Stránka 31 z 52

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 30.04.2012 07:28
od vitr73
Co ze nikdo se k problemu nevyjadri....to nikomu jinemu nez mne a bullitovi nezustavaj vyset otacky pri razeni dlouho? ze by to jen delali nase 2 auta -moje 1.8 a jeho 2.0? ..to bych se divil teda!

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 30.04.2012 07:33
od vitr73
...ja jen ze vsude pisete ze to je nemoc 1.8 a 2.0 motoru... to jsou v cechach tyhle motory je nase 2? a nebo se vsichni drzej toho ze jim nekdo rekl ze takhle se to ma chovat?

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 30.04.2012 07:50
od No Name
Třeba už nikdo nemá energii opakovat stokrát psané... 8) 8) 8)

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 30.04.2012 07:51
od vitr73
a nebo dosla energie to nejak(jakkoliv) resit?

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 30.04.2012 07:59
od vitr73
a jak rikas..100x psane...ale reseni ani jedno

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 30.04.2012 08:04
od cr4sh3r87
Řešení tu máš několik, jen si musíš vybrat to co bude fungovat na tvým motoru.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 30.04.2012 08:14
od vitr73
nefunguje nic...a je zjisteno ze takhle blbe to ridi primo jednotka...ale nic...puste to z hlavy...jen jsem po roce zkusil zahajit debatu...na tohle tema.Ale priste radsi dam neco do debaty treba o kobereckach a nebo o tuningu...

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 30.04.2012 09:11
od cr4sh3r87
Je tu dost lidí co to vyřešilo, ale každýmu pomohlo něco jinýho. Musíš zkoušet a investovat :roll: Mě nejvíc pomohla nová škrtící klapka a potočení volnoběžným ventilem.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 30.04.2012 10:44
od petulak
Mě to padá/ z toček/ dobře,tak už se do toho neseru,abych to zas nepoku....! :mrgreen:
P1030860.JPG
Spíš vymyslet, nějakou levnou aplikaci na ten sajrajt z ventildeklu a klikovky, aby to klukům nezasírovalo klapku. Já tam mám tohle. :D

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 30.04.2012 11:17
od cr4sh3r87
Co to je? Nějaký mini OCT?

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 30.04.2012 11:28
od No Name
vitr73 píše:nefunguje nic...a je zjisteno ze takhle blbe to ridi primo jednotka...ale nic...puste to z hlavy...jen jsem po roce zkusil zahajit debatu...na tohle tema.Ale priste radsi dam neco do debaty treba o kobereckach a nebo o tuningu...
Jednou nám tady pomohl nový SW, který se týkal řízení otáček při nízkých/vysokých teplotách, předtím se zkoušeli všechny známé "mechanické" problémy a nic nepomáhalo...

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 30.04.2012 12:27
od petulak
cr4sh3r87 píše:Co to je? Nějaký mini OCT?
Jo--je to filtr z Catru/bagru/.
Dole je otvor a tam tudy jde jen čistej vzduch a sražená voda. :mrgreen:

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 30.04.2012 13:29
od Bullitt
No, pokud se podíváte na můj příspěvek z 20.04.2012 17:42, tak jsem ty typické problémové věci zkoušel projít všechny a některé vícekrát.
Jedině zbývá opravdu ten SW v ŘJ, ovšem ani ve Fordu(dva rozdílné servisy) mi nedokážou říct, zda to vůbec pomůže. Navíc ani neumí říct, zda ten můj SW v ŘJ je poslední nebo ne a že mám dost pozdní model před nástupem 2.generace, tak zřejmě ani novější SW nebude k dispozici. Pokud mi někdo garantuje, že přehrání SW pomůže, prachy za to klidně dám. Stojí to přehrát cca 1600-1800,-

P.S.: Není vám divné, že lidé na cizích diskuzích tyhle debilně padající otáčky na Fordech v USA(Mustangy, Focusy,...) řeší taky a docela důsledně?

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 30.04.2012 13:36
od Bullitt
Docela zajímavý, co psali na tom fóru focusfanatics.om:
From Motor Trend / May 2007/ Fleet update / Author Neil G. Chirico / 2006 Honda Civic SI.
"More than one editor has noted the Civic SI's engine behavior when shifting. Put the clutch in to upshift, and the revs just hang there, though your foot is off the gas entirely. Lifting off the gas while still in gear induces a similar response. This is to prevent the engine from suddenly running rich when the throttle closes abruptly, but it spoils the pleasure of operating this otherwise spirited machine".
I would speculate that our focus 'hanging revs' are programmed into the ECU for exactly the same reason.

Tedy výtah z článku v časopise Motor Trend, když to přeložím:
"Více než jeden redaktor poznamenal chování motoru Civic SI během řazení. Při sešplápnutí spojky při řazení nahoru, otáčky prostě zůstanou viset tam, kde byly, i když je noha zcela z plynu. Puštění plynu při jízdě se zařazenou rychlostí má podobný výsledek. To je aby se předešlo náhlému obohacení směsi, když se náhle rychle zavře klapka, ovšem to chování kazí potěšení z jízdy jinak živého stroje."
Já bych spekuloval o tom, že naše 'visící otáčky' u focusů jsou naprogramovány do ŘJ z přesně stejného důvodu.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 30.04.2012 16:19
od Hal9000
Šteluj šroub a vyčisti klapku a vývody hadiček pod ní.