Stránka 40 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 11.12.2009 15:22
od PetrAT
http://magazin.auto.cz/testy/ford-fusio ... dobry.html
Tady objektivně popsali 1,6 74kW. Ikdyž v jiné káře, tak to odpovídá, i spotřeba.
Dokonce mají dekl nad motorem

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 11.12.2009 15:35
od Anduril
Taky chci dekl 8O V Microcatu jsem to ani u Fusionu nenasel.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 11.12.2009 15:50
od MK2
To je dekl společně se vzduchovým filtrem :idea: U Focusu je za levým předním světlometem, ale u Fusionu se tam nevlezl tak umístili filtr nad motor...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 11.12.2009 15:53
od Anduril
Ahaa, rikal jsem si, ze v tom prostoru neco chybi :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 28.12.2009 12:31
od MK2
Estli chceš kryt na motor tak našel jsem tu :arrow: Engine Cover Duratec 1.25/ 1.4/ 1.6 16V
Dokonce i karbonový mají :D

Ti-VCT 1,6 Focus II

Napsal: 21.02.2010 14:35
od web6
Chtěl bych se zeptat, v jakém pásmu otáček řadit jednotlivé rychlostní stupně?
Děkuji za případné informace.
Edit zirafakZlucil som to sem do jedneho prispevku,pretoze so to aj tak vypytujes kade-tade :roll: :wink:

Re: Ti-VCT 1,6 Focus II

Napsal: 21.02.2010 14:47
od MK2
Asi by bylo vhodné tento dotaz přesunout :arrow: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=585

Kdy řadit? No v podstatě kdy jen chceš :wink: Určitě motor nemá rád otáčky pod 2000. Pak už záleží jen na tom jakou chceš mít spotřebu benzinu. Přikládám graf a s toho je vidět že přes 5500 už to nemá moc smysl točit :D

Re: Ti-VCT 1,6 Focus II

Napsal: 21.02.2010 14:52
od Quickie
toto je velmi relatívna otázka
je rozdiel ci je motor studený alebo mierne zahriaty alebo ma za sebou uz niekolko kilometrov.. v kazdom tomto prípade treba radit inak... pri studenom nevytáčať motor.. pri teplom motore uz jak je libo.. tiež nie je dobre jazdiť na nizke otáčky.. kym neboli otáčkomery, ludia sa učili "počuvať" motor a podla toho jazdiť.. niekto sa naučil, niekto nie :wink:

Re: Ti-VCT 1,6 Focus II

Napsal: 21.02.2010 15:15
od killerhammer
ja som na 1.6 ti-vct radil az uplne uplne hore (6000 ot) :twisted:

Re: Ti-VCT 1,6 Focus II

Napsal: 21.02.2010 18:15
od web6
Díky. Motor poslouchám a řadím podle něj. Fofo II zatím nemám, ale chystám se ho koupit. V jaké průměrné rychlosti řadíte 2,3,4,5 ? Při normální úsporné jízdě.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.02.2010 18:24
od web6
Chtěl bych poradit, v jakých otáčkách je nejoptimálnější řadit, když chci mít co nejnižší spotřebu?

Re: Ti-VCT 1,6 Focus II

Napsal: 21.02.2010 20:46
od matys
web6...........já řadím asi tak mezi 3000 - 3500 ot/min , při předjíždění třeba i v 5000 .

Re: Ti-VCT 1,6 Focus II

Napsal: 21.02.2010 21:03
od Nepér
Ono to má dost krátkou převodovku, na pětku při 130 kmph je tam už 4000rpm. Obvykle přeřazuji na další kvalt někde mezi 3500-4500 rpm. Pod 2000rpm je to mrtvý (viz graf) ale nahoře je to docela pila. A žere to tak 8,5 no... po okreskách stylem 60/100 se dá jet pod 7, na dálnici to při rychlostech nad 120 kmph letí nad 8 litrů a po praze pod 9 l/100km.

Re: Ti-VCT 1,6 Focus II

Napsal: 21.02.2010 21:44
od Quickie
web6 píše:Fofo II zatím nemám, ale chystám se ho koupit. V jaké průměrné rychlosti řadíte 2,3,4,5 ? Při normální úsporné jízdě.
dá sa jazdiť rýchlo a hospodárne a naopak pomaly a nehospodárne.. ako som písal vyššie... na tuto otázku je podla mna velmi ťažke odpovedať... je rozdiel radit 2345 v rovinatom teréne a 2345 v hornatom teréne.. vždy to radenie závisí od danej situácie v premávke..
neber to v zlom, ale kto dá na tvoju otázku jednoznačnu odpoved je podla mna genius :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.03.2010 09:36
od Luky2380
Měnil už někdo rozvodový řemen na motoru 1,6Ti VCT? V kolika je dobré ho vyměnit a případně jaká je cena za výměnu ve značkovém servisu