čerpadlo

Odpovědět
Uživatelský avatar
kaminek
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 530
Registrován: 07.03.2009 15:30

Re: čerpadlo

Příspěvek od kaminek » 15.07.2009 18:07

Najeto to má 169 000 km a doteď jezdilo úplně přepichově,spotřeba byla 5,2 a to sem nikdy nebyl brzdou provozu,spíš naopak a nafta poslední dobou Verva , předtím Shel v.power 8)
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie Obrázek


Je BMW 330d Touring

goodbuy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: 11.02.2009 15:07

Re: čerpadlo

Příspěvek od goodbuy » 16.07.2009 01:54

Zacina pribyvat uzivatelů, kterym se diky legendarnimu cerpadlu delphi vypíná motor za chodu bez upozorneni. Zatim to nemělo žádné závažné důsledky (kromě finančních), skoro bysme se mohli spojit a napsat na ford,ze se nam nelibi, ze jejich vyrobek nas neupozornuje na to ze je delphi kaput a vystavuje nas velkemu riziku pri silničním provozu. Ford rekne auto je po záruce, a zrejme jste nacepoval spatnou naftu.Nezbyva nez cepovat pod dohledem státního notáře,který místo osudí bude mít pojízdnou laboratoř. Připadá mi to jako velký alibismus od výrobce, všechno svést na špatnou naftu. Podle mě si takový luxus v podobě vypnutí motoru za plnýho výkonu bez upozornění nemuže žádná automobilka dovolit. Široká veřejnost by o tomto problému měla vědět, je víc než jasné že k vypínání motoru u focusu 1 díky čepadlu delphi bude docházet čím dál častěji. Jiné upozornění pro lidi než to nekupovat není účinné, dokud Ford nebude mít k dispozici řešení v tom, že vozidlo se nerozjede v případě, že bude hrozit riziko samovolného vypnutí motoru při plném výkonu
TDCI 74, 2003 kombi, pocházím z nizozemských dálnic v čechách dožívám poklidné stáří s přetočeným tachometrem

Uživatelský avatar
lupo66
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 758
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Žimrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od lupo66 » 18.07.2009 18:14

Černá noční můra TDDi postihla i mě najeto 111 000 km a čerpadlo šlo do kopru.Auto stojí u mistra Dudíka a v pondělí to bude snad hotovo.Kuwa to je pech.
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 2/2000 - Hatchback - Silver 63 - 0 Rh+
Obrázek
Galeriehttps://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... &sk=t&sd=a
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
lupo66
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 758
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Žimrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od lupo66 » 21.07.2009 20:49

Čerpadlo vyměněno a fíkus zase jezdí. :lol:
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 2/2000 - Hatchback - Silver 63 - 0 Rh+
Obrázek
Galeriehttps://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... &sk=t&sd=a
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
kaminek
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 530
Registrován: 07.03.2009 15:30

Re: čerpadlo

Příspěvek od kaminek » 21.07.2009 21:27

Lupo66 napiš co ti všechno měnil , a co tě to stálo , mě to taky čeká.
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie Obrázek


Je BMW 330d Touring

polompo
Příspěvky: 1
Registrován: 15.07.2009 19:13

čerpadlo

Příspěvek od polompo » 21.07.2009 23:17

mam po výměně čerpadla- nové, odešlo ve 180tis a od té doby se mi stává, že jednou za čas nechce nastartovat, musím startovat cca 10 vteřin a pak chytí a zakouří bíle, jak kdyby tam nešla nafta. Není to vůbec pravidelný, jednou to je třeba 2x týdně, někdy zase celý týden dobrý. svíčky ok. Můžete prosím někdo poradit? Děkuji
ford focus 1.8 tddi, 66kw

Uživatelský avatar
lupo66
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 758
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Žimrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od lupo66 » 22.07.2009 19:55

Čerpadlo repas 18 + nějaké těsnění + palivový filtr + práce, necelých 21t.
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 2/2000 - Hatchback - Silver 63 - 0 Rh+
Obrázek
Galeriehttps://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... &sk=t&sd=a
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
kaminek
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 530
Registrován: 07.03.2009 15:30

Re: čerpadlo

Příspěvek od kaminek » 22.07.2009 22:27

lupo66,je to pěkná pálka,ale kdo se dostane na 21 000kč,tak to má ve skutečnosti za velmi dobrou cenu,no jsem zvědavý jak dopadnu já 8O
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie Obrázek


Je BMW 330d Touring

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od foki » 22.07.2009 23:19

kdy dorazis ? :lol:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
kaminek
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 530
Registrován: 07.03.2009 15:30

Re: čerpadlo

Příspěvek od kaminek » 24.07.2009 22:28

Tak už to mám taky za sebou, bylo to opravdu vstřikovací čerpadlo. Auto jsem měl v servisu Petr Rada Bosch Service České Budějovice. Přístup k zákazníkovi velice vstřícný, po naší otázce, zda-li by Ford F.mohl být hotov do druhého dne, jelikož auto nutně potřebuji-vedoucí souhlasil a slovo dodržel. Ve čtvrtek jsem ho tam dovezl a dnes(v pátek) mi ve 13,00hod. zavolali, že je to hotové.Stálo to 24 300 kč. Ceny jsou už s DPH- vstřik. čerpadlo-19040 kč(výměnným způs.),těsnění-790 kč, paliv. filtr-918 kč,hadice-110kč, záslepka přepadu-7 kč, demontáž, montáž čerpadla-2975 kč, diagnostika-535 kč. Doufám, že mám už vybráno, jinak by musel jít F.F. do světa.
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie Obrázek


Je BMW 330d Touring

goodbuy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: 11.02.2009 15:07

Re: čerpadlo

Příspěvek od goodbuy » 29.07.2009 12:09

FOCUS 2003, TDCI 74 Kw

Tak už mám za sebou kompletní opravu v diesel servisu. Nové čerpadlo (zničení bylo tak, že nešlo repasovat) 24 990 Kč, oprava 4 ks vstřikovačů (všechny měly několikanásobně překročenou hranici přepadů, mám testovací protokol) 4 x 4 760 Kč = 19 040 Kč (nový vstřikovač stojí 8000 Kč)rozvodový řemen 4000 Kč, při novém čerpadlu je doporučená výměna, jinak bych ztratil záruku na nové čerpadlo. Čištění palivové soustavy, včetně nádrže a související práce s opravou. Dohromady se vším všudy necelých 60 000 Kč :evil: . Oprava trvala 10 dnů.

Mám záruku na čerpadlo 2 roky, na opravené vstřikovače 6 měsíců. Nevýhoda, že tam mám opět šmejd common rail Delphi. Takže od ted schovávám všechny ústřižky od nakoupené nafty, brát budu pouze Dieseltech Agip a Vervu od benziny. Chvilku s tím budu jezdit a prodám to, nechci se dočkat, že mi zase díky delphi vypne zničeho nic motor. Další auto jedině na benzin, na komplikovany naftaky řízený PC uz nebudu mit nervy. Navic si myslim že po zkušenostech uživatelů, mnohonásobně dražší opravy, se ojetý diesel stává neprodejným produktem, který uz nyní přeplňuje bazary. Poptávka je minimální.
TDCI 74, 2003 kombi, pocházím z nizozemských dálnic v čechách dožívám poklidné stáří s přetočeným tachometrem

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od foki » 29.07.2009 21:36

goodbuy píše:Další auto jedině na benzin, na komplikovany naftaky řízený PC uz nebudu mit nervy.
na to jsem prisel uz pred lety :mrgreen:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: čerpadlo

Příspěvek od tomason » 29.07.2009 21:41

Za to může Delphi ,ale špatný systém s kombinací nedostatečné jakosti materiálu i tak ste dobrodruzi já F1 s CR Delphi ani náhodou mnozí to ani nevědí a tankují kde se to hodí :?Raději bych trpěl s TDDI
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: čerpadlo

Příspěvek od tomason » 29.07.2009 21:44

Nejhorší je,že to dojezdí všichni do stavu ,kdy už nejde nic zachránit repasovat :!: a pak je to palice jak kráva :|
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
viperk
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1966
Registrován: 23.06.2008 18:23
Bydliště: Hodonín, work in Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od viperk » 29.07.2009 22:45

přesně tak, no a pak si kupte diesla :)

P.S. Benzín vpřed :mrgreen:
Ex Focus 3dv. , 2.0 16V Trend , r.v. 1998 , Moondust Silver , duplex ulter sport , simota, galerie zde .
Obrázek Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Obrázek Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti