Stránka 36 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 28.10.2009 12:27
od zirafak
Nejazdil si Killy/slabsiu verziu/,tak nevies.Aj v spodnych otackach je variabil zivsi.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 28.10.2009 12:33
od killerhammer
bude, lebo ma vyssi krutak. vidno aj na grafe
ale podla mna je to na hranici posudenia, subjektivity
treba odskusat na sprintoch :idea: :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 28.10.2009 13:33
od Anndy
KH. keby to bol diesel, tak to nevadi, ze do 4 tis. su rovnake :D
tiez aj priebeh Mk sa lisi, takze podla mna tie motory sa lisia. A 15% vykonu sa hodi :)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 28.10.2009 13:50
od killerhammer
ja nehovorim, ze nie
tiez by som bral radsej 85kW (navyse teraz ked vieme, ze to ma min 90kW kazde)
aj ked sa ten rozdiel mozno pocitovo obcas strati ale tych 15% navyse mas a bude to auto pruznejsie
zirafak to jazdil, napisal ze to tak je, takze to beriem :!:
ja skorej by som riesil ci staci 1.6 vct alebo neist radsej po 1.8-ke. na papieri podobne cisla ale dynamika vyrazne lepsia v 1.8 :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 28.10.2009 14:49
od Anndy
Mno, vyrazne lepsia asi nie, ale o chlp je lepsia. To viem zase ja :D. 1,8 ma ale dost na vrch tym, ze ma rovnomernejsi priebeh Mk, aj celkovo vyssiu hodnotu a v nizkych otackach ma pomerne vysoky Mk (teda voci 1,6 hocakej).

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 28.10.2009 18:50
od roverx
Tak jsme si trošku shrnuli, že v poruchovosti na tom budou asi oba motory skoro stejně. V poměru výkonnost/spotřeba/cena to má zřejmě VCTéčko navrch :-)
Budu se snažit tedy najít nějaký kousek s touto motorizací ;-) o rodinném autí typu kombík mě asi nepřesvědčíte(náklaďáček z toho rozhodně nechci dělat :-) ) tak srdce mě táhne k hatchbacku

maličko odbočím, kolik byste byli ochotni dát za trošku slušnější ojetinu FFII ve VCTéčku?
Prvně jsem uvažoval o koupi "nějakého" autí okolo 100k, pak jsem strop zvednul a "už napůl" rozhodnutý za Focus na 150k. Co teď projíždím na netu tak za mé vysněné FFII budu muset šáhnout asi někde kolem 200k, což už se mi zdá hodně, ale jestli bych chtěl srazit cenu, tak asi na úkor nějakých kompromisů :-) a na těch moc místa nejni :-D

rád si poslechnu vaše názory Fofáci ;-)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 28.10.2009 19:38
od roverx
a ještě jedna otázečka jak je na tom u vás VCTéčko v plyně? - názory popř. zkušenosti?!

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 28.10.2009 21:57
od MK2
"Plyn nejde" :lol:

Jestli chceš šetřit na palivu tak si kup ECOnetic 1,6 TDCi...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 28.10.2009 22:03
od roverx
MK2 píše:"Plyn nejde" :lol:

Jestli chceš šetřit na palivu tak si kup ECOnetic 1,6 TDCi...

co nejde? do tohoto motoru narvat bombu s plynem?!

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.10.2009 01:55
od roverx
MK2 píše:"Plyn nejde" :lol:

Jestli chceš šetřit na palivu tak si kup ECOnetic 1,6 TDCi...

asi máš pravdu ;-)
také jsem na netu nenašel plyn ve VCTéčku a myslím, že ani v obyčejné 1,6tce

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.10.2009 08:07
od killerhammer
1.6 sa na plyn myslim da prerobit, daj si hladat vyraz LPG, je tu toho vela :idea:
napr. prestavba na lpg
ale tam uz potom vobec nemusis rozmyslat ci ti-vct alebo nie
na plyne to bude chodit rovnako mizerne :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.10.2009 08:46
od madbugie
killer prerobit sa da kazde auto na plyn ale problem je inde ci je fofo schvaleny uradne na prerabku na plyn...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.10.2009 09:13
od roverx
roverx píše:Tak jsme si trošku shrnuli, že v poruchovosti na tom budou asi oba motory skoro stejně. V poměru výkonnost/spotřeba/cena to má zřejmě VCTéčko navrch :-)
Budu se snažit tedy najít nějaký kousek s touto motorizací ;-) o rodinném autí typu kombík mě asi nepřesvědčíte(náklaďáček z toho rozhodně nechci dělat :-) ) tak srdce mě táhne k hatchbacku

maličko odbočím, kolik byste byli ochotni dát za trošku slušnější ojetinu FFII ve VCTéčku?
Prvně jsem uvažoval o koupi "nějakého" autí okolo 100k, pak jsem strop zvednul a "už napůl" rozhodnutý za Focus na 150k. Co teď projíždím na netu tak za mé vysněné FFII budu muset šáhnout asi někde kolem 200k, což už se mi zdá hodně, ale jestli bych chtěl srazit cenu, tak asi na úkor nějakých kompromisů :-) a na těch moc místa nejni :-D

rád si poslechnu vaše názory Fofáci ;-)

tak zapomeňme na plyn, co ta optimální cena ?!

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.10.2009 09:47
od tornado
Tak stejný problém jsem řeši zhruba před 2 měsíci, nejprve jsem chtěl FF1, hatchback, 1,6 benzín v pěkném stavu a nejlépe do 100 000km, rok 2003-04 a ceny se pohybovaly tak okolo 140-150tisíc, což se mi zdálo dosti, tak jsem se rozhodl pro FF2, ceny dieslů a benzínů skoro srovnatelné, ale já chtěl nejlépe 1,6 TI-VCT(protože 1,8 a 2l nebyly) takže když jsem našel za 200tisíc FF v daný motorizaci, rok 05, v metalíze, s origo litýma kolama a serviskou s 70 000najeto, tak bylo jasno, jasne může sehnat FF2 i okolo 170000 a většinou v naftě, ale co jsem viděl já tak měly dost nalítáno a stav nic moc, jinak ještě k tomu motoru, počítej že poměr obyč. 1,6 a TI-VCT je tak 1:10, moje auto je z Francie, kde je prý motor daleko častější než u nás, dobrý lov :)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 29.10.2009 10:56
od rikos79
Jestli to nebude tim, ze nikdo FF LPG neprodava.



roverx píše:
MK2 píše:"Plyn nejde" :lol:

Jestli chceš šetřit na palivu tak si kup ECOnetic 1,6 TDCi...

asi máš pravdu ;-)
také jsem na netu nenašel plyn ve VCTéčku a myslím, že ani v obyčejné 1,6tce