Stránka 35 z 52
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 18.06.2012 20:15
od TonicKarmasin
dydy008 píše:Tohle nebude mít souvislost s volnoběžným ventilem, jelikož ten začne fungovat až ve chvíli, kdy je motor předehřátý na svou teplotu. Tzn. že je problém někde nejspíš se sytičem nebo něčím takovým.
Koukám jako blázen asi pujdu vrátit vyučák

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 18.06.2012 20:20
od dydy008
Tak pokud vím, auto po startu jede na sytič dokud se neohřeje a pak to pustí na volnoběžný ventil, není tomu tak ? Takhle mi to bylo řečeno od mechanika
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 18.06.2012 20:24
od vitr73
tak ja osobne od takoveho mechanika bych si nenechal ani omyt okno...
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 18.06.2012 20:31
od dydy008
Já jsem mu tam naštěstí auto nenechával, ale šel jsem kolem servisu a potřeboval jsem vědět co mi zlobilo auto co by to mohlo být, tak mi to vysvětlil takto, ale jak vidím asi jsem se stavil u špatnýho člověka

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 19.06.2012 12:45
od m&m
dydy008 píše:Jak ty otáčky byly hodně nízko tak jsem měl taky auto jako jeden velkej vibrátor, ale spíš mě rozptylovalo když už to občas chcíplo v 90 z kopce... nic příjemnýho Ti povím. Ale už je to oukej, teď budu měnit snímač rychlosti tak doufám, že mi začnou fungovat otáčky jak mají jinak to už hodím ze skály

Měnil jsi ten snímač rychlosti? Pokud ano, pomohlo to?
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 01.07.2012 13:22
od mouse
ahoj, dnes jsem čistil škrtící klapku, vše v pohodě, ale teď mám volnoběžné otáčky na 1000 OT. a před čištěním jsem měl cca: 850 OT, ale nechápu čím to může bejt, mohl, by to dělat ten volnoběžák ? poradí někdo ?
díky předem
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 01.07.2012 13:34
od ustecak
Škrtící klapku jsi čistil proč ?
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 01.07.2012 13:35
od kozlow
kolik máš od čištění najeto ?
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 01.07.2012 13:38
od mouse
čistil jsem to proto, že byla zasraná jako kráva a sekal se mi plyn
jinak po tom čištění jsem najel 15km.
ale prostě stojím, auto je ohřátý, ale pod 1000 OT to prostě neklesne a reset ŘJ jsem nedělal
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 01.07.2012 13:55
od cr4sh3r87
Vyčistil jsi ji tak pěkně, že už netěsní na 100%. Udělej reset ŘJ a doufej že si s tím poradí (měla by v pohodě)
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 01.07.2012 14:02
od Pastovic
Musíš vydržet. Já klapku jen přejel hadrem, hrany a vše a čistil kn vložku a taky sem to tak měl, ale mě to vyhovovalo, no a 3 dny to vydrželo, a pak rano jsem nastartoval, auto zdechlo, tak znovu a už to bylo jako vždy...cca 700 (2čárka od nuly) a padání hned po vyřazení na 700.....ale nedeje se to vzdy. Je to zapeklité. Když jedu jednu jízdu po městě, tak na konci cesty už si všímám, že otáčky drží víš něž když to řežu na obchvatu a rovinky atd, to po vyřazení padá hned na 700. Mrdka jedna!!!
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 01.07.2012 14:04
od ustecak
ŘJ nastavila chod motoru se "zasranou" škrt.klapkou.Logicky teda po resetu by měla chod motoru upravit.Dej vědět.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 01.07.2012 16:06
od mouse
byl jsem se na to ještě podívat a ještě jednou jsem to shodil a znova a důkladně napasoval,
pak jsem udělal reset ŘJ, projel a stále to trvá, tak zkusím pár dní počkám a uvidím
jinak jsem si to kontroloval s otáčkoměrem na digi budíku a tam se to hejbe okolo 950 OT
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 13.07.2012 20:12
od vitr73
ja bych sacoval nekde na falesnej vzduch do sani....ale tezko rict...
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 23.07.2012 16:11
od Mirec.K
Ahojte páni, mám Focusa iba krátko (necelé tri týždne) a tiež mám, aj keď iba malý, problémik. Celé som to tu prečítal, no nie som mechanik a nerozumiem sa tomu a navyše sa tu dosť skákalo medzi 1,4/1,6 a 1,8/2,0, čo ma dosť miatlo, tak dám nejakú otázku, snáď sa nenahneváte.
V podstate, auto štartuje, pekne jazdí, ale ten voľnobeh. Chovanie - studený motor, voľnobeh cca 1250, zohriaty motor a voľnobeh cca 660 (druhá palička, neviem, prečo prvá tisícka je delená len na tretiny). Kým je na nej alebo mierne nad (ide fakt o necelý milimeter), tak ok, ak je máličko pod, tak chvenie celej palubovky (volant + občas až hrkanie nejakých plastov - šuflík na rádio alebo výduchy, nepodstatné). Občas to klesne tesne nad hranicu trasenia a občas pod. Ak to aj klesne ešte povedzme prijateľne a niečo do toho zapnem (klíma, zvýšenie otáčok ventilátora a iné), tak sa to pohne dole a zatrasie, okamžite ale pridá (tak na 1000) a naspäť to klesne pod druhú paličku a trasie a trasie (to pridanie asi len zabráni zhasnutiu motora). Vtedy nepomôže už ani vypnutie daného spotrebiča a otáčky ostanú dole. Auto ale nezhasína, vždy to ustojí, len to trasenie je nepríjemné, pokiaľ je ticho tak aj to hrkanie palubovky (ono to nehrká, ale tie vybrácie už aj počuť proste). Otáčky padajú na túto hranicu aj počas jazdy (vôbec sa to nespráva ako tu bolo písané, že pokiaľ auto má rýchlosť nad cca 5kmph, tak si to drží mierne vyšší voľnobeh, proste to klesne na tú druhú paličku vždy, prípadne si to raz pridá na tých 1000 a vráti sa to) a ak mám vyradené a idem nejakou rýchlosťou, tiež to nieje bohviečo.
Takže, zrejme ako prvé skúsiť vyčistiť ventil voľnobežný, ak pomôže, tak zohnať nový? Alebo som pochopil zle tu rozoberané?