Znizovanie / znizovani hmotnosti

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od bee » 10.06.2009 00:30

Tak som mrkol na zadne sedacky, je to tam natvrdo priskrutkovane THORX skrutkami - sadu s nadstavcami nemam takze to vzdavam. Ako radia aj na Fastturn-e vyhodim len to co netreba srobovakom riesit (somarinky z odkladacich priestorov, dojazdovku, polku paliva z nadrze)

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od TripleJay » 10.06.2009 01:10

Ja som sa rozhodol ze nebudem vyhadzovat nic, max. tak rezervu ak ju bude kde nehat vobec. Chcem si zajazdit v pohodicke, bez atakovania rekordikov, asi ako jediny nemam ani struny a mam seriove 16" balony a tazky diesel k tomu, takze sa skor pasujem za rolu safetycar :mrgreen: Ale tesim sa ;)

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od Anndy » 10.06.2009 07:48

Za to sa ti autíčko aj podakuje.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od vcedula » 10.06.2009 10:27

tie sedadla som pozeral aj ja a tiez som to vzdal. Predpokladal som, ze to bude easy, nieco potiahnes, otocis a je to vonku.
A kedze zadne su problem, tak sa neoplati riesit ani to predne :oops:
Takze podobne ako vy: rezerva, chujoviny, manzelka a to staci :)
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
munch
Junior
Junior
Příspěvky: 216
Registrován: 22.05.2008 12:41
Bydliště: Kostelec nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od munch » 25.06.2009 20:48

jestli je to tu ještě aktivní tak mám taky pár rad

1. laminatova kapota předni cca 3-4kg a zadní 3-4kg
2. určitě zadni sedačky koupit torx 50 v baumaxu a odskrutkovat (tech sroubu je tam ale docela dost a nektery blbě přistupný)
3. magneziový disky
4. sundat podbehy
5. odlehčena zpetna zrcatka F1
6. sportovni volant

myslim že tyhle upravy si muže udelat každý sám doma na koleni

no a dál třeba laminatový dveře, blatniky, vykuchani airbagu atd ale to už jsou složitější upravy a ne zrovna legální
Ford Focus 1.8 TDCI 150PS 3Dveř

Uživatelský avatar
risomas
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 703
Registrován: 21.05.2008 14:14
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od risomas » 25.06.2009 21:05

preco by maly byt laminatove blatniky nelegalne ked ich maju niektore auta serovo z plastu. rovnako airbagy,polka starych aut ich ma nefunkcne a nie su povinne v aute (iba vyrobcovia ich musia montovat od nejakeho roku).
Honda Shadow 130dB
toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od misoo » 26.06.2009 10:36

zabudol si na kvanta odhlucnovacich hmot a komplet tapacirung interieru. tiez to neni nutnost :)

Uživatelský avatar
munch
Junior
Junior
Příspěvky: 216
Registrován: 22.05.2008 12:41
Bydliště: Kostelec nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od munch » 26.06.2009 11:05

misoo to už tu někdo zminoval tak sem to nechtěl opakovat :)

risomas
skoro sis na to sám odpověděl když to nemáš laminátové z výroby tak je takova uprava nelegální

co se týče airbagů tak když je máš napsaný ve výbavě vozidla tak je tam mít musíš, ve fordu mi řekli že posílaj lidi do háje i stim když chtej dočasně odpojit airbag kvuli dítěti na předni sedačce, nehledě na to co pak budeš vysvetlovat pojištovně a policii když se ti zraní spolujezdec a ty jim řekneš že si tam ten airbag neměl a od výroby tam bejt má, tohodle se bojim asi nejvíc (ale možná že mě jen lakovali)

jinak jsem tu někde zahlédl něco o nerovnoměrnym rozložení hmotnosti, u fíka je to problém už od výroby, je o hodně težší na předku (aspon u mého tdci) a po odlehčení se to ještě znásobí ale od toho tu máme přeci zadní přítlačné křídlo :!: které dávkuje přítlak úměrně zvyšující se rychlosti ( jsou to desítky a stovky kg )
Ford Focus 1.8 TDCI 150PS 3Dveř

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od Marťas » 26.06.2009 13:44

Kridlo ti jen tlaci zadek dolu, aby byl stabilni. Jde to primou umerou k rychlosti - cim rychleji, tim vetsi pritlak. A taky ne kazde kridlo z burzy, koupit kvalitni funkcni kridlo a dobre ho nastavit je celkem alchymie :!:. Dobre rozlozeni vahy je potreba v zatackach, kde stejne vetsinou rychle nejedes. Kazdopadne kridlem rozlozeni hmotnosti neovlivnis :!:.
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od TripleJay » 26.06.2009 15:57

Sorry ale tieto kridelka akoby ti dali nejaky pritlak, to skor brzdia...
Spravit funkcne kridlo je riadna makacka ako pise Martas, stovky hodin v aero tunely a verim tomu ze ziadne stock kridlo fordovo tunel nevidelo (mozno to maxi co bolo na starom escort cosworth). Dnes je skor trend vytvarat pritlak zadnym difuzorom. Neviem ako u RS noveho, ale napr. na Cliu Sport robi ten difuzor nad 120km/hod cca 80kg pritlak... Stovky kg v ziadnom pripade nedosiahnes, mozno na race autach a v rychlosti okolo 200km/h.

Uživatelský avatar
munch
Junior
Junior
Příspěvky: 216
Registrován: 22.05.2008 12:41
Bydliště: Kostelec nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od munch » 26.06.2009 21:13

TripleJay samozřejmě máš pravdu, tyhle křidélka jsou jen estetického charakteru :) špatně jsem to napsal z toho to vyznělo jako že tu máme ty stock křídla , tak jsem to samozřejmě nemyslel ale např toto http://www.focus-gallery.de/images/cars ... /Bild3.jpg ty wrc křídla určitě funkční a odladěné jsou
Dobre rozlozeni vahy je potreba v zatackach, kde stejne vetsinou rychle nejedes
stim souhlasim, ale to by musel bejt dobrej extrém, aby si při pomalý rychlosti roztočil takovýhle auto(za sucha), to snad ani nemuže bejt vyčítáno rozložení hmotnosti, spíš jezdececká chyba
(vim o čem mluvim mám tdci, těžši předek už bejt nemuže)

každopádně rozložení hmotnosti pozlobí i v rychlejch zatáčkách levá pravá a auto je nestabilní ustřelí prdel a je zle, proto sem zminoval to přítlačný křídlo ale samozřejmě je to jen jedna z mnoha vychytávek jsou toho mraky který by měli bejt všechny sladěný o tom se tu nechci bavit to by sme tu byli ještě zejtra
Naposledy upravil(a) munch dne 26.06.2009 21:18, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 1.8 TDCI 150PS 3Dveř

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od TripleJay » 26.06.2009 21:18

njn, to WRC kridlo je ina vec, to uz vidis podla jeho obrovskej plochy :idea:
Ale na kazdy den, hanbil by som sa to mat na zadku :roll:

Uživatelský avatar
munch
Junior
Junior
Příspěvky: 216
Registrován: 22.05.2008 12:41
Bydliště: Kostelec nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od munch » 26.06.2009 21:19

TripleJay hold v rally už se na estetiku tolik nehledí od toho tu máme tie naše kšilty :D
Ford Focus 1.8 TDCI 150PS 3Dveř

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od Marťas » 27.06.2009 00:46

WRC kridlo z kompozitu je....celkem drahe :roll:, videl jsem ho kolem 22.000kc na novejsi model (http://www.tomuli.cz/). Pokud tam vubec pocitis nejaky rozdil, tak stejne se to za ty penize nevyplati. Taky se mi uz povedly hodiny na suche ceste :oops: a vsadim se, ze ani WRC kridlo by mi nepomohlo :lol:. Pokud chces auto ciste na zabavu a chces super rozlozeni hmotnosti - prodej Focus a kup MX-5 :twisted:
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od misoo » 27.06.2009 12:42

niekto ale uz neviem kto mi nedavno spominal, ze jazdil MX-5 a oproti focusu je to makke a naklana sa to. takze pocit zo sportovosti je tatam, vraj focus je lepsia motokara ako MX-5 !! 8O

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti