpet
![]()
![]()
Ja mam ode dneska novy, tak to snad konecne zacne topit. Mam na 92°C. Ten stary zustaval pootevrenyOrigo Ford - 425,- Co te stal ten tvuj?
Ja, kdyz jsem menil termostat, tak jsem predem vypustil kapalinu pod uroven polohy umisteni termostatu.
Ten muj stal 321,-
Nee, trubky ne. To by asi nemelo moc dobry efektpelen píše:Takze jen odpojit elektricky konektro. Ja myslel odpojit trubky.
no tenhle postup je prý pro diesely dost nebezpečný, diesel má mnohem větší účinnost než benzín a tím i méně zbytkového tepla a proto se motor těžko na volnoběh zahřívá, tím pádem je ztuhlej olej a nedostane se všude tam, kam by měl. Radí se s dieslem hned po nastartování vyjet a zapnout vše co jde (ventilátor, světla, rozmraz. oken atd.)pelen píše:to hihi:
Docela dost tomu pomuzes, kdyz prijdes rano k autu, nastartujes a teprve potom zacnes ometat snih a skrabat okna. Kdyz auto stoji, tak se dost rychle prohreje. Pamatuji minulou zimu, kdyz jsem chtel odjet z prace domu, tak jsem mel pulcentimetrovou vrstvu ledu na oknech. Nastartoval jsem, pustil topeni naplno a na predni sklo a nez jsem ometl a oskrabnul boky, tak se led na prednim okne uvolnil a dal se lehce z okna stahnout.