Stránka 40 z 52

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 28.02.2013 14:09
od petulak
[quote="gargulakj"]Taky se podělím s chováním mých otáček... Bylo to dnes ráno, 0°C, ujeto zhruba 10km takže relativně zahřáto a sešláplá spojka, rychlost cca 50km/h... mrknět

Po pořádném prohřátí motoru po cca 20km se začnou otáčky chovat normál

Po těch KM- máš zahřátou, tak asi jen zadinku. :D A ne motor.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 28.02.2013 14:50
od stano.
Ja teraz robim jednu skusku. O nejaky tyzden-dva by mohli byt vysledky.Ak sa mi to potvdi, od radosti to auto ocmulam :-D

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 28.02.2013 18:11
od gargulakj
Ford to uměl dobře udělat :palec_nahoru: Věřím že tu na foru je spousta mechaniků, kteří by takovou blbost jako volnoběh měli ovládat a přece nikdo na to nemá rozumné vysvětlení :D Vím že se to lehce svádí na ŘJ ale SW se NEKAZÍ! Takže prostě to bude pod kapotou jen přijít na to co.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 28.02.2013 18:55
od Nonid
Nesledoval jsem to zpatky, tohle presne ale mi delala derava podtlakova hadicka... Byla prelepena elektrikarskou paskou tak, ze to byla spis paska a stejne to nekde uchazelo malinko. Vysledek byl, ze otacky po vyrazeni nejdriv sly nahoru(obcas i o 800+-) a pak teprv dolu. Jakmile se to zahralo, nebo clovek vic tocil, tak to bylo oukej :)

Na ty hadicce se tezko pozna, jestli je derava, jednoduchy profouknuti nestaci!

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 28.02.2013 19:03
od gargulakj
Ty jsem měnil tak před rokem s tím ventilkem i s volnoběžným ventilem :-) No ale je možné že to fučí někde ve spojích to je fakt..

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 01.03.2013 16:13
od Nonid
Protoze tohle tomu fakt uplne 100% presne odpovida :D

Ja zazil heureku, dve noci nebylo pod nulou a auto jezdi bez chyby... Vypada to, ze nebudu muset menit ani cerpadlo ani nic jinyho, pouze teplotni cidlo :)

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 05.03.2013 19:12
od Fofan
Jen bych mozna dodal,ze vyseni otacek pri dojizdeni ke krizovatce ridi ecu treba i kvuli brzdam,vyssi otacky-vetsi podtlak na posilovaci-vyssi brzdny ucinek pri dojizdeni dokud neni rychlost temer nulova,ale to jen k tem vyssim otackam,padani pod volnobezny normalni urcite neni.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 06.03.2013 14:40
od Nonid
Mne ted skubani prestalo s teplem kompletne, pri vyrazeni, slapnuti na brzdu a zataceni zaroven mi to obcas chcipne, coz neni uplne prijemny... uz me ale vubec nenapada, co by to mohlo bejt...

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 06.03.2013 16:45
od Fofan
Pokud sou v poradku podtlaky a napeti (jestli mas moznost zmer pokles napeti pri te anomalii),co termostat?ta teplota nemuze po ohrati takhle haprovat

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 07.03.2013 17:41
od Nonid
Napeti je OK, dneska se mi to ale stalo znova i bez jakyhokoli zaskubu... Ohreju to, vyhoupnu se na kopec, vyradim a nez dojedu dolu(cca 4km, 60km/h+-), tak klesne teplota o ctvrtinu... Porad sazim na nejaky teplotni cidlo, pac tohle je hrozna chujovina. Zejtra to hodin do servisu, kterej se specializuje jenom na Focusy do r.v. 2010 a Mondea mk3 a uvidim, co mi na to chlapik rekne :)

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 07.03.2013 21:16
od Fofan
A co termostat?

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 08.03.2013 10:53
od stano.
Popravde mne robi to iste. Termostat v haji.
Ak auto stoji, skusam rukou teplotu chladica. A otvara ho ako ma. Len potom naspat nezatvara.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 08.03.2013 11:10
od Fofan
No ja nevim,pada to hodne ta teplota?un muze zustavat nedovrenej a rukou to treba ani nepoznas

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 08.03.2013 11:12
od stano.
Na nejakych 70 stupnov.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 08.03.2013 16:12
od vitr73
mne to po vymene termostatu prestalo delat a hlavne ted v zime se to daleko driv ohreje..tzn jede min na sytic..ja bych termostat nepodcenoval...kdyz funguje tak jak ma tak neexistuje padani teploty motoru ..a to ani na netral z kopce( proc jinak by tam byl termostat?)