Koroze
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
No ono jde o to, ze do roku 2001 (do FL) nemusis mit servisku... Od tohoto roku musis mit servisku radne vyplnenou... Pokud nemas tak Te poslou do haje to je jasny... A ja sem ten stastny kdo ma auto pred FL i kdyz je to rok 2001
Navic ja sem s nim o nicem nediskutoval, rekl sem mu co chcu a on mi rekl co je mozne a na co mam narok... To na co mam narok mi zadara opravi a na co narok nemam to mi spravi za 3600kc zaroven s tou zarukou 


- kanzy
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okr. Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze
V tvém případě musíš mít tu servisku každoročně potvrzenouMartin41 píše:U vozů po FL jde o to mít servisku, nebo mít servisku s potvrzenou [/b] každoroční kontrolou kastle [/b]na korozi ve Fordu ?

Ford Focus Kombi Viva 1,6 16V, r.v. 2004, stříbrná met.
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Martin41
- Pokročilý
- Příspěvky: 673
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno-venkov
Koroze
Zkušenost s tím nemám, ale to jsi asi trochu přehnal. Na to aby bylo možné uplatnit reklamaci na shnilé dveře asi nemá vliv, jestli např. motorový olej byl měněn v servisu, či byl dodržován termín výměny kabinového vzd. filtru.
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Mi to tak bylo receno... Bohuzel mi treba neuznali reklamaci na shnite dvere pod zrcatkem ze pry je to spatne nasazeny dil a za to oni nemuzou... To je klasika, to nejak neresim
ale opravdu udajne je treba mit radne vyplnenou servisni knizku tozn jak mi bylo vysvetleno VESKERY servis delat ve znackovem servise ford...

- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Asi zalezi na tom koho potkas no... Jak tak na to koukam tak zalezi spise na tom garancnim technikovi nez na centrale... Nekde do FL nechcou nic a rovnou opravi a jinde zase chcou furt servisku a nebavi se s clovekem vubec... Nevim, ja sem se setkal s dobrym pristupem i u maly a velky (byli ochotni mi vyreklamovat pate dvere nic vic...) a u dankaru fakt supr, zadny problem...
- Martin41
- Pokročilý
- Příspěvky: 673
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno-venkov
Koroze
Mám původní servisní knížku z Německa, kde je kapitola KorrosionsschutzKontrolle čili kontrola korozní ochrany, kterou tamní servis prováděl při ročních serv. prohlídkách. Protože jsem doposud stačil
běžné úkony (oleje, filtry apod. dělat sám) hlídám si jen provádění této kontroly v ročním intervalu.
běžné úkony (oleje, filtry apod. dělat sám) hlídám si jen provádění této kontroly v ročním intervalu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti