Stránka 5 z 11

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 15.01.2011 17:48
od HmerX
Předpokládal jsem, že RESET byl automaticky udělaný ....

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 15.01.2011 20:09
od jenikl
Měl jsem odpojenou baterii delší dobu, doufal jsem, že se starý data smažou.. Jestli je na to nějaký jiný fígl, rád se poučím.. Díky..

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 15.01.2011 20:32
od HmerX
Pak je ještě "učící" cyklus, při kterém si ŘJ načte nové parametry. Bez toho si je načte sama ŘJ i po delším ježdění, akorát může v mezičase auto "blbnout"

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 15.01.2011 20:52
od DavidF
Doporučuju pořídit diagnostiku od tomina a zkouknout a vymazat adaptační tabulku.
Za těch 1900 to myslim stojí, pokud si chceš ten problém řešit sám.

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 16.01.2011 08:08
od jenikl
Hm, tak to stejně teď nevyřeším, kačky na diagnostiku momentálně nemám, ale budu o ní přemýšlet, dávat tady u nás Fordu peníze za nic se mi ale vůbec nechce.. Myslel jsem, že se to učení dá spustit nějak jednoduše, třeba přes klíče.. Takže budu jezdit dál za 12,5l.. Chjo.. :nixw:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 16.01.2011 08:14
od jenikl
Tu diagnostiku, mám napsat členovi Tomin nebo jak se jmenuje?

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 16.01.2011 21:32
od goro

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 16.01.2011 21:36
od jenikl
Díly ti, do toho půjdu, jen si to musím celé pročíst :gott:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 17.01.2011 14:25
od HmerX
jenikl píše:. Myslel jsem, že se to učení dá spustit nějak jednoduše, třeba přes klíče..
Jestli myslíme to stejné, tak na to není potřeba diagnostiku ani nic jiného :idea:
učící cyklus:
1: po nastartování necháš motor běžet 3 minuty na volnoběh ...
2: potom přidáš na 1200-1400 ot/min(zvýšené otáčky) a držíš takto plyn a necháš běžet motor zase 3 minuty ...
3: jízda, projedeš cca 10-15 km při čem střídáš styl jízdy. Přidáváš, ubíráš plyn, i plynulá jízda. hlavně střídat styly.
... při tomto si ŘJ načte z motoru nové parametry :idea:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 17.01.2011 15:34
od Boban
no jsem na to zvědavej co to nakonec způsobuje :idea:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 17.01.2011 16:52
od jenikl
Tak u kamaráda na diagnoze mi to ukázalo, že na na druhou lambdu (kterou jsem dával novou) nejde skoro žádné napětí.. Předepsáno má 0,7-0,8V (0,1V tolerance) a je na ní 0,1-0,2V.. Zajímavé je, že řídící jednotce to nevadí a vyhodnocuje data jako dobrá a chybu to nehází.. Každopádně jsme zvedli auto a zkoušeli měřit napětí na konektoru k lambdě a tady je zakopanej pes.. Na výhřevu má být 12V, ty tam jsou, to by navíc okamžitě hodilo chybu v systému, to ŘJ pozná, ale na napájení samotné lambdy skoro není nic (do 2V).. Chvílemi lambda něco málo ukáže a pak zase nic, takže jsme podle schéma zapojení usoudili, že bude chyba ve vodiči mezi konektorem a ultrazvukovým svárem, obě lambdy mají společnou napájecí větev.. Lambda jedna má hnědý vodič, který vede až do ŘJ a na něj jsou nakontaktované jak vodič druhé lambdy (modro-hnědý), tak napájecí napětí vstřiků.. Každopádně i po naučení se to chová stejně, žere to jako prokoplý a nejede to.. Na grafech bylo vidět, jak lambda 1 (sodíková) pěkně píše sinusovku a druhá chvilkami něco málo, pak nic, pak pár špiček, pak nic.. Takže snad se zítra dostanu z práce včas a za světla ještě budu hledat, kde je svár pro napájení.. Teď už to snad dotáhnu do konce, leze mi to na nervy :irre:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 17.01.2011 18:03
od buceek07
No pání užil si si s tim svoje...ale hlavně že už se ví v čem je zakopanej pes...teď už jen přeju brzké a pořádné svezení :palec_nahoru:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 17.01.2011 21:04
od jenikl
Věř mi, že už jsem z toho víc otrávenej, než abych se těšil na svezení.. Navíc už mě to věčný hledání problémů přestává bavit a nemuset šetřit na bydlení, tak to jde okamžitě z baráku..

Jen se modlím, aby to byl vážně tenhle napájecí vodič.. Je to tak debilně přístupný, že mě ještě čeká zábava..

Až budu kupovat další auto, tak budu sakra koukat na detaily, který řeknou hned, jestli se někdo hrabal do motoru a tak.. Je vidět u elektroinstalaci u motoru, že do toho někdo hrabal a do motoru taky.. Lituju, že jsem do tohoto auta šel, měl jsem vybranýho 2,5 litra Mondeo Ghiu v benzínu, ale odrazovali mi od něj, tak jsem šel jen do dvoulitra.. :irre:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 17.01.2011 21:11
od buceek07
Je smutny že špatná koupě dokáže pokazit veškerý dojmy monda celkově...a jak je to jednou elektrika tak je to opravdu mr..t :bebng: ...ale pokud to zprovozníš a bude vše ok tak bych se ho tak snadno nevzdával....ještě ti může dobře sloužit...

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 17.01.2011 21:50
od jenikl
Celkově si na auto nemůžu stěžovat, má všechno, co sem u auta vždycky chtěl.. Snad jen chybí vyhřívaný sedla, ale to není nic tak hroznýho, dají se dodělat.. V práci mám k dispozici Octavii II před FL a poslední FL verzi, měli jsme i první generaci po FL.. Předtím jsem měl dvě Primery (s jednou mi trošku klouzlo na strom :cooler: ) a celkově jsem toho dost odřídil, ale co se týká pocitů u řízení, tak mi největší radost dělá Mondeo, podvozek je skvělej, stejně jako u Primery (1996-2002) a dost se divim, že sem to ještě někde nerozbil.. Pořád ve mně převažuje náklonost a sympatie k tomuhle autu a pořád ještě věřím, že to jen tímhle kouskem a mojí blbou koupí..

Chci s tim zase letět na dálnici dvě kilíčka říkat si, že je to ono :Dancer: