Stránka 37 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.10.2009 14:11
od killerhammer
rikos79 píše:Jestli to nebude tim, ze nikdo FF LPG neprodava.
presne nad tym som rozmyslal, ze ak niekto setri az tak ze necha prerobit benzin na plyn, tak asi take auta nevymiena kazde 3 roky :mrgreen:
trh s autami na LPG bude asi dost obmedzeny a tazko sa bude dohadovat zlava z ceny :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.10.2009 14:56
od madbugie
prestavbu na plyn vam najprv musi schvalit/homologizovat dovozca/importer na prislusnych uradoch a to nieco stoji €racikov... sak pozname naseho summacieho "dodavatela"... nieco pre pre zakaznikov, ani omylom...

takze mne sa zda ze aj keby sme chceli tak nam to nikto na policajtoch do TP nezapíse a smytec... a tým pádom to nikto ani nevyrába/ neponúka ako prestavbu...

jedine ako oblubene zirafakove original parts priamo z vyrobnej linky... :D

http://auto.server.sk/automobily.asp?id=26550

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.10.2009 19:00
od roverx
tak dost o plynu, vraťme se k akceptovatelné ceně výrobku, :-) viz příspěvky výše :-)

ten od "tornada" byl přínosem, díky moc za něj ;-)
tornado píše:Tak stejný problém jsem řeši zhruba před 2 měsíci, nejprve jsem chtěl FF1, hatchback, 1,6 benzín v pěkném stavu a nejlépe do 100 000km, rok 2003-04 a ceny se pohybovaly tak okolo 140-150tisíc, což se mi zdálo dosti, tak jsem se rozhodl pro FF2, ceny dieslů a benzínů skoro srovnatelné, ale já chtěl nejlépe 1,6 TI-VCT(protože 1,8 a 2l nebyly) takže když jsem našel za 200tisíc FF v daný motorizaci, rok 05, v metalíze, s origo litýma kolama a serviskou s 70 000najeto, tak bylo jasno, jasne může sehnat FF2 i okolo 170000 a většinou v naftě, ale co jsem viděl já tak měly dost nalítáno a stav nic moc, jinak ještě k tomu motoru, počítej že poměr obyč. 1,6 a TI-VCT je tak 1:10, moje auto je z Francie, kde je prý motor daleko častější než u nás, dobrý lov :)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.10.2009 19:19
od KERF
Ve vlákně o motorech 1,6 a 1,6Ti-VCT ti nikdo o ceně vyprávět nebude. S cenou se poraď s někým přes soukromé zprávy (SZ) a nebo email. Příspěvky které se netýkají motorů 1,6 sem nepatří!!!

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.10.2009 22:47
od roverx
však právě,,,
KERF píše:Ve vlákně o motorech 1,6 a 1,6Ti-VCT ti nikdo o ceně vyprávět nebude. S cenou se poraď s někým přes soukromé zprávy (SZ) a nebo email. Příspěvky které se netýkají motorů 1,6 sem nepatří!!!

dyť já se ptám na cenu automobilu s těmito motorizecemi, ale plně Tě chápu, že se Ti tohle nemusí líbit a zrovna by to nemuselo být přesně podle Tvých představ o rozmluvě mezi motory, ale přece nemůžeš chtít, abych každému členu zvlášť psal SZ?!

no jak chcete, stejnak se vám o tom moc bavit nechtělo, končím tedy debatu, jestli i přesto něgdo hodí na sklo svůj názor, budu velmi rád,,,

díky Standa

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.10.2009 05:56
od zirafak
Kerf to nemyslel zle.Skor mal iba asi pocit,ze tato debata by sa skor hodila do temy predaj-nakup. :idea: :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.10.2009 14:02
od roverx
dnes jsem četl nějakou rcenzi a tam vychvalovali obyč. 1,6, o VCTéčku zmínka nepadla, tak nevím,,,

cituji:
"Z benzinových pohonných jednotek si vaši pozornost zaslouží především šestnáctistovka o výkonu 74 kW. Je dostatečně svižná, nezaskočí nadměrnou spotřebou ani nečekaným výskytem závad. I z tohoto důvodu ale patří mezi nedostatkové zboží."

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.10.2009 14:20
od killerhammer
novinarsky papier toho znesie :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.10.2009 14:28
od killerhammer
len si vezmi tu informaciu, boli sme merat vct-cka, tu na fore najdes 5 mozno aj viac grafov a kazda mala >90kW, moja dokonca 93.1 kW :idea:
najdes v nejakej recenzii informaciu o tom, ze 1.6 ti-vct je v skutocnosti silnejsia ako na papieri minimalne o 5kW ?
nie :!:
najdes to len tu na fore :idea:
lebo su tu stovky majitelov 1.6-tiek a desiatky 1.6 vct-ckarov a medzi sebou debatuju, argumentuju, porovnavaju :idea:
toto je sila tychto web stranok
povedal by som, nieco ako hromadna pamat, nieco ako hromadna vedomost, najlepsia recenzia 8)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.10.2009 14:37
od PetrAT
roverx píše:..... šestnáctistovka o výkonu 74 kW. Je dostatečně svižná, nezaskočí nadměrnou spotřebou ani nečekaným výskytem závad. "
Tak nám asi prodali jiné auto. :?
Moc to nejede, průměrka už je zase přes 8L. Tak snad alespoň tu spolehlivost jdu zaklepat na dřevo ....
Jak píše KH, ne každý test se dá brát vážně

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.10.2009 16:01
od tornado
Podle mě se určitě vyplatí počkat si na nějakýho pěknýho FF s TI-VCT než vzít prvního FF s obyč 1,6,kterých je o poznání více, jel jsem s oběma a od 3500ot je těch reálných 15kw co má TI-VCT navíc pěkně cítit, já osobně (a to mám hatchback) jsem rád aspoň za tento motor, protože tento týden jsem jel poprvé ve čtyřech lidech a bylo to sakra znát, podvozek o tom skoro nevěděl ale motor se do kopců pěkně potil :wink:n, když to shrnu největší radost mi dělá jízda s prázdým autem max. s 1 spolujezdcem, každý další zatížení je u těchto motozizací fakt znát a skvělý podvozek Fíkusu leží ladem :(

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.10.2009 18:50
od fofok
Když koukám na tu spotřebu u killerhammera tak 1,6 ti-vct je pěknej žrout a co tady píšou majitelé těchto motorů tak jsou poruchovější než obyč 1,6.Čím víc elektroniky tím hůř,kort u ojetiny a ti-vct těch moc není takže není s čeho vybírat.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.10.2009 19:04
od spigot
fofok odporucam ti pozriet http://www.spritmonitor.de/en/ ,kde mas vacsie mnozstvo ludi s jednym aj druhym motorom a potom porovnavat. :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.10.2009 19:07
od madbugie
jezisi kriste uz sa konecne uvedomte chlapci...

podla vasich vyjadreni by sme asi vsetci mali tie nase poondiate obyčajné 1,6ky asi predať...

je to uplne normalne auto, ktore uplne normalne jazdi, uplne normalne predbieha, na benzin ma uplne normalnu spotrebu, akurat neskutočne sedí v zákrutách (a tu pramení ten náš pocit že treba viac koní... a zatial vzdy ked sme jazdili "pospolu" tak sa mi nejak nezdalo ze by mi VCTcka nejako extremne utekali, ak vobec... a to vsetky boli vypodlozkovane, vystrunovane, vy18kovane a vyfiltrovane...)

áno je to cítiť ked je to auto plne naložené,... ale aj s tým sa dajú bez problemov obehnuť všetcia HyperTurboPiráti... :D

samozrejme ked zoženieš dobrú viariabilnú 1,6 tak ber, no a ked nie, tak aj obyčajná bude stačiť...

lebo začínam nadobúdať pocit, že sa s tými 100 konmi asi ani nepohnem z parkoviska...

a už na dnes stačí lebo aj ja chcem 120 koniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.10.2009 23:56
od Johnyy
fofok: nevim kde bereš tu větší poruchovost a dle spotřeby KH se nemůžeš řídit :lol: nebo můžeš když mu budeš přikládat pod kotel

madbugie: samozřejme, že to jede:) otázkou je taky co kdo měl předtím za auto a s jakým motorem..VCT je prostě výkonově o chlup dál, tak proč toho nevyužít, když je ta možnost za stejnou spotřebu:)