Stránka 40 z 52
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 28.02.2013 14:09
od petulak
[quote="gargulakj"]Taky se podělím s chováním mých otáček... Bylo to dnes ráno, 0°C, ujeto zhruba 10km takže relativně zahřáto a sešláplá spojka, rychlost cca 50km/h... mrknět
Po pořádném prohřátí motoru po cca 20km se začnou otáčky chovat normál
Po těch KM- máš zahřátou, tak asi jen zadinku.

A ne motor.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 28.02.2013 14:50
od stano.
Ja teraz robim jednu skusku. O nejaky tyzden-dva by mohli byt vysledky.Ak sa mi to potvdi, od radosti to auto ocmulam

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 28.02.2013 18:11
od gargulakj
Ford to uměl dobře udělat

Věřím že tu na foru je spousta mechaniků, kteří by takovou blbost jako volnoběh měli ovládat a přece nikdo na to nemá rozumné vysvětlení

Vím že se to lehce svádí na ŘJ ale SW se NEKAZÍ! Takže prostě to bude pod kapotou jen přijít na to co.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 28.02.2013 18:55
od Nonid
Nesledoval jsem to zpatky, tohle presne ale mi delala derava podtlakova hadicka... Byla prelepena elektrikarskou paskou tak, ze to byla spis paska a stejne to nekde uchazelo malinko. Vysledek byl, ze otacky po vyrazeni nejdriv sly nahoru(obcas i o 800+-) a pak teprv dolu. Jakmile se to zahralo, nebo clovek vic tocil, tak to bylo oukej
Na ty hadicce se tezko pozna, jestli je derava, jednoduchy profouknuti nestaci!
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 28.02.2013 19:03
od gargulakj
Ty jsem měnil tak před rokem s tím ventilkem i s volnoběžným ventilem

No ale je možné že to fučí někde ve spojích to je fakt..
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 01.03.2013 16:13
od Nonid
Protoze tohle tomu fakt uplne 100% presne odpovida
Ja zazil heureku, dve noci nebylo pod nulou a auto jezdi bez chyby... Vypada to, ze nebudu muset menit ani cerpadlo ani nic jinyho, pouze teplotni cidlo

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 05.03.2013 19:12
od Fofan
Jen bych mozna dodal,ze vyseni otacek pri dojizdeni ke krizovatce ridi ecu treba i kvuli brzdam,vyssi otacky-vetsi podtlak na posilovaci-vyssi brzdny ucinek pri dojizdeni dokud neni rychlost temer nulova,ale to jen k tem vyssim otackam,padani pod volnobezny normalni urcite neni.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 06.03.2013 14:40
od Nonid
Mne ted skubani prestalo s teplem kompletne, pri vyrazeni, slapnuti na brzdu a zataceni zaroven mi to obcas chcipne, coz neni uplne prijemny... uz me ale vubec nenapada, co by to mohlo bejt...
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 06.03.2013 16:45
od Fofan
Pokud sou v poradku podtlaky a napeti (jestli mas moznost zmer pokles napeti pri te anomalii),co termostat?ta teplota nemuze po ohrati takhle haprovat
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 07.03.2013 17:41
od Nonid
Napeti je OK, dneska se mi to ale stalo znova i bez jakyhokoli zaskubu... Ohreju to, vyhoupnu se na kopec, vyradim a nez dojedu dolu(cca 4km, 60km/h+-), tak klesne teplota o ctvrtinu... Porad sazim na nejaky teplotni cidlo, pac tohle je hrozna chujovina. Zejtra to hodin do servisu, kterej se specializuje jenom na Focusy do r.v. 2010 a Mondea mk3 a uvidim, co mi na to chlapik rekne

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 07.03.2013 21:16
od Fofan
A co termostat?
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 08.03.2013 10:53
od stano.
Popravde mne robi to iste. Termostat v haji.
Ak auto stoji, skusam rukou teplotu chladica. A otvara ho ako ma. Len potom naspat nezatvara.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 08.03.2013 11:10
od Fofan
No ja nevim,pada to hodne ta teplota?un muze zustavat nedovrenej a rukou to treba ani nepoznas
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 08.03.2013 11:12
od stano.
Na nejakych 70 stupnov.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 08.03.2013 16:12
od vitr73
mne to po vymene termostatu prestalo delat a hlavne ted v zime se to daleko driv ohreje..tzn jede min na sytic..ja bych termostat nepodcenoval...kdyz funguje tak jak ma tak neexistuje padani teploty motoru ..a to ani na netral z kopce( proc jinak by tam byl termostat?)