Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 28.10.2009 12:27

Nejazdil si Killy/slabsiu verziu/,tak nevies.Aj v spodnych otackach je variabil zivsi.

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 28.10.2009 12:33

bude, lebo ma vyssi krutak. vidno aj na grafe
ale podla mna je to na hranici posudenia, subjektivity
treba odskusat na sprintoch :idea: :wink:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 28.10.2009 13:33

KH. keby to bol diesel, tak to nevadi, ze do 4 tis. su rovnake :D
tiez aj priebeh Mk sa lisi, takze podla mna tie motory sa lisia. A 15% vykonu sa hodi :)
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 28.10.2009 13:50

ja nehovorim, ze nie
tiez by som bral radsej 85kW (navyse teraz ked vieme, ze to ma min 90kW kazde)
aj ked sa ten rozdiel mozno pocitovo obcas strati ale tych 15% navyse mas a bude to auto pruznejsie
zirafak to jazdil, napisal ze to tak je, takze to beriem :!:
ja skorej by som riesil ci staci 1.6 vct alebo neist radsej po 1.8-ke. na papieri podobne cisla ale dynamika vyrazne lepsia v 1.8 :wink:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 28.10.2009 14:49

Mno, vyrazne lepsia asi nie, ale o chlp je lepsia. To viem zase ja :D. 1,8 ma ale dost na vrch tym, ze ma rovnomernejsi priebeh Mk, aj celkovo vyssiu hodnotu a v nizkych otackach ma pomerne vysoky Mk (teda voci 1,6 hocakej).
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 28.10.2009 18:50

Tak jsme si trošku shrnuli, že v poruchovosti na tom budou asi oba motory skoro stejně. V poměru výkonnost/spotřeba/cena to má zřejmě VCTéčko navrch :-)
Budu se snažit tedy najít nějaký kousek s touto motorizací ;-) o rodinném autí typu kombík mě asi nepřesvědčíte(náklaďáček z toho rozhodně nechci dělat :-) ) tak srdce mě táhne k hatchbacku

maličko odbočím, kolik byste byli ochotni dát za trošku slušnější ojetinu FFII ve VCTéčku?
Prvně jsem uvažoval o koupi "nějakého" autí okolo 100k, pak jsem strop zvednul a "už napůl" rozhodnutý za Focus na 150k. Co teď projíždím na netu tak za mé vysněné FFII budu muset šáhnout asi někde kolem 200k, což už se mi zdá hodně, ale jestli bych chtěl srazit cenu, tak asi na úkor nějakých kompromisů :-) a na těch moc místa nejni :-D

rád si poslechnu vaše názory Fofáci ;-)
Obrázek

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 28.10.2009 19:38

a ještě jedna otázečka jak je na tom u vás VCTéčko v plyně? - názory popř. zkušenosti?!
Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 28.10.2009 21:57

"Plyn nejde" :lol:

Jestli chceš šetřit na palivu tak si kup ECOnetic 1,6 TDCi...
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 28.10.2009 22:03

MK2 píše:"Plyn nejde" :lol:

Jestli chceš šetřit na palivu tak si kup ECOnetic 1,6 TDCi...

co nejde? do tohoto motoru narvat bombu s plynem?!
Obrázek

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 29.10.2009 01:55

MK2 píše:"Plyn nejde" :lol:

Jestli chceš šetřit na palivu tak si kup ECOnetic 1,6 TDCi...

asi máš pravdu ;-)
také jsem na netu nenašel plyn ve VCTéčku a myslím, že ani v obyčejné 1,6tce
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 29.10.2009 08:07

1.6 sa na plyn myslim da prerobit, daj si hladat vyraz LPG, je tu toho vela :idea:
napr. prestavba na lpg
ale tam uz potom vobec nemusis rozmyslat ci ti-vct alebo nie
na plyne to bude chodit rovnako mizerne :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
madbugie
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1637
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SK - Trnava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od madbugie » 29.10.2009 08:46

killer prerobit sa da kazde auto na plyn ale problem je inde ci je fofo schvaleny uradne na prerabku na plyn...
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta :-) + 100 fordích koníkov
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 29.10.2009 09:13

roverx píše:Tak jsme si trošku shrnuli, že v poruchovosti na tom budou asi oba motory skoro stejně. V poměru výkonnost/spotřeba/cena to má zřejmě VCTéčko navrch :-)
Budu se snažit tedy najít nějaký kousek s touto motorizací ;-) o rodinném autí typu kombík mě asi nepřesvědčíte(náklaďáček z toho rozhodně nechci dělat :-) ) tak srdce mě táhne k hatchbacku

maličko odbočím, kolik byste byli ochotni dát za trošku slušnější ojetinu FFII ve VCTéčku?
Prvně jsem uvažoval o koupi "nějakého" autí okolo 100k, pak jsem strop zvednul a "už napůl" rozhodnutý za Focus na 150k. Co teď projíždím na netu tak za mé vysněné FFII budu muset šáhnout asi někde kolem 200k, což už se mi zdá hodně, ale jestli bych chtěl srazit cenu, tak asi na úkor nějakých kompromisů :-) a na těch moc místa nejni :-D

rád si poslechnu vaše názory Fofáci ;-)

tak zapomeňme na plyn, co ta optimální cena ?!
Obrázek

Uživatelský avatar
tornado
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 04.08.2009 14:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od tornado » 29.10.2009 09:47

Tak stejný problém jsem řeši zhruba před 2 měsíci, nejprve jsem chtěl FF1, hatchback, 1,6 benzín v pěkném stavu a nejlépe do 100 000km, rok 2003-04 a ceny se pohybovaly tak okolo 140-150tisíc, což se mi zdálo dosti, tak jsem se rozhodl pro FF2, ceny dieslů a benzínů skoro srovnatelné, ale já chtěl nejlépe 1,6 TI-VCT(protože 1,8 a 2l nebyly) takže když jsem našel za 200tisíc FF v daný motorizaci, rok 05, v metalíze, s origo litýma kolama a serviskou s 70 000najeto, tak bylo jasno, jasne může sehnat FF2 i okolo 170000 a většinou v naftě, ale co jsem viděl já tak měly dost nalítáno a stav nic moc, jinak ještě k tomu motoru, počítej že poměr obyč. 1,6 a TI-VCT je tak 1:10, moje auto je z Francie, kde je prý motor daleko častější než u nás, dobrý lov :)
Ford Fiesta ST (2013)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)

rikos79
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 04.11.2008 20:19

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od rikos79 » 29.10.2009 10:56

Jestli to nebude tim, ze nikdo FF LPG neprodava.



roverx píše:
MK2 píše:"Plyn nejde" :lol:

Jestli chceš šetřit na palivu tak si kup ECOnetic 1,6 TDCi...

asi máš pravdu ;-)
také jsem na netu nenašel plyn ve VCTéčku a myslím, že ani v obyčejné 1,6tce
Focus 2011, kombi, 1.6 EcoBoost, LPG Prins, Red Candy Tint

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů