Stránka 4 z 25
Napsal: 15.10.2007 22:03
od martyG
Napsal: 16.10.2007 21:58
od Kadlik
NISSAN Patrol GR... už je to nějaký pátek, ale tuším, že to byl řadový šestiválec 3,0l, nafta... Žádný sporťák, ale utáhlo by to vlak i s půlkou nádraží.....

Jinak na svatbě jsem se vozil Audi A8 4,2l quatro - šofér to zrovna nešetřil... brutální odpich... brutální spotřeba... ta okamžitá chvilkama hupsala někam k 60-70l/100km...... ale to jsem viděl jen koutkem oka, neboť jsem byl přilepen k sedačce.
Napsal: 17.10.2007 07:08
od zewl
ve Fofu, kdyz na to slapnu, tak na jednicku je okamzita spotreba i 55 l/100 km

Napsal: 17.10.2007 16:00
od pepino
Napsal: 17.10.2007 16:10
od martfoc
Tak já jsem jako největší klenot řídíl Škodu 100.

, jinak koukám jak blázen s čím tady kdo jezdil

Napsal: 17.10.2007 16:16
od zewl
pepino píše:Já jsem v práci měl jako služebák Dodge Stealth 3,0 Twin turbo 300 PS
jo a neměl omezovač

Cos to mel proboha za praci? Tajna policie?
Napsal: 17.10.2007 16:59
od Shutty
BMW 3 330i - na predvadzacich jazdach BMW pri uvadzani noveho modelu na trh - absolutna pasia, po 30km ma museli vyhadzovat spoza volantu
Porsche 911 - 300ps, radenie po volantom, namiesto sedacky vana, zaludok nadavajuci na majitela pri dvojka-plny

Ale uplne najlepsi pocit nastal po naslednom presadnuti do svojej fabie 1.2HTP
a z ineho sudku:
V3S - namiesto laktovej opierky motor, medziplyn, 2x spojka, posilovna za volantom = prepotene tricko (autoskola) Este vzdy si spomeniem na instruktora - valime si to 50-tkou po BA, za nami kolona a on na mna - "spomal, kam sa ponahlas! "
Tatra 815 8 kola - na vojne v KVK - to bol stres a radost zaroven, ist s tymto monstrom 80km/h po uzkych okreskach bol zazitok
Napsal: 17.10.2007 21:38
od CoolXman
LEXUS LS430....pořádnej kočár to byl

Napsal: 17.10.2007 21:41
od speedy
Napsal: 31.10.2007 20:42
od Randyf
hasicke auta: Tatra 815 PHA
Tatra 148 CAS 32
kde su tie krasne casy ked som s nimi jazdieval....obcas sa v nich este veziem ale uz nesoferujem...
Napsal: 01.11.2007 08:28
od Maros
Ach jo, já bych toho chtěl řídit. Snad se mi to povede časem nebo holt budu muset začít krást

Největší zážitek je pro mě Multicar na brigádě, to byla panečku palba

Vždycky jsem při brždění myslel, že půjdu čelním sklem ven a se svými skoro 2 m jsem zažíval mírně klaustrofobické pocity

Napsal: 01.11.2007 09:29
od zirafak
Z VW koncernovych TOUAREG W10 a W12
AUDI S8;RS6;Q7 5,2 FSI
GOLF sR 32
BMW radu 5 a 7 rozne motorizacie/az tak vela ma to neuchvacuje/
FORD Focus RS,ST,MUSTANG,Mondeo ST
..ale jednoznacne navacsi zazitok mam s LEXUS GS 450 H..skutocne vazna pecka a myslim,ze v danej triede sa na neho musi konkurencia pozerat skutocne s velkym respektom...jednoducho zhrniem...nadherne,elegantne,prepracovane,vykonnea este k tomu aj usporne..proste podla mna etalon triedy.
Napsal: 01.11.2007 09:54
od omik
zirafak píše:Z VW koncernovych TOUAREG W10 a W12
AUDI S8;RS6;Q7 5,2 FSI
GOLF sR 32
BMW radu 5 a 7 rozne motorizacie/az tak vela ma to neuchvacuje/
FORD Focus RS,ST,MUSTANG,Mondeo ST
..ale jednoznacne navacsi zazitok mam s LEXUS GS 450 H..skutocne vazna pecka a myslim,ze v danej triede sa na neho musi konkurencia pozerat skutocne s velkym respektom...jednoducho zhrniem...nadherne,elegantne,prepracovane,vykonnea este k tomu aj usporne..proste podla mna etalon triedy.
wau... tak to je pekna zbierka. btw. nove rs6 bude mat desatvalec z lamba gallarda preplnovany biturbom... 580k v 6250 otackach a 650nm v 1500 az 6250... toto by som fakt chcel vyskusat. rodinne kombi s takymto motorom, to musi byt fakt hukot....
Napsal: 01.11.2007 10:51
od mansart
[quote="PePe_tdci"]BVP znám a řekl bych, že tu mladší ročník než já nebude.. :Dquote]
Tak tím bych si asi nebyl moc jistý, i když.....

Napsal: 01.11.2007 11:01
od mansart
Wartburg 350!!!!
I nosníky, plechy, volant a sedačky. To je vše co to auto mělo takže si opravdu dokážete představit co ten motor s tím autem dělal.
Tady s tím jsem se naučil ovládat auto ve smyku.
A když se tomu dalo, tak to umělo trhat i asfalt

, ale člověk nesměl při tom myslet na spotřebu (20l žádná hodnota). A startování klíčkem, pche to bylo pro amatery, mělo to startovací tlačítko (to které dneska všichni výrobci vyzdvihujou když ho mají) a když nefungovalo tak stačil šroubovák

.