Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 28.11.2009 09:07
roverx: Všichni kdo se k tomu mohli vyjádřit a poradit už to udělali, takže podle mě jsou zbytečné tvoje další příspěvky typu:
"Tak zase menší dilema po přečtení tohoto článku :http://www.forum.konkurence/viewtopic.p ... t=1042jsem nabyl dojmu, že lepší je koupit jednodušší 1,6tku =o"
Taky nechápu, jak můžeš chtít aby ti tu někdo vybral konkrétní inzerát. To si snad už musíš vybrat sám, ne?
Rozhodni se konečně co teda chceš. Poradím ti za sebe z vlastní zkušenosti: Pokud máš rodinu (2 děti) tak se určitě nedívej na hatchback, ale rozhodně kup kombi do kterého mnohem pohodlněji narveš veškeré věci jako kočárek, dětské kolo atd. až povezeš děcka někam na výlet. Pro takhle vytížené auto bych už doporučil rovnou turbodiesel 1,8 nebo klidně 2,0. Mají bezvadný zátah odspodu (velký kroutící moment) a s naloženým autem tyto motory pohnou mnohem líp bez nutného vytáčení jako u benzínového motoru 1,6 (je jedno jestli 74 nebo 85kW). Turbodiesely se nemusí vytáčet = jsou úsporné.
Já jsem před časem taky koupil bezín 1,6Ti-VCT hatchback, ale teď když čekám 2 děcko bych potřeboval spíš kombi i když se mi tak nelíbí. A můj motor? Není špatnej, ale nebaví mě ho pořád tak vytáčet. Aby se to pohlo potřebuje se dostat minimálně na 3000ot/min nejlíp až na 4000ot/min kde teprve nastupuje nejvyšší kroutící moment - slabých 157Nm. S tím je spojená zvýšená spotřeba a opotřebování motoru častými výlety do vysokých otáček. Raději bych si teď s rodinkou bublal v turbodieselu.
A teď jsem zvědavý nad čím budeš zase přemýšlet.
"Tak zase menší dilema po přečtení tohoto článku :http://www.forum.konkurence/viewtopic.p ... t=1042jsem nabyl dojmu, že lepší je koupit jednodušší 1,6tku =o"
Taky nechápu, jak můžeš chtít aby ti tu někdo vybral konkrétní inzerát. To si snad už musíš vybrat sám, ne?
Rozhodni se konečně co teda chceš. Poradím ti za sebe z vlastní zkušenosti: Pokud máš rodinu (2 děti) tak se určitě nedívej na hatchback, ale rozhodně kup kombi do kterého mnohem pohodlněji narveš veškeré věci jako kočárek, dětské kolo atd. až povezeš děcka někam na výlet. Pro takhle vytížené auto bych už doporučil rovnou turbodiesel 1,8 nebo klidně 2,0. Mají bezvadný zátah odspodu (velký kroutící moment) a s naloženým autem tyto motory pohnou mnohem líp bez nutného vytáčení jako u benzínového motoru 1,6 (je jedno jestli 74 nebo 85kW). Turbodiesely se nemusí vytáčet = jsou úsporné.
Já jsem před časem taky koupil bezín 1,6Ti-VCT hatchback, ale teď když čekám 2 děcko bych potřeboval spíš kombi i když se mi tak nelíbí. A můj motor? Není špatnej, ale nebaví mě ho pořád tak vytáčet. Aby se to pohlo potřebuje se dostat minimálně na 3000ot/min nejlíp až na 4000ot/min kde teprve nastupuje nejvyšší kroutící moment - slabých 157Nm. S tím je spojená zvýšená spotřeba a opotřebování motoru častými výlety do vysokých otáček. Raději bych si teď s rodinkou bublal v turbodieselu.
A teď jsem zvědavý nad čím budeš zase přemýšlet.