Stránka 5 z 33

Napsal: 05.01.2007 22:15
od Ahmed
Jestli chcete topit rychleji, tak si zapnete recirkulaci, stejne jako v lete pro rychlejsi ochlazeni klimou :wink:

Napsal: 05.01.2007 22:53
od Radek 1.8 16V
Skubi píše:to je jasné, nevozí kámoše v mokrých bundách, ale jen spoře oděné lepé děvy :wink:
:lol: :lol: :lol:
Spoře oděné, ale vlhké :P . A dost, tohle bývalo slušné fórum !!! :P

Napsal: 06.01.2007 14:38
od Stehnak
pelen píše:
Tad píše:
Stehnak píše:Mi topi tak do 1km po meste, venkovni teplota 0. Pokud ho pres noc zapnu do eletriky (ohrev chladici kapaliny), tak topi skoro hned...
To tam máš topení od rybiček, nebo jak přihříváš? :roll:
To je specialni vybava do severskych statu, oni tam uz bez elektrickeho ohrevu chladici kapaliny neberou. Pokud budes hledat na netu, tak urcite to topne teleso na dodatecnou montaz najdes.
JJ, nechal sem si namontovat spiralu. Zasuvky tu jsou vsude kolem. Mam jednu soukromou na parkovisti pred barakem a dalsich cca 300 na parkingu v praci na univerzalni klic...

Napsal: 06.01.2007 18:44
od Ahmed
pelen píše:Ode dneska mam novy termostat, zatim v krabicce "Wahler 4270.88D". Pred chvili jsem ho varil ve vode. Protoze teplota stoupala pomerne rychle, tak se zacal otevirat pri 92°C a zavrel se pak pri 83°C. Jeho jmenovita hodnota je 88°C. Ma kvalitni odvzdusnovaci otvor s ocelovou kulickou jako ventil, ten ma byt pri vkladani termostatu nahore. Vymenim si ho na jare, az bude tepleji. :wink:
FoFO moc netopi, pokud je ventilator zapnuty na 1. stupen - fouka hodne malo, na 2. stupni je to lepsi a po zahrati prepinam na 1. stupen.
Az si budes menit ten termostat, tak hodne stesti :wink: :lol: Musis sundat plastovy kryt intercooleru, intercooler, odpojit palivove cerpadlo, odpojit prirubu, pochytat vytekajici kapalinu do nejake vany, vyndat termostat a pak to same zpet :roll: :x :wink:
Ja mam ode dneska novy, tak to snad konecne zacne topit. Mam na 92°C. Ten stary zustaval pootevreny :roll: Origo Ford - 425,- Co te stal ten tvuj?

Napsal: 06.01.2007 18:59
od MK
Me topi FoFo tak po trech km, pokud jeste navic musim ometat snih, tak nastartuju, necham pripadne ohrec oken, at je nemusim skrabat, a nez auto ometu, tak je rucicka cca. v 1/4 drahy, pak staci ujet par metru a vysplha se presne na polovinu, kde se drzi jak pribita, a auto slusne topi. Zatim vyzkoouseno asi v -7, min zatim u nas nebylo.

Napsal: 06.01.2007 19:53
od Bery
V čera jsem jsel z prahy a těsně před kolínem jsem si všiml že ručička teploty neni uplně na půlce ale tak ve čtvrtce :cry: Neměl jsem zaplou klimatizaci ale foukání na přední okno na dvojku,lechce vlažný vzduch. Nevíte čím to může být??? Nikdy jsem si nevšiml že by mi to udělalo :cry: :cry:

Napsal: 06.01.2007 22:15
od pelen
Ahmed píše: Az si budes menit ten termostat, tak hodne stesti :wink: :lol: Musis sundat plastovy kryt intercooleru, intercooler, odpojit palivove cerpadlo, odpojit prirubu, pochytat vytekajici kapalinu do nejake vany, vyndat termostat a pak to same zpet :roll: :x :wink:
Ja mam ode dneska novy, tak to snad konecne zacne topit. Mam na 92°C. Ten stary zustaval pootevreny :roll: Origo Ford - 425,- Co te stal ten tvuj?
Diky za upozorneni, myslim ale, ze mas nejaky jiny postup nez v Jak na to. Neni tam, ze se musi odpojit palivove cerpadlo.
Ja, kdyz jsem menil termostat, tak jsem predem vypustil kapalinu pod uroven polohy umisteni termostatu. :wink:
Ten muj stal 321,-

Napsal: 06.01.2007 23:21
od Skubi
no já ať mám jakoukoliv polohu, tak teploměr pořád v polovině :wink:
ta poloha je myšlena na teploměru :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 07.01.2007 11:40
od Hurvajs
Bery píše:V čera jsem jsel z prahy a těsně před kolínem jsem si všiml že ručička teploty neni uplně na půlce ale tak ve čtvrtce :cry: Neměl jsem zaplou klimatizaci ale foukání na přední okno na dvojku,lechce vlažný vzduch. Nevíte čím to může být??? Nikdy jsem si nevšiml že by mi to udělalo :cry: :cry:
To samé co já (viz. výše), na 99% termostat. :wink:

Napsal: 07.01.2007 11:53
od pelen
Skubi píše:no já ať mám jakoukoliv polohu, tak teploměr pořád v polovině :wink:
ta poloha je myšlena na teploměru :lol: :lol: :lol: :lol:
Myslis porad kolmo? Nemyslis jiny klacek nez rafiku teplomeru? :lol:

Napsal: 07.01.2007 12:49
od Skubi
to jsem čekal :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 07.01.2007 13:57
od Ahmed
pelen píše:
Ahmed píše: Az si budes menit ten termostat, tak hodne stesti :wink: :lol: Musis sundat plastovy kryt intercooleru, intercooler, odpojit palivove cerpadlo, odpojit prirubu, pochytat vytekajici kapalinu do nejake vany, vyndat termostat a pak to same zpet :roll: :x :wink:
Ja mam ode dneska novy, tak to snad konecne zacne topit. Mam na 92°C. Ten stary zustaval pootevreny :roll: Origo Ford - 425,- Co te stal ten tvuj?
Diky za upozorneni, myslim ale, ze mas nejaky jiny postup nez v Jak na to. Neni tam, ze se musi odpojit palivove cerpadlo.
Ja, kdyz jsem menil termostat, tak jsem predem vypustil kapalinu pod uroven polohy umisteni termostatu. :wink:
Ten muj stal 321,-
Ten konektor tam prekazi. Uvidis sam :)

Napsal: 07.01.2007 15:03
od pelen
Takze jen odpojit elektricky konektro. Ja myslel odpojit trubky. :lol:

Napsal: 07.01.2007 21:19
od Ahmed
pelen píše:Takze jen odpojit elektricky konektro. Ja myslel odpojit trubky. :lol:
Nee, trubky ne. To by asi nemelo moc dobry efekt :oops: :lol:

Napsal: 08.01.2007 12:42
od Foqus
pelen píše:to hihi:
Docela dost tomu pomuzes, kdyz prijdes rano k autu, nastartujes a teprve potom zacnes ometat snih a skrabat okna. Kdyz auto stoji, tak se dost rychle prohreje. Pamatuji minulou zimu, kdyz jsem chtel odjet z prace domu, tak jsem mel pulcentimetrovou vrstvu ledu na oknech. Nastartoval jsem, pustil topeni naplno a na predni sklo a nez jsem ometl a oskrabnul boky, tak se led na prednim okne uvolnil a dal se lehce z okna stahnout. :wink:
no tenhle postup je prý pro diesely dost nebezpečný, diesel má mnohem větší účinnost než benzín a tím i méně zbytkového tepla a proto se motor těžko na volnoběh zahřívá, tím pádem je ztuhlej olej a nedostane se všude tam, kam by měl. Radí se s dieslem hned po nastartování vyjet a zapnout vše co jde (ventilátor, světla, rozmraz. oken atd.) :P , jenže pravda je, jak má člověk jezdit s namrzlým a popř. ještě zamlženým sklem - to není asi taky to pravý