Test nafty - iDnes.cz
- mafo
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 16.06.2008 11:45
Re: Test nafty - iDnes.cz
prostě stále jsme pro ně divokej východ, ale jak je vidět stačí vhodně zvolená reklamní kampaň a lidi jim to žerou i s navijákem...
Ford Focus combi 1.6 16V 74kW 02/00 tmavě modrá
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85kW 10/07 bílá
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85kW 10/07 bílá
- ElBunda
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vyškov
Re: Test nafty - iDnes.cz
Cestou k Fokimu jsem si koupil MF, ten test mě docela zajímal a výsledek V-Power diesel mě ani nepřekvapil. Množství syntetické nafty vyrobené v Malajsii prostě nemůže pokrýt celý trh, tak pro ČR se nafta Extra diesel ještě trochu vylepší aditivem, přidá se reklama jde na pumpy. Jenže za ty peníze je to nesmysl, beru léta na Shellce obyčejnou naftu a přidávám celoročně aditivum a jsem na tom samém za méně peněz. Když je v aditivu dostatečné množství nitrátu, tak zvýší cetanové číslo každé nafty a pak díky lepšímu spalování je motor tišší, výkonnější a úspornější. Není třeba plýtvat penězi za "prémiovou" naftu. A ještě ušetřím, při aditivování mi spotřeba celoročně klesla o 0.37 l/100km, čímž se aditivum bohatě zaplatí. Jediný smysl V-Power vidím v tom, když někomu v zimě dojde aditivum a nesežene jiné - nafta je filtrovatelná do -26st. C.
- mafo
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 16.06.2008 11:45
Re: Test nafty - iDnes.cz
pročítal jsem si i původní téma o naftě/benzínu a tahle citace mě celkem zaujala: (pochází od tomasona)
Citatace z Autodiesel srpen-září 2007 str.138 1.článek odst 3:
Jiným příkladem nadstandardní nafty je Shell-V-Power Diesel,který nevzniká pouze přídavkem aditivů,ale hlavně dvacetiprocentní příměsí syntetické nafty vyráběné v Malajsii technologií gas-to-liquid ze zemního plynu.Syntetická nafta má cetanové číslo 80 a neobsahuje žádné nežádoucí látky,třeba síru.Její směs s 80% běžné nafty má cetanové číslo kolem 60. Přídavkem aditivů do základní nafty(obvykle CČ kolem 51) lze dosáhnout cetanového čísla nanejvýše kolem 56,takže V-Power Diesel je logicky ještě lepší než povýrobně aditivované nafty.Je však také dražší.Zatímco náklady na povýrobní aditivaci pro prodejce pohonné hmoty jsou pod 10 haléřů na 1l a zákazník je proto ani nemusí pocítit,tak syntetická nafta a její doprava vyjdou hodně draho a V-Power Diesel je přibližně o 2kč/l dražší než standardní nafta.
Zajímavý je,že tady píšou o Malajsii,kdežto v reakci Shellu se psalo o výrobě v Kataru
Takže možná už maj ty výrobny dvě.
Jinak samozřejmě nevěřím tomu,že toho maj tak málo že by to prodávali jenom někde,ten hlavní důvod budou samozřejmě zvýšené náklady - to je přece dobrá finta prodávat něco u čeho deklaruji obsah látky která tam sice není ale za cenu jako by tam byla
V Německu a zřejmě na všech západních trzích si to nedovolej - v Česku s klidně...
I pokud by toho opravdu měli tak málo,že na nás nezbyde(čemuž nevěřím),logické by bylo produkt označený V Power Diesel tedy napumpách nenabízet. Ale když inkasovat 2Kč na litr navíc za nic je tak lákavé....Navíc kdo má doma laboratoř,aby si skutečné parametry ověřil,že?
Citatace z Autodiesel srpen-září 2007 str.138 1.článek odst 3:
Jiným příkladem nadstandardní nafty je Shell-V-Power Diesel,který nevzniká pouze přídavkem aditivů,ale hlavně dvacetiprocentní příměsí syntetické nafty vyráběné v Malajsii technologií gas-to-liquid ze zemního plynu.Syntetická nafta má cetanové číslo 80 a neobsahuje žádné nežádoucí látky,třeba síru.Její směs s 80% běžné nafty má cetanové číslo kolem 60. Přídavkem aditivů do základní nafty(obvykle CČ kolem 51) lze dosáhnout cetanového čísla nanejvýše kolem 56,takže V-Power Diesel je logicky ještě lepší než povýrobně aditivované nafty.Je však také dražší.Zatímco náklady na povýrobní aditivaci pro prodejce pohonné hmoty jsou pod 10 haléřů na 1l a zákazník je proto ani nemusí pocítit,tak syntetická nafta a její doprava vyjdou hodně draho a V-Power Diesel je přibližně o 2kč/l dražší než standardní nafta.
Zajímavý je,že tady píšou o Malajsii,kdežto v reakci Shellu se psalo o výrobě v Kataru
Takže možná už maj ty výrobny dvě.
Jinak samozřejmě nevěřím tomu,že toho maj tak málo že by to prodávali jenom někde,ten hlavní důvod budou samozřejmě zvýšené náklady - to je přece dobrá finta prodávat něco u čeho deklaruji obsah látky která tam sice není ale za cenu jako by tam byla

V Německu a zřejmě na všech západních trzích si to nedovolej - v Česku s klidně...
I pokud by toho opravdu měli tak málo,že na nás nezbyde(čemuž nevěřím),logické by bylo produkt označený V Power Diesel tedy napumpách nenabízet. Ale když inkasovat 2Kč na litr navíc za nic je tak lákavé....Navíc kdo má doma laboratoř,aby si skutečné parametry ověřil,že?
Ford Focus combi 1.6 16V 74kW 02/00 tmavě modrá
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85kW 10/07 bílá
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85kW 10/07 bílá
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Test nafty - iDnes.cz
Perfektně si to vystihnul oni prostě okrádaj své zákazníky i Vás i mě Já si celou dobu myslel ,že tam ta nafta syntetická je .Oni prostě a hlavně sprostě podvádí své zákazníky.Nevidim už jedinej důvod proč vyhazovat peníze za něco co tam neni naše vláda by se měla zamyslet a hlavně sou instituce který by todle měli hlídat a tvrdě trestat potom opravdu nechápu ,proč si todle nikdo nedovolí v Německu a ten Power diesel s cetanovým číslem 52 bych doporučil přejmenovat na Clean diesel když nic jinýho neumí a kdo vý jestli je tam alespoň ta přísada Já už jim nevěřim nic 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- panther7
- Test driver
- Příspěvky: 2265
- Registrován: 15.04.2008 20:50
- Bydliště: PRAHA
Re: Test nafty - iDnes.cz
Já bych se nerozčiloval a podle toho bych se zařídil, if shell z nás dělají pitomce tak je budu ignorovat a je to-at si jdou tam kde podvádět nesmí nebo by je pěkně sekli přes prsty






- panther7
- Test driver
- Příspěvky: 2265
- Registrován: 15.04.2008 20:50
- Bydliště: PRAHA
Re: Test nafty - iDnes.cz
Znovu mi to nedá :výnatek z prohlášení
Shell V-Power Diesel prodávaný v České republice byl rovněž porovnáván s Shell V-Power Dieselem nabízeným v Německu. Složení každého naše paliva (byť se stejným označením na rozdílných trzích) je připravováno na základě potřeb konkrétního trhu, typů vozidel a dalších parametrů. Shell V-Power Diesel nabízený v Německu v současnosti zahrnuje syntetickou složku GTL (Gas to Liquid), která je vyráběna ze zemního plynu a umožňuje čistější a efektivnější spalování. Tato složka, vyrobená prostřednictvím unikátní Shell technologie, se vyrábí v současnosti ve velmi omezeném množství v Kataru a Shell ji v současnosti nabízí na vybraných trzích. Pracujeme intenzivně na tom, abychom v blízké budoucnosti mohli rozšířit počet trhů, na kterých bude složka GTL v palivu dostupná.
Oni nás mají skutečně za banánovou republiku

Shell V-Power Diesel prodávaný v České republice byl rovněž porovnáván s Shell V-Power Dieselem nabízeným v Německu. Složení každého naše paliva (byť se stejným označením na rozdílných trzích) je připravováno na základě potřeb konkrétního trhu, typů vozidel a dalších parametrů. Shell V-Power Diesel nabízený v Německu v současnosti zahrnuje syntetickou složku GTL (Gas to Liquid), která je vyráběna ze zemního plynu a umožňuje čistější a efektivnější spalování. Tato složka, vyrobená prostřednictvím unikátní Shell technologie, se vyrábí v současnosti ve velmi omezeném množství v Kataru a Shell ji v současnosti nabízí na vybraných trzích. Pracujeme intenzivně na tom, abychom v blízké budoucnosti mohli rozšířit počet trhů, na kterých bude složka GTL v palivu dostupná.
Oni nás mají skutečně za banánovou republiku






- panther7
- Test driver
- Příspěvky: 2265
- Registrován: 15.04.2008 20:50
- Bydliště: PRAHA
Re: Test nafty - iDnes.cz
Když zavítáte na stránky benziny : http://www.benzinaplus.cz/ tak to mají jako hlavní bod Redakční nezávislý test MF dnes : http://benzinaplus.cz/img/dnes.jpg tak jsem zvědav jak dlouho budou z toho žít





- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Test nafty - iDnes.cz
Ja jim to preju, dyk tam maji furt prazdno
Ti co jezdi na Shell tam budou podle me jezdit porad.

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
- panther7
- Test driver
- Příspěvky: 2265
- Registrován: 15.04.2008 20:50
- Bydliště: PRAHA
Re: Test nafty - iDnes.cz
No já myslím, že už takový berani nejsme a jestli to pořádně nevysvětlí tak část lidí určo přestoupí na TopQ, já tedy už na shell kašluAhmed píše:Ja jim to preju, dyk tam maji furt prazdnoTi co jezdi na Shell tam budou podle me jezdit porad.




- Robertilos
- Pokročilý
- Příspěvky: 965
- Registrován: 10.02.2008 21:38
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test nafty - iDnes.cz
Jen aby toho benzina nevyužila a nezvedla ceny 

Ford Focus Combi 2.0i Titanium r.v. 2008, 107kW, Black Panther
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
- ClairVOYanT
- Zkušený
- Příspěvky: 1352
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test nafty - iDnes.cz
Benzina co ted rozsirila ten verva diesel, tak si rikam, ze sla vlastni cestou a nebude brat tyhle testy jako signal ke zdrazeni. Osobne mi Benzina prisla jako nej. Uz nekdy skoro pred rokem jsem zacal lejt Benzina+VIF a jelo to paradne. Ted co mam novy auti, tak spis radeji OMV+VIF a jeste tu kousek od nas je Robin oil (mam tam zname, tak vim, ze co prodavaji je normalni prumer jako ostatni pumpy). Jen navic opet ten VIF
.

- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test nafty - iDnes.cz
Je nějaká síť čerpacích stanic, která ta VIF prodává?
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- panther7
- Test driver
- Příspěvky: 2265
- Registrován: 15.04.2008 20:50
- Bydliště: PRAHA
Re: Test nafty - iDnes.cz
Výrobek Super Diesel Aditiv zakoupíte na čerpacích stanicích Benzina, Čepro a EuroOil.Jozkablack píše:Je nějaká síť čerpacích stanic, která ta VIF prodává?
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test nafty - iDnes.cz
Díky za info. Juknu tam. K čerpačkám už nejezdim, tak budu mít alespoň důvod se tam juknout.
panther7: Děkuji za SZ, pokud bych to neobjevil ozvu se
panther7: Děkuji za SZ, pokud bych to neobjevil ozvu se

Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů