Stránka 5 z 6
Re: Rizeni za studena se chova "divne"
Napsal: 09.04.2013 18:55
od Fiber
Já mám nový pružiny na předku a samozřejmě i ložiska pružin. Taky nový pravý homokineťák a ložiska na předních kolech. V zatožení už to nevibruje, lupání za studena při otočení doprava v zimě zůstalo. A čím větší zima, tim se to hůř "prolamovalo". Už tipuju jen levej homokloub nebo něco na tyči od volantu.
Re: Rizeni za studena se chova "divne"
Napsal: 09.04.2013 20:10
od johnyram
Kloub si myslím, že to na 99% nebude, spíš něco v čepech, servu, nebo tý tyči řízení, ale přijde mi to jako zpod kapoty takže nevím no...
Re: Rizeni za studena se chova "divne"
Napsal: 24.05.2013 15:57
od johnyram
Chtěl jsem se na to zaměřit, ale teď v létě se to uplně ztratilo, takže bych to nenašel, musím asi počkat až zase bude okolo nuly

Re: Rizeni za studena se chova "divne"
Napsal: 24.05.2013 16:32
od davemomo
no to by mělo bejt shodou okolností zejtra ráno

Re: Rizeni za studena se chova "divne"
Napsal: 20.07.2013 08:50
od johnyram
Tak jsem to sice na zvedáku měl, ale neměl jsem potřebný čas. Takže zevrubným zkoumáním jsem na nic nepřišel, budu muset počkat na zimu a věnovat tomu více času...

Re: Rizeni za studena se chova "divne"
Napsal: 25.09.2014 10:31
od Voblouk
Zdravím mam stejný problém. když otáčím volantem za studena na prvou stranu tak mi to lupe ale delá mi to někdy i kyž je teplo a i během delší jízdy. Dělá mi to jen do prava ale je to dost cítět ve volantu a také je to dost slyšet. Taky když jsem seděl jako spolujezdec a měl jsem nohu opřenou o podběh tak jsem to při točení za jizdy cítěl v na noze. Už jsem vyměnil horní uložení, axialní táhla řízení a olej v posilovači ale problém stále přetrvává.
Jestli už na to nekdo přišel tak mi prosím poradte. Díky
Re: Rizeni za studena se chova "divne"
Napsal: 25.09.2014 20:58
od zeli
Dela to jen za jizdy nebo i "zastojata"? Jestli i pri stani, tak se to musi dat vystopovat.
Re: Rizeni za studena se chova "divne"
Napsal: 20.06.2015 13:59
od johnyram
Dělá to za studena prvních pár otočení volantem, není to tak jednoduchý, na místě to moc nedělá a po pár otočeních to přestane úplně. Teď jsem měl například od mého posledního příspěvku klid a nedělá to a nic jsem neměnil.... Takže se to hledá fakt špatně, ale až to zase začně, tak to najdu

Re: Rizeni za studena se chova "divne"
Napsal: 22.08.2015 15:12
od Ma.rt
Nedela tohle nahodou servo?
Chyba posilovače, nebo...?
Napsal: 24.07.2016 12:29
od Chroby22
Ahoj, při včerejší jízdě se mi stalo něco, s čím jsem se doposud nesetkal. Před semaforem byla dost velká (i celkem hluboká) louže. Měl jsem červenou, takže jsem do louže najel relativně pomalu (cca 15 km/h) as dobrzdil jsem do zastavení. Vody od podběhů lítalo požehnaně... když jsem stál, prakticky nešlo točit volantem, bylo to jako kdyby vypadla funkce posilovače řízení... chcípnul jsem motor a znovu nastartoval a už to bylo ok. Po rozjezdu šlo od pravého předního kola takové "gumové" pískání (jako kdyby o něco třela pneumatika), ale asi jen prvních 5 metrů a pak už to bylo ok... Je to nějaká "reakce" auta proti aquaplaningu, nebo nějaká chyba? Díky

Re: Chyba posilovače, nebo...?
Napsal: 24.07.2016 12:38
od djdekl
Elektrohydraulickej posilovac rizeni ?
Re: Rizeni se chova divne
Napsal: 24.07.2016 12:54
od Chroby22
Mám ten obyčejnější, nevím, jaký to je...
Pokud to je nějaká porucha, bude to uloženo v paměti a půjde to vyčíst přes diag?
VIN: WF0EXXGBBE8B21301
Re: Rizeni se chova divne
Napsal: 24.07.2016 13:09
od lucky.jack
Voda ti nejspíš vletěla do remenu pohonu servocerpadla a tím pádem prokluzoval řemen. Proto vypadla funkce posilovače a ozýval se udavany zvuk. Nic víc v tom nehledej.
Re: Rizeni se chova divne
Napsal: 24.07.2016 13:18
od Chroby22
A přesně proto tohle fórum miluju

díky moc

Re: Rizeni se chova divne
Napsal: 24.09.2016 14:46
od johnyram
Tak mi začalo lupat soustavně, ať v zimě nebo létě, ztrácelo se to až s úplným prohřátím motoru a auta. Zavolal jsem kámoše na pomoc a celé řízení, čepy, horní uložení, servo, hřeben prohlédli, testovali jsme jednu věc po druhé, odpojovali, zkoušeli samostatně, prostě zábava na celé dopoledne. Nakonec jsme odchytili ještě procházejícího kámoše, takže zábava pro 3 lidi
Takže nakonec to nebylo ani v čepech, ani v kloubkách, ani v horním uložení, ale dělalo to jen v samostatným hřebenu řízení při natočeným motoru. Takže v týdnu objednám nový a jsem zvědav, jestli už bude klid, docela mi to pilo krev
Hledalo se to fakt špatně, protože zvedlý předek bez jakéhokoliv odporu znamenalo, že to bylo prakticky neznatelný. Skončilo to nakonec odpojenými čepy, volantem a točení hřebenu kleštěmi misto tyče od volantu a každý chlap na jedné straně auta držel tyčku od hřebene zapřený nohami vytvářel odpor

A jemné cvaknutí tam bylo znát, takže jsme vyloučili něco jiného a praktický 100% určili zdroj problému hřeben řízení.
Tak to snad někomu pomůže, aspoň nemusí absolvovat to co my a půjde na jisto
