Příspěvek
od V12 » 02.05.2014 18:49
Vstrekovace klepocu az hroza, asi tie zvysne 2, ktore mas povodne. Svoj podiel na klepote ma podla vsetkeho aj zotrvacnik. Kolko si dal za jeho vymenu ? Menili Ti aj spojku a lozisko ? Co je horsie, moze to byt naozaj aj ojnica - uberies plyn a motor je roztacany opacnou cestou, na ktoru nie je zvyknuty. Ak je niektora z ojnic skrutena, toto moze byt jej prejav. Toho choreho zabozruta treba komplet rozobrat, dat dole hlavu, demontovat ojnice a vsetko poriadne premerat. Podla mechanikov z PSA nie je nic neobvykle, ked sa na 2.0HDI s rokom vyroby do 2008 obcas postacaju a poohybaju ojnice. Tato zavada je dost nechutna, nakolko s nou nikto nepocita a vsetky traktorove prejavy studeneho motora idu na vrub vstrekovacom. Na SK fore bol popisany jeden pripad, ked chalan dal do motora bezvadne vstrekovace, ktore v druhom motore sli ako hodinky, no v jeho klepali. Dovod klepotu ale nebol v nich, ale v zlych kompresnych tlakoch vdaka ohnutym a skrutenym ojniciam.
Nasledok je potom dost kruty a niekto odtialto z fora ho uz zazil. Ked francuza, tak jedine noveho a s poriadne dlhou zarukou, inak to dost lezie do penazi.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO