Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!

Moderátor:phofy
Odpovědět

Na ktory okruh by si isiel (isla :) )

Euro Ring doobedie (30 EUR)
0
Žádná hlasování
Euro Ring poobedie (40 EUR)
0
Žádná hlasování
Kakucs Ring cely den (20 EUR)
11
92%
Kakucs Ring poobedie(13 EUR)
0
Žádná hlasování
Ine riesenie, napisal som do vlakna
1
8%
 
Celkem hlasů: 12

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - predbezne

Příspěvek od Anndy » 18.02.2009 13:28

A preco je problem si urobit jeden v CR a jedn v SR/HU? :). Kazdy prida tam, kde moze a bude :)
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - predbezne

Příspěvek od mehturt » 18.02.2009 13:39

este je otazka ako dopadne hokej SVK - HUN na MS v aprili, ci sa tam budeme moct vobec ukazat :D
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Uživatelský avatar
RedZero
Junior
Junior
Příspěvky: 421
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha, Prostějov

Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - predbezne

Příspěvek od RedZero » 18.02.2009 15:13

Anndy: to jsem psali hned na zacatku, ze asi nevyjde jen jeden, ale bude pro cast tam a pro cast tady ....

EDIT: Jinak mě pak ještě napada spojit to s ostatnimi FORDy .. jako puma club, fordfans, probe club, fordclub.org ..... aby nas bylo dost a naklady na pronajem nejsou tak velke..
Lenoch jménem Mondeo
Mini One 1.6 S-design ( malinko poupraveno :-D ) také už jinde ..
Ford Focus ST, 2.5 20V turbo, 3.dv, electric orange už jezdí jinde :-/
www.STdriveRS.cz

Uživatelský avatar
Palec4
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2057
Registrován: 03.05.2008 23:20
Bydliště: Svk-Sereď
Kontaktovat uživatele:

Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - predbezne

Příspěvek od Palec4 » 18.02.2009 20:08

Ako to tu citam tak asi pockam kym postavia ten okruh pri TT ak ho budu vobec stavat :mrgreen:
Focus 1.8 TDdi 66KW Ghia Strieborna metaliza r.v. 2000/6 - _predane_
Obrázek
ObrázekObrázek

scary
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 18.02.2009 20:25
Bydliště: Bratislava

Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - predbezne

Příspěvek od scary » 18.02.2009 20:31

ak nevadi puma tak sa tiez pridam ;)
moj fofo je mrtvy :(
minulost: Ford Focus 1,6 ´98, 100PS

sucasnost: Ford Puma 1,7 ´00, 128PS
prilezitostne/v Kosiciach/: Ford Focus 1,6 Ghia ´04, 110PS

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!

Příspěvek od vcedula » 11.03.2009 08:33

obnovujem toto vlakno, zapojte sa do hlasovania, potom podla poctu oslovim prevdzkovatela vybraneho okruhu. Ja osobne neviem. Ale som zatial presvedceny, ze Kakucs Ring na cely den by bola parada. Aj ked z toho videa vyzera ako dost klukaty, ale na nase 100+ konove masiny to asi bode stacit.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!

Příspěvek od TripleJay » 11.03.2009 08:37

Kakucs: Cely den za tu cenu - niet o com. Cely den aj jazdit = auta mozu ist na generalku :lol:
Mohol si pridat aj moznost ze hocijaky okruh, ja by som hlasoval napr. pre to...
A casovo neviem, zalezi kedy ba sa slo. Ideal je samozrejme cez tyzden doobeda, co neviem ale ci je pre vacsinu realne. Resp. ak by nas bolo tolko ze by sme zaplatili cely okruh (tyka sa to opat asi len Kakucs), kludne aj vikend, resp. poobedie.

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!

Příspěvek od mehturt » 11.03.2009 08:41

myslim ze mne by stacilo aj pol dna, teda ak sa v kuse len jazdi.. napr v tych Piestanoch som uz toho mal potom celkom dost, a to nebolo asi ani pol dna
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!

Příspěvek od vcedula » 11.03.2009 08:42

kedze sa chcem dohodnut na jednom rieseni, tak viac moznosti asi nemozem dat, nie ? :)
Ja osobne pojdem tak-ci-tak. Viem, aj doobedie by stacilo, ale nikto nevravi, ze musis jazdit cely den.
Ja to vidim takto: prideme tam, supnem 5 zoznamovacich koleciek, dam si kavicku, popozeram ostatnych, supnem 5 ostrejsich koleciek, dam si cigaretku, svacinku, supnem 5 ostrych koleciek, obed, cigaretka, pumpa, cigaretka, 5 ostrych....

a tak az do vecera, takto si predstavujem racing day :P
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!

Příspěvek od vcedula » 11.03.2009 08:43

mehturt: tam mozes zobrat aj deti, pozri, tam je travicka vedla trate :mrgreen: :roll: srandu si robim....
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!

Příspěvek od TripleJay » 11.03.2009 08:48

Ten priebeh si predstavujem rovnako ako Vlado... Co mam skusenost z merania na brzde, kebyze tam tocim motor naplno (u mna rozumej v spektre vyuzitelnych otacok :lol: ) vkuse x-kol, tak mi olej v motore asi zovre :roll: Minule som uz patral po chladici na olej, ale zas som sa docital ze to moze sposobit, ze pri beznej jazde sa olej naopak dostatocne nezohreje, co je tiez zle... Aj ked sa mi nezda ze cez ten chladic by olej neprechadzal az po dosiahnuty nejakej hranicnej teploty, zas az tak som sa tym nezaoberal.

Uživatelský avatar
spigot
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2483
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava - SVK

Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!

Příspěvek od spigot » 11.03.2009 08:54

Mne osobne je to jedno. :P Ale cenovy rozdiel nie je velky a ked ma clovek viac casu, lepsie sa planuje. Takze ja som na tom podobne ako vcedula a 3J.
Je: Skoda ST: Fabia 1,4 16V white devil
Bol: Ford Focus II Sedan, r.v. 2005, 1,6 74kW | Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!

Příspěvek od mehturt » 11.03.2009 09:00

ok, tak podme na to :twisted:
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!

Příspěvek od vcedula » 11.03.2009 09:03

ja potom samozrejme zalozim este jedno vlakno, teraz chcem len pomoct pri vybere.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Tonda-B
Junior
Junior
Příspěvky: 433
Registrován: 05.02.2009 23:05
Bydliště: Praha 10

Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!

Příspěvek od Tonda-B » 11.03.2009 09:53

TripleJay píše:Co mam skusenost z merania na brzde, kebyze tam tocim motor naplno (u mna rozumej v spektre vyuzitelnych otacok :lol: ) vkuse x-kol, tak mi olej v motore asi zovre :roll: Minule som uz patral po chladici na olej, ale zas som sa docital ze to moze sposobit, ze pri beznej jazde sa olej naopak dostatocne nezohreje, co je tiez zle... Aj ked sa mi nezda ze cez ten chladic by olej neprechadzal az po dosiahnuty nejakej hranicnej teploty, zas az tak som sa tym nezaoberal.
On se ten olej nezačne vařit, ale začne hořet v oblasti horního pístního kroužku.
I nejkvalitnější a plně syntetické oleje snesou tak 240 až 250 st.C.
Tomu odpovídá asi 130 až 135 st.C ve vaně, kde je olej nejchladnější.

Jakmile běhají horní pístní kroužky nasucho a zbytek kroužků je zatěžován popelem ze shořeleho oleje, motor ztrácí výkon (resp. velmi vzrostou jeho pasivní odpory, k jejichž překonání je potřebný výkon, který pak chybí na kolech), roste jeho opotřebení, roste spotřeba oleje.

Ideální řešení je výměník voda-olej.

Když je motor studený, napřed se ohřeje voda a vezme s sebou nahoru teplotu oleje.
Když je motor ohřátý, zabrání tomu, aby se olej dostal výš než 20 st.C nad vodu, tj.nad 110 st.C, což naprosto stačí.

Je i možnost použít chladič oleje - normálně - s adaptérem pod olejový filtr a mít ten adaptér s termostatem.
Dokud se motor neohřeje, olej se nechladí.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 4 hosti