Stránka 5 z 9
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 11.03.2010 18:47
od BobTDCi
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 11.03.2010 21:05
od pavel28
BobTDCi píše:Nemôže za to ani DPF samotný - ale soft pre DPF.
Je to nejaký "vedľajší účinok" - hlúpy, nezmyselný - ale je.
Snáď by mi páni z Forda nechceli povedať, že je nutné chladiť chladič, či nebodaj teleso DPF pri vonkajšej teplote trebárs -10°C a teplote motora povedzme 70 či 60°C?!
Alebo by sa niekto mohol nazdávať, že za takýchto podmienok je možné aby bežala regenerácia DPF? To hádam nie...
Neboj aj môj dnes šiel a to som zďaleka nemal pracovnú teplotu - "milujem" tú novú riadiacu jednotku ventilátora chladiča. Najradšej by som ju dal "polepšovne" pre neposlušné riadiace jednotky...

Ale vždyt ty máš DPF vykuchané,tak jak je možné,že se ti ten ventilátor zapíná sám od sebe:?:

:?:Jinak,už jsem do Fordu poslal email,tak jsem zvědav co mě pošlou. DÍKY.
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 12.03.2010 10:31
od BobTDCi
pavel28 píše:
Ale vždyt ty máš DPF vykuchané,tak jak je možné,že se ti ten ventilátor zapíná sám od sebe:?:

:?:Jinak,už jsem do Fordu poslal email,tak jsem zvědav co mě pošlou. DÍKY.
To je súčasťou iného balíka softu v RJ - takže na to ešte p.Reckziegel neprišiel.
V podstate by to vyriešilo - skopírovanie softu z auta ktoré neprešlo zvolávačkou s upgrade SW/upgrade softu pre DPF sa robí kvôli problémom s narieďovaním oleja naftou/ a jeho nainštalovanie do takéhoto auta a potom úprava SW pre "opravený" DPF.
Inak mi povedal, že ventilátor si bude žiť vlastným životom i naďalej...aj on sám pred opravou DPF.

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 15.03.2010 20:05
od pavel28
pavel28 píše:Komi píše:tie zvolavacky maju registrovane v systeme, takze by ti to mali vediet v servise Ford povedat ci to ma zvolavacku za sebou...ak ta to zaujima...
Díky,zajímá.
Dneska mě paslali z Fordu email,ohledně svolávaček.na té svolávačce to auto nebylo kod.9C268-kontrola popř.výměna řídící jednotky ventilátoru.Mám se dostavit a zdarma to vyřeší.Ale někdo tu píše,že ti co to mají už za sebou,tak si ventilátor stejně dělá co chce.Tak to nechápu,tak k čemu to teda je????
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 16.03.2010 07:20
od Komi
...no je to k tomu aby neprislo k poziaru....
pisu totiz ze problemom je tesnenie tejto RJ, ktore netesni a najma v krajinach kde sa v zime soli tak sa moze dostat sol donutra a nasledne moze prist k prehrievaniu RJ a az k poziaru...
preco ale po vymene RJ je ventilator spustany hocikedy - to je firemne tajomstvo - asi pre istotu aby sme vedeli ze funguje
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 16.03.2010 10:39
od BobTDCi
presne ako píše Komi - dôjde k oxidácii kontaktov a zvýšeniu prechodového odporu - čoho "produktom" môže byť "dar Danajský" - požiar.
Takže by som tak či tak nečakal...a šiel tam čím skôr.
No moja zvolávačka mala teda iný kód - potom si vypýtaj takýto protokol - musí byť pravdivo a korektne vyplnený a tam sa dozvieš čo všetko počas nej bolo vykonané.
Bude tam každopádne nejaká odlišnosť a aká to nám potom povieš ty(teda dúfam).
Veľa zdaru.
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 17.03.2010 18:45
od pavel28
Určitě tam pojedu a pak dám vědět .
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 23.03.2010 19:43
od pavel28
pavel28 píše:Určitě tam pojedu a pak dám vědět .
Tak ve čtvrtek jdu měmit tu řídící jednotku ventilátoru vrámci svolávací akce.Říkali mě že vymění ŘJ a přidají nějaké relátko a ůdajně se umoudří i chod toho ventilároru co si dělá co chce.Tak su zvědav.
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 25.03.2010 09:39
od BobTDCi
Držím palce - a pozeraj čo kam dajú - nafoť poistkovú skrinku pri akumulátore pred a po oprave...
A povypytuj sa - či už nebude blbnúť a zapínať ako ho len napadne???

Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 25.03.2010 18:47
od pavel28
BobTDCi píše:Držím palce - a pozeraj čo kam dajú - nafoť poistkovú skrinku pri akumulátore pred a po oprave...
A povypytuj sa - či už nebude blbnúť a zapínať ako ho len napadne???

Bohužel,tak dnes to ještě nešlo,nedovezli jim obědnané součástky,tak mě přeobědnali na úterý.Tak snad v úterý.
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 30.03.2010 19:38
od pavel28
SVOLÁVACÍ AKCE kod.9C268 Stihl jsem jen pár fotek a nejsou moc kvalitní.
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 30.03.2010 19:41
od pavel28
pavel28 píše:SVOLÁVACÍ AKCE kod.9C268 Stihl jsem jen pár fotek a nejsou moc kvalitní.
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 30.03.2010 19:46
od pavel28
pavel28 píše:pavel28 píše:SVOLÁVACÍ AKCE kod.9C268 Stihl jsem jen pár fotek a nejsou moc kvalitní.
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 30.03.2010 19:47
od pavel28
pavel28 píše:pavel28 píše:pavel28 píše:SVOLÁVACÍ AKCE kod.9C268 Stihl jsem jen pár fotek a nejsou moc kvalitní.
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Napsal: 30.03.2010 19:52
od pavel28
Tuhle kabeláž mě tam napojily, a na řj.přidali nějaký plast.To relé je součástí té kabeláže.