EGR ventil 1.8 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 15.06.2014 20:48
Re: EGR ventil 1.8 TDCi
já mám najeto 142tis.km a už jednou jsem EGR čistil. Než jsem nechal vyčistit tak se mi párkrát stalo, že při studeném motoru auto nešlo nastartovat a když chytlo tak nepravidelný volnoběh a začalo se kouřit z výfuku. Po cca. 10 min. to přestalo a vše šlo ok. Po vyčištění to bylo naprosto bez problému. Před nedávnem jsem zase zaznamenal lehké kolísání otáček při nastartování, tak jsem řekl dost a EGR jsem pořešil už nadobro (viz. předešlý příspěvek) .
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 21.04.2014 12:24
Re: EGR ventil 1.8 TDCi
Zdravim vsechny priznivce fordu. Pisu sem jelikoz mam podezreni na egr. Abych to trochu popsal, mam najeto 310 000km. Nedavno jsem absolvoval dovolenou a najel cirka 1000km Po nejakem case co jsem popojizdel po nasich mestech jsem odpojil konektor od egr a najednou vykon a bez koure, bohuzel rozsvicena kontrolka motoru. Vec se ma tak, ze pri teplem motoru zaradim 1 lehce pridam poustim spojku a motor se bud zadusi asi na 2 sekundy. nebo si sam prida nebo dokonce ubere na volnobeh. Rozjedu 1 spoka noha z plynu dole a motor drzi otacky vysoko (cca 1 vterinu a jen nekdy) Dalsi situace je kdyz preradim ve meste tak ze 3 na 2 lehce pridam tak to zacne nekdy cukat. Dtc-neni. Nevim zda je vada primo na egr nebo v necem na cem je zavisly. Taky mam podezreni na plyn.pedal protoze i pri sebemensim pridani jde do plnejch, a neni tam zadna plynulost. jezdim sluzebnim tddi a tam je to uplne neco jineho. poradte prosim. Hezky zbytek dne
Tourneo connect 1.8 tdci r.v.07
- Tomas_1
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 30.03.2008 08:13
- Bydliště: Hlohovec
Re: EGR ventil 1.8 TDCi
Ahojte,
chem sa opytat najskor mam na aute nieco pokazene s EGR ventilom.
V diagnostike je chyba : P0489 - riadiaci obvod recilkulacie spalin - nizky signal - trvale.
Posledne dve jazdy mi na panely zasvietilo "ozubene koleso s vykricnikom" este par krat som preradil rychlost a auto tahalo, ale potom som zaradil rychlost a ziadny tah, len take naznaky "ze to chyti". Potom musim vypnut/zapnut motor, aby auto islo.
Viete podla tohoto urcit zavadu ?
Edit: Tak nerobi to kazdu jazdu. Obcas to zblbne .
chem sa opytat najskor mam na aute nieco pokazene s EGR ventilom.
V diagnostike je chyba : P0489 - riadiaci obvod recilkulacie spalin - nizky signal - trvale.
Posledne dve jazdy mi na panely zasvietilo "ozubene koleso s vykricnikom" este par krat som preradil rychlost a auto tahalo, ale potom som zaradil rychlost a ziadny tah, len take naznaky "ze to chyti". Potom musim vypnut/zapnut motor, aby auto islo.
Viete podla tohoto urcit zavadu ?
Edit: Tak nerobi to kazdu jazdu. Obcas to zblbne .
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
- Tomas_1
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 30.03.2008 08:13
- Bydliště: Hlohovec
Re: EGR ventil 1.8 TDCi
Teraz ako sa ochladilo na tych ~10 C prestalo to EGR-ko blbnut uplne.
Edit: Teraz neveim, ci je to tou teplotou, alebo my sme tomu pomohli. Ciastocne sme ho vycistili.
Edit: Teraz neveim, ci je to tou teplotou, alebo my sme tomu pomohli. Ciastocne sme ho vycistili.
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 04.07.2017 11:15
1,8 TDCi 85kW, EGR - priplatit za original?
Zdravim. Mel bych dotaz na tolikrat diskutovany ERG ventil u Ford Focus 1,8 TDCi 85kW, r.v. 2005.
Potrebuji ho vymenit. Originalni dil od Fordu stoji pres 17000 (https://www.fordshop.cz/1563296-egr-ven ... -tdci.html), neoriginalni dil napriklad za 7000,- (http://www.autodily-cardo.cz/_nove/hrdl ... l&id=96982). Podle popisku je pro stejny vuz (FORD FOCUS II (DA_), 1.8 TDCi [85kW, 1753ccm]).
V jednom servise mi rekli, ze doporucuji original, protoze s kusem od jineho vyrobce mohou byt problemy. Co si o tom myslite? Priplatili byste si 10000 za origos, nebo podle vas mezi nimi neni funkcne zadny rozdil? Mate nekdo zkusenost s NEoriginalnim EGR ventilem?
Diky moc za radu!
Potrebuji ho vymenit. Originalni dil od Fordu stoji pres 17000 (https://www.fordshop.cz/1563296-egr-ven ... -tdci.html), neoriginalni dil napriklad za 7000,- (http://www.autodily-cardo.cz/_nove/hrdl ... l&id=96982). Podle popisku je pro stejny vuz (FORD FOCUS II (DA_), 1.8 TDCi [85kW, 1753ccm]).
V jednom servise mi rekli, ze doporucuji original, protoze s kusem od jineho vyrobce mohou byt problemy. Co si o tom myslite? Priplatili byste si 10000 za origos, nebo podle vas mezi nimi neni funkcne zadny rozdil? Mate nekdo zkusenost s NEoriginalnim EGR ventilem?
Diky moc za radu!
- Kaizer
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 20.01.2010 00:38
- Bydliště: Česká Třebová
Re: 1,8 TDCi 85kW, EGR - priplatit za original?
Originál by určitě byl lepší. Nepíšeš proč ho chceš vyměnit, ale EGR u tohoto motoru se spìš zanáší spalinama než že by se kazil. V každém případě bych ho po opravě zaslepil a budeš mít pokoj.
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: 1,8 TDCi 85kW, EGR - priplatit za original?
Asi bych zkusil pohledat na vrakaci, vycistil ho a hned po vymene zaslepil. Bohuzel samotna demontaz neni vubec jednoducha. Musi ven i komplet svody s turbem 

Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
-
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 05.03.2012 10:35
Re: EGR ventil 1.8 TDCi
Našiel som dokonca lacnejšie:
https://motone.cz/sk/egr-ventil/9335-eg ... s-18d.html
5 044 Kč s DPH
Môj EGR to má za sebou, musím ho mať zaslepený. Otázny je samotný eshop a aj značka nty.
https://motone.cz/sk/egr-ventil/9335-eg ... s-18d.html
5 044 Kč s DPH
Môj EGR to má za sebou, musím ho mať zaslepený. Otázny je samotný eshop a aj značka nty.
už bez Forda
- Tomas_1
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 30.03.2008 08:13
- Bydliště: Hlohovec
Re: EGR ventil 1.8 TDCi
Ako som pisal zacalo mi obcas svietit "ozubene koleso s vykricnikom" a tusim som tam mal este dalsiu chybu motoru, ked si dobre spominam.
No a automechanik mi vtedy poradil tankovat len naftu s aditivami.
To celu tu situaciu vyriesilo, odvtedy ziadna chyba.
Neviem, ci v naftach s aditivami je aj mene "bio" zlozky, s ktoru tieto motory moc nepocitaju ...
No a automechanik mi vtedy poradil tankovat len naftu s aditivami.
To celu tu situaciu vyriesilo, odvtedy ziadna chyba.
Neviem, ci v naftach s aditivami je aj mene "bio" zlozky, s ktoru tieto motory moc nepocitaju ...
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host