

No jo, ale zase když prej pojedu víc než 4tis otáček v kuse, tak to může začít žrát olej, a motor se může zadřítvita_k píše:Dyt mas benzina, ne?smoula píše:Ty jo, to abych jezdil jen do 80ti
Zajeď se podívat nanějaký sraz na okruhu. Tam uvidíš co dovedou složit a vymyslet, to by jim opravdu konstruktéři ty zrealizované úpravy záviděli. Kolikrát člověk kroutí hlavou, jak nějaká nedomyšlená ptákovina může sjet z výrobní linky.spark187 píše:Taky si říkám že se tu schází samej elitní konstruktér motorů na všechny otázky tu najdou chlapci od Forda odpověďJá nevím proč si tu někteří s těma znalostma neudělají svůj motor do toho svýho forda?? To by jsme asi koukali co by to bylo za výplod
Tak se tak trubka zaizoluje(tepelný štít) a je po problému, to přece musí jít.V12 píše:Nedomyslena ptakovina = 1.6HDI s turbom, katom a DPF pred motorom tak, ze to griluje olej v trubke mazania turba. Alebo ta nestastna olejova vana.
Toto už hraničí s nejakou diagnózou. Nikdy auto s týmto motorom nemal, no firma kde robí ich mala plný dvor, všetci s jeho okolia sa radia práve s ním, pričom dali na jeho dobrú radu a on ich zachránil pred nešťastím a teraz sa rozhodol zachrániť už celý svet pred týmto motorom. Mali by ho zakázať zákonom a hotovo, myslím tu 1,6 hdi, veď s týmto sa nedá žiť koľko nešťastia už spôsobil.V12 píše:spark187 :
Samozrejme ze sa to da zaizolovat. Mozes to urobit hned ako kupis 1.6TDCI. Tu je ale iny problem - auto ma 150 tisic a tychto 150 tisic jazdilo na riedeny a prepekany manualom doporucovany nevhodny olej nevhodnej specifikacie navyse meneny v pridlhych intervaloch. Takze ked Ty tu potentovanu trubku zaizolujes, je to nieco ako acylpyrin umierajucemu na otravu cyankali. Toto by sa malo riesit hned pri vyrobe.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů