Stránka 4 z 4
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Napsal: 20.03.2022 18:35
od MerHanz
Nová lambada na místě. Budíky přeletovaný a zpět v palubce. Chyby smazaný. Auto vrčí a jede normálně. Po cca 30 km různým tempem nikde nic nesvítí a auto jezdí. Napichnul jsem to a vyskočila znova ta U1900 - 20. Ale auto jezdí normálně a žádná kontrolka navíc nesvítí. Tak nevím jestli to považovat za vyřešený

. Volnoběh byl nejprv jednotkou požadován na 768, ale na konci jízdy už to bylo 720.
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Napsal: 20.03.2022 20:36
od gecko-x
U1900 je chyba komunikace CAN-BUS. Na ktere jednotce ta chyba je?
Budiky mas prepajeny dobře?
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Napsal: 20.03.2022 22:15
od MerHanz
Budíky jsem právě přeletoval a ověřit, jestli je to správě nevim jak. Nejsem elektrikář, jen pako s dvouma rukama a selským rozumem

. Ani neumím dekodovat co znamená to 20 na konci. To bude možná nějaký upřesnění ne ? Jinak ta chyba je na přístrojový štít. Po přeletování zmizela chyba komunikace na ABS.
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Napsal: 21.03.2022 16:13
od gecko-x
Mam pocit, ze ta 20 je upresneni se kterym modulem nekomunikuje. Z toho by teoreticky slo zjistit i na kterem pinu mas mozna jeste studeňak....
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Napsal: 21.03.2022 21:50
od MerHanz
Jo, mělo by to být upřesnění. Snažím se najít nějaký dekodování systému chybového hlášení ford. A při tom jsem našel toto
NOTE: Non-professional mechanics should take note that while code U1900 often has serious and sometimes, expensive-to-fix causes, the code can also appear as a so-called “ghost code”. In these cases, code U1900 can appear simply as the result of connecting a scanner to the data link connector while the ignition is switched on, or while the engine is running.
POZNÁMKA: Neprofesionální mechanici by měli vzít na vědomí, že zatímco kód U1900 má často vážné a někdy nákladné opravy, kód se může objevit také jako takzvaný „duchový kód“. V těchto případech se kód U1900 může objevit jednoduše jako výsledek připojení skeneru ke konektoru datového spoje při zapnutém zapalování nebo při běžícím motoru.
Takže pro srandu zejtra zkusím smazat, projet a pak si dát pozor na zapojení kabelu při vypnutém zapalku. Ale stejně mě to dekodovaní zajímá. Každopádně zítra dethline STK ve středu už na černo a nebo jen na dvorku

.
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Napsal: 22.03.2022 12:35
od MerHanz
Vyzkoušeno, viz předchozí post, a opravdu to je u mě fantom. Takže po všem co odstartovala výměna baterie je již vše OK. I volnoběžné otáčky se vejdou do 720ot/min.