Stránka 4 z 4
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Napsal: 27.07.2022 03:18
od Petr žák
Tak auto je doma a zatím najeto 300km a bez problémů ale o víkendu bude čas tak vyzkouším dálnici
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Napsal: 06.08.2022 23:05
od hihi
Asi se zeptám trochu mimo téma: Je DPF pro 1,5 77 kW zcela stejný jako pro 80kW verzi? Vzhledově to vypadá, že ano. U FF2 to tak bylo (66/80). Dohledat informace o originálu na 88 kW verzi se mi nepovedlo. Děkuji za reakci.
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Napsal: 07.08.2022 11:01
od djdekl
Posli VIN, mrknu do katalogu
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Napsal: 19.08.2022 23:14
od hihi
Poslal jsem SZ. Děkuji

1.5 TDCi - občas škube, podivné hodnoty tlaku vyf. Plynů
Napsal: 30.09.2022 18:27
od redbunny
Čau, mám 1.5 TDCi focuse s 90 tis. ověřenými. Auto občas když je studený tak si škubne při rozjezdu, a jde trochu víc cítit při studeným startu, ale bez viditelného kouře.
Po připojení diagnostiky jsem našel chybu P2000- NOx hodnoty vyfukovych plynů pres max. hranici. Po připojení diagnostiky mě zaráží hodnoty
Tlak výfukových plynů za kat. : 0.1kPa na volnoběh - 5kPa když tomu vrznu ( tato hodnota nahodile skáče při volnoběhu až na 655.5 kPa !!! Nejvíce na volnoběh když je to studený, a když se třepe motor bez záběru? Za jízdy pouze sporadicky.)
Diferenční tlak dpf: 0.2 kPA - 8 kPa když tomu vrznu.
Zanesení DPF: 23%, 5.5 g popelu.
No tak jsem vyměnil čidlo tlaku výfukových plynů ( to u baterie ke kterému vede hadice za katem.) a světe div se dělá to pořád

kabely jsem prošel, nevidim nic poškozeného.
Když odpojím toto čidlo, tak ztratím hodnoty na tlaku výfukových plynů i na diferenčním tlaku. Ale když čidlo je připojené a hapruji tam ty nesmyslné čísla, tak diferenční tlak normálně měří, i hodnoty dif. vypadají normálně.
Otázka zní - po čem jít? Je tam někde ještě další čidlo? Nějaké nápady a rady.
Díky
Re: 1.5 TDCi - občas škube, podivné hodnoty tlaku vyf. Plynů
Napsal: 02.10.2022 19:14
od hihi
Tenhle motor má jen jedno čidlo tlaku. Diferenční tlak určuje jinak, než porovnáním tlaků ze dvou čidel.
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Napsal: 06.10.2022 10:36
od redbunny
Petr žák píše: 27.07.2022 03:18
Tak auto je doma a zatím najeto 300km a bez problémů ale o víkendu bude čas tak vyzkouším dálnici
Co to čidlo tlaku před DPF, nechával jsi ho po výměně teda nějak kalibrovat? Mě háže nesmyslně špičky 655kpa, stejně jako předchozí čidlo.
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Napsal: 06.10.2022 11:15
od djdekl
Jeste je dobry napsat, jakou znacku cidla jste pouzili...
Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW
Napsal: 06.10.2022 13:26
od redbunny
djdekl píše: 06.10.2022 11:15
Jeste je dobry napsat, jakou znacku cidla jste pouzili...
Pokud se ptáš mě, tak Senzor, tlak výfukového plynu HERTH+BUSS ELPARTS 70668303
Prostě to hapruje pořád stejně jako s původním čidlem, na ty ostatní PIDy v obrázku nekoukejte....nejde mi do hlavy když je tam jen jedno čidlo, jaktoze diferenciální tlak to měří normálně (tady na tom screenshotu to není)i hodnoty vypadají normálně i ve chvíli kdy tam skočí těch 655 kpa na vstupu do DPF. Začínám podezřívat ECU
chyba p2463 - pomoc s řešením
Napsal: 05.05.2024 21:11
od wrout
Zdravím, mám Focuse 2.0 TDCi 110kW. Vyrobeno v 2017, nyní najeto necelých 140 tis km. Cca před měsícem vyskočila chyba p2463. Ve Fordu zkontrolovali vaporizér, udělali stat. regeneraci a řekli, že pokud se to objeví znovu, bude nutné vyměnit DPF za cca 40 tis Kč. Nechal jsem DPF vyčistit (s dobrými referencemi), vyměnil jsem rovnou čidlo tlaku DPF. Chyba se objevila znovu po ujetí cca 150km. Jde smazat, ale objeví se po ujetí cca stejné vzdálenosti znovu. Vyměnil jsem tedy vaporizér - i když ve Fordu říkali, že je OK, tak pochybuji, že ho zkontrolovali, byla totálně ožvejkaná matice a nešel povolit. Musel jsem ustříhnout kabely, uřezat přívod nafty a pak očkem složitě povolit. Po výměně vyporizéru se nyní opět po cca 100km objevila chyba znovu. Už nevím, co dál. Ještě jsem koukal na teploty na čidlech a poslední ze třech teplotních čidel v DPF ukazuje furt 100°C - to ukazují všechny čidla, než výfuk zahřeje, ale jen tohle poslední čidlo má furt 100°C, tak si říkám, jestli to nebude právě ten problém. Moc díky za rady a tipy.
Re: chyba p2463 - pomoc s řešením
Napsal: 06.05.2024 07:02
od stano.
Ak mas spravny PID, ktory ma naozaj vracat teplotu za DPF, tak regeneracia sa ti veru nespusti. Treba ho vymenit.
Po vymene zmazat chybu a bud spravit staticku, alebo jazdit, spusti sa sama. Najlepsie je sledovat si teplotu pred a za filteom na live datach, vidis jej spustenie a ukoncenie.
Re: chyba p2463 - pomoc s řešením
Napsal: 06.05.2024 07:22
od wrout
Prikladam jeste prubehy teplot. To cidlo 3 mi prijde nemeri...
Re: Vadný DPF filtr
Napsal: 20.06.2024 20:26
od Ohnoutka
Dobrý den mám ten samý problém emise píše vadný dpf mám focuse 1.5tdci 88kw jezdí dálky i krátké trasy najeto 203000km a nic to nepíše a ani nevím jak regenerovat .
Díky za rady .
