Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nejazdil si Killy/slabsiu verziu/,tak nevies.Aj v spodnych otackach je variabil zivsi.
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
bude, lebo ma vyssi krutak. vidno aj na grafe
ale podla mna je to na hranici posudenia, subjektivity
treba odskusat na sprintoch

ale podla mna je to na hranici posudenia, subjektivity
treba odskusat na sprintoch


- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
KH. keby to bol diesel, tak to nevadi, ze do 4 tis. su rovnake
tiez aj priebeh Mk sa lisi, takze podla mna tie motory sa lisia. A 15% vykonu sa hodi

tiez aj priebeh Mk sa lisi, takze podla mna tie motory sa lisia. A 15% vykonu sa hodi

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ja nehovorim, ze nie
tiez by som bral radsej 85kW (navyse teraz ked vieme, ze to ma min 90kW kazde)
aj ked sa ten rozdiel mozno pocitovo obcas strati ale tych 15% navyse mas a bude to auto pruznejsie
zirafak to jazdil, napisal ze to tak je, takze to beriem
ja skorej by som riesil ci staci 1.6 vct alebo neist radsej po 1.8-ke. na papieri podobne cisla ale dynamika vyrazne lepsia v 1.8
tiez by som bral radsej 85kW (navyse teraz ked vieme, ze to ma min 90kW kazde)
aj ked sa ten rozdiel mozno pocitovo obcas strati ale tych 15% navyse mas a bude to auto pruznejsie
zirafak to jazdil, napisal ze to tak je, takze to beriem

ja skorej by som riesil ci staci 1.6 vct alebo neist radsej po 1.8-ke. na papieri podobne cisla ale dynamika vyrazne lepsia v 1.8

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Mno, vyrazne lepsia asi nie, ale o chlp je lepsia. To viem zase ja
. 1,8 ma ale dost na vrch tym, ze ma rovnomernejsi priebeh Mk, aj celkovo vyssiu hodnotu a v nizkych otackach ma pomerne vysoky Mk (teda voci 1,6 hocakej).

- roverx
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 19.06.2009 14:31
- Bydliště: Studénka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tak jsme si trošku shrnuli, že v poruchovosti na tom budou asi oba motory skoro stejně. V poměru výkonnost/spotřeba/cena to má zřejmě VCTéčko navrch 
Budu se snažit tedy najít nějaký kousek s touto motorizací
o rodinném autí typu kombík mě asi nepřesvědčíte(náklaďáček z toho rozhodně nechci dělat
) tak srdce mě táhne k hatchbacku
maličko odbočím, kolik byste byli ochotni dát za trošku slušnější ojetinu FFII ve VCTéčku?
Prvně jsem uvažoval o koupi "nějakého" autí okolo 100k, pak jsem strop zvednul a "už napůl" rozhodnutý za Focus na 150k. Co teď projíždím na netu tak za mé vysněné FFII budu muset šáhnout asi někde kolem 200k, což už se mi zdá hodně, ale jestli bych chtěl srazit cenu, tak asi na úkor nějakých kompromisů
a na těch moc místa nejni 
rád si poslechnu vaše názory Fofáci

Budu se snažit tedy najít nějaký kousek s touto motorizací


maličko odbočím, kolik byste byli ochotni dát za trošku slušnější ojetinu FFII ve VCTéčku?
Prvně jsem uvažoval o koupi "nějakého" autí okolo 100k, pak jsem strop zvednul a "už napůl" rozhodnutý za Focus na 150k. Co teď projíždím na netu tak za mé vysněné FFII budu muset šáhnout asi někde kolem 200k, což už se mi zdá hodně, ale jestli bych chtěl srazit cenu, tak asi na úkor nějakých kompromisů


rád si poslechnu vaše názory Fofáci


- roverx
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 19.06.2009 14:31
- Bydliště: Studénka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
a ještě jedna otázečka jak je na tom u vás VCTéčko v plyně? - názory popř. zkušenosti?!

-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
"Plyn nejde"
Jestli chceš šetřit na palivu tak si kup ECOnetic 1,6 TDCi...

Jestli chceš šetřit na palivu tak si kup ECOnetic 1,6 TDCi...
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- roverx
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 19.06.2009 14:31
- Bydliště: Studénka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
MK2 píše:"Plyn nejde"![]()
Jestli chceš šetřit na palivu tak si kup ECOnetic 1,6 TDCi...
co nejde? do tohoto motoru narvat bombu s plynem?!

- roverx
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 19.06.2009 14:31
- Bydliště: Studénka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
MK2 píše:"Plyn nejde"![]()
Jestli chceš šetřit na palivu tak si kup ECOnetic 1,6 TDCi...
asi máš pravdu

také jsem na netu nenašel plyn ve VCTéčku a myslím, že ani v obyčejné 1,6tce

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
1.6 sa na plyn myslim da prerobit, daj si hladat vyraz LPG, je tu toho vela 
napr. prestavba na lpg
ale tam uz potom vobec nemusis rozmyslat ci ti-vct alebo nie
na plyne to bude chodit rovnako mizerne

napr. prestavba na lpg
ale tam uz potom vobec nemusis rozmyslat ci ti-vct alebo nie
na plyne to bude chodit rovnako mizerne

- madbugie
- Zkušený
- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
killer prerobit sa da kazde auto na plyn ale problem je inde ci je fofo schvaleny uradne na prerabku na plyn...
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta
+ 100 fordích koníkov


modrá je dobrá ale iba ako farba auta


- roverx
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 19.06.2009 14:31
- Bydliště: Studénka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
roverx píše:Tak jsme si trošku shrnuli, že v poruchovosti na tom budou asi oba motory skoro stejně. V poměru výkonnost/spotřeba/cena to má zřejmě VCTéčko navrch
Budu se snažit tedy najít nějaký kousek s touto motorizacío rodinném autí typu kombík mě asi nepřesvědčíte(náklaďáček z toho rozhodně nechci dělat
) tak srdce mě táhne k hatchbacku
maličko odbočím, kolik byste byli ochotni dát za trošku slušnější ojetinu FFII ve VCTéčku?
Prvně jsem uvažoval o koupi "nějakého" autí okolo 100k, pak jsem strop zvednul a "už napůl" rozhodnutý za Focus na 150k. Co teď projíždím na netu tak za mé vysněné FFII budu muset šáhnout asi někde kolem 200k, což už se mi zdá hodně, ale jestli bych chtěl srazit cenu, tak asi na úkor nějakých kompromisůa na těch moc místa nejni
rád si poslechnu vaše názory Fofáci
tak zapomeňme na plyn, co ta optimální cena ?!

- tornado
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 04.08.2009 14:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tak stejný problém jsem řeši zhruba před 2 měsíci, nejprve jsem chtěl FF1, hatchback, 1,6 benzín v pěkném stavu a nejlépe do 100 000km, rok 2003-04 a ceny se pohybovaly tak okolo 140-150tisíc, což se mi zdálo dosti, tak jsem se rozhodl pro FF2, ceny dieslů a benzínů skoro srovnatelné, ale já chtěl nejlépe 1,6 TI-VCT(protože 1,8 a 2l nebyly) takže když jsem našel za 200tisíc FF v daný motorizaci, rok 05, v metalíze, s origo litýma kolama a serviskou s 70 000najeto, tak bylo jasno, jasne může sehnat FF2 i okolo 170000 a většinou v naftě, ale co jsem viděl já tak měly dost nalítáno a stav nic moc, jinak ještě k tomu motoru, počítej že poměr obyč. 1,6 a TI-VCT je tak 1:10, moje auto je z Francie, kde je prý motor daleko častější než u nás, dobrý lov 

Ford Fiesta ST (2013)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 04.11.2008 20:19
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Jestli to nebude tim, ze nikdo FF LPG neprodava.
roverx píše:MK2 píše:"Plyn nejde"![]()
Jestli chceš šetřit na palivu tak si kup ECOnetic 1,6 TDCi...
asi máš pravdu
také jsem na netu nenašel plyn ve VCTéčku a myslím, že ani v obyčejné 1,6tce
Focus 2011, kombi, 1.6 EcoBoost, LPG Prins, Red Candy Tint
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů