presne tak, bolo super, tomu hovorim idealne straveny vikendMobyDick píše:ale pěkně jste si zpříjemnily dnešní odpoledne
115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
- misoo
 - Test driver

 - Příspěvky: 14839
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Bratislava SR
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
- victor
 - Junior

 - Příspěvky: 293
 - Registrován: 24.02.2008 22:13
 - Bydliště: Bratislava
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
super, vyzera to dost vyrovnane, ale zahlasoval som spravne 
			
									
									
						- Fokal
 - .

 - Příspěvky: 3876
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
Moc pěkný video, hlasoval jsem pro benzin, ale osobně bych to viděl tak, že to bylo fakt nastejno. Možná o maličko.... 
  
 Jinak hezky strávený víkend, taky bych si to tak představoval 
			
									
									ST150
						- 
				chmelko
 - Test driver

 - Příspěvky: 9134
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Jablonec nad Nisou
 
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
parada, ako hovorím, ak sa radí s benzínom ako ma musí byt rychlejší, dieselu sice dopovanemu turbom dojde dych daleko skor kedy musí radit a tým stráca
			
									
									
						- vcedula
 - .

 - Příspěvky: 4065
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Bratislava
 
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
fakt super poobedie. Len skoda, ze som nemal auto.
Misoo sa vyjadril, ze buduci test spravime 1.6 vs 2.0
 ze kto bude rychlejsi  
  
 
Ale take porovnanie s 2.0 z Fofo 1, to by som si teda dal
			
									
									Misoo sa vyjadril, ze buduci test spravime 1.6 vs 2.0
Ale take porovnanie s 2.0 z Fofo 1, to by som si teda dal
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
						bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- misoo
 - Test driver

 - Příspěvky: 14839
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Bratislava SR
 - Kontaktovat uživatele:
 
- MobyDick
 - Test driver

 - Příspěvky: 4547
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Klatovy
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
Tak to můžem zkusit, přijeď na sraz do Krásna. Taky by mě zajímalo o kolik bude fofo II rychlejší.  
			
									
									
						- misoo
 - Test driver

 - Příspěvky: 14839
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Bratislava SR
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
no neviem ci bude rychlejsi... to mi pripomina ako sme porovnavali so zirafakom este ked mal FFI 1,6 100k a moj FFII 115k ! tiez to bolo cca narovnako, takze asi aj vas dvoch vidim cca narovnako  
			
									
									
						- MobyDick
 - Test driver

 - Příspěvky: 4547
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Klatovy
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
ale bylo by to zajímavé, podle mě bude o něco rychlejší, má víc koní a větší krouťák a to se musí někde projevit
			
									
									
						- kasi
 - Test driver

 - Příspěvky: 8468
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Domažlice(CZ)
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
podle mě vše záleží na řidiči a to hodně,řazení,práce se spojkou atd je to jen o tom jak to vše spojit v celek a tím se získá hodně moc času viz.takový sprint 
 tam se ukáže dost kdo jaký řidič je
			
									
									je   Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

						byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

- misoo
 - Test driver

 - Příspěvky: 14839
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Bratislava SR
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
kasi: neviem ci by som s tebou suhlasil... to mozno plati ked mas silne auto kde musis vykon krotit. tam musis neustale plyn a spojku optimalne davkovat, no pri nasich autach das proste nohu k zemi a cakas, nic viac  
  jedine pri prvotom rozbehu z pokoja ide o to aby sa kolesa nepretocili ani aby sa spojka nepustila prilis prudko aby motor neskapal (ako mne dnes na misokovom diesly  
  
 ) ale ked si toto clovek trochu natrenuje, tak potom je uz vplyv vodica minimalny  
			
									
									
						- Konik
 - Test driver

 - Příspěvky: 2980
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Příbram
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
Ale zase je o něco těžšíMobyDick píše:ale bylo by to zajímavé, podle mě bude o něco rychlejší, má víc koní a větší krouťák a to se musí někde projevit
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
						Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- vcedula
 - .

 - Příspěvky: 4065
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Bratislava
 
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
Len aby som z toho Krasna odisiel svojim autom 
 nahodou sa pritrafi nieco podobne nako v TT a budem z toho na...ny brutalne 
Ale porovnat so starym 2.0, to by som fakt chcel. MobyDick, musime si tam spravit sprintik, to je jasne.
Ja to vidim tak v celku vyrovnano, ale budem mat asi jemne navrch. Uz len taka malickost, do kolko otacok mozes tocit motor ? Mne zacina obmedzovac az za 7000 ot/min (mozno 7200). Takze ten krutiak mam vo velmi velkom rozsahu otacok. Tvoj motor asi toci menej, vsak ? Nie ze by som podcenoval, to v ziadnom pripade, ale nemam ziadne udaje o motoroch starych Focusov, takze nemam ani predstavu. Ale skusim este raz pohladat na nete a spravim moj oblubeny graf
Jednoznacne prijimam vyzvu
  
  
  
  
			
									
									Ale porovnat so starym 2.0, to by som fakt chcel. MobyDick, musime si tam spravit sprintik, to je jasne.
Ja to vidim tak v celku vyrovnano, ale budem mat asi jemne navrch. Uz len taka malickost, do kolko otacok mozes tocit motor ? Mne zacina obmedzovac az za 7000 ot/min (mozno 7200). Takze ten krutiak mam vo velmi velkom rozsahu otacok. Tvoj motor asi toci menej, vsak ? Nie ze by som podcenoval, to v ziadnom pripade, ale nemam ziadne udaje o motoroch starych Focusov, takze nemam ani predstavu. Ale skusim este raz pohladat na nete a spravim moj oblubeny graf
Jednoznacne prijimam vyzvu
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
						bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- MobyDick
 - Test driver

 - Příspěvky: 4547
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Klatovy
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
Tak na to porovnání se moc těším, určitě tvůj modernější motor na tom bude líp, ale svoji kůži zadarmo nedám  
			
									
									
						- vcedula
 - .

 - Příspěvky: 4065
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Bratislava
 
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
						bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti






