Stránka 4 z 6

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 05.07.2013 22:10
od kimanek1
Tak jsem zjistil dalsi info o mem problemu. Prelouskal jsem zavadu ktera hlasi nefunkcni vytapeni lambda sondy http://img8.rajce.idnes.cz/d0802/7/7798 ... .jpg?ver=0
Jedna se presne o bank 1 senzor 2 ......jen nevim zda muze mit vytapeni takovy vliv na vykon kdyz se lambda stejne nakonec ohreje plyny z vyfuku.
A prikladam jeste druhy obrazek kde je videt ze lambda 1x1 a 2x1 funguji normalne v rozmezi 0,05 az 0.9V ale senzor 1x2 se drzi stale na necelych 0,1V . Senzor 2x2 netusim co udava za hodnotu ale je take stabilne na 1,3V http://img8.rajce.idnes.cz/d0802/7/7798 ... .jpg?ver=0
Jedine co jsem zjistil ze pokud vypojim za behu motoru lambdu pod celnim sklem tak ztrati hodnoty senzor 1x1 na 0V a naopak nehybny senzor 1x2 vzroste na 0,6V a tam se stale drzi.
Dal jsem se nedostal........Mam pry zmerit hodnoty vsech 3 lambd na vytapeni. Obavam se ale ze topenim lambdy mozna polozim 1 puzzle ze 100. :roll:

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 28.08.2013 22:21
od kimanek1
Setkal se nekdo s preskocenym retezem na rozvodech?? A jak se to projevuje?? Je mozne ze by byl preskoceny a jedine co by to ukazovalo tak mensi vykon?????? Tlaky,volnobeh,diagnostika,vyfuk,atd vse v poradku. Stale nemam rozlustenou zavadu s vykonem a uz jsem bezradnej. :cry:

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 30.08.2013 13:31
od ZonixX
vyhrivani lambdy udela problem pouze pred zahratim od laufu, jinak bych v tom nevidel takovy problem - kazdopadne je vyhrivani jisteno pojistkou, tu si zkontroluj jako prvni :)

..preskoceni retezu nehrozi - retezy jsou tam dva, pokud bys chtel hledat problem v samotnem rozvodu motoru, je moznosti selhavani jednoho nebo obou napinaku retezu - ale tady bych svoji pozornost skutecne nezameroval..

..chtelo by to zkontrolovat vystupy z TPS a vahy vzduchu, jestli motor vubec vi o tom, ze mas plny plyn.. a zkontrolovat tlak, ktery dava palivova pumpa

btw, nejezdis nahodou nekdy do Prahy??

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 30.08.2013 23:14
od kimanek1
Vyhrivani lambdy uz je vyreseno......vse je OK . Jinak co znamena TPS?? :roll: A vahu vzduchu jsem uz s jednim kolegou co ma take 2,5 zkousel prohodit a vysledek byl stejnej. I udaje ktere vaha davala byli uplne stejne jako u nej. Co udava tlak paliva nevim. Jen mi je divny ze na plyn to jede uplne stejne a skubani take zadne neni.Jakobych tahl prives,...... Jinak do Prahy jezdim....jedu tam ted v nedeli a pak tusim 20.9 patek.........

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 02.10.2013 10:33
od kimanek1
Problem s vykonem nemam stale vyresen....chystam se to dat do servisu na kontrolu rozvodu. Musi motor ven??

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 02.10.2013 23:21
od zeli
Si nech jeste cvicne zmerit kompresi, kdyz uz se v tom budou vrtat :wink: Pokud uz to teda nenastalo, moc si historii tohohle pomerne vlekleho pripadu nepamatuju :D

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 03.10.2013 11:36
od kimanek1
Tady sem to nepsal ale tlaky mam taky uz udelany.....vsechny valce 12....pry to neni moc ale dulezity ze prej maj vsechny stejne.

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 13.10.2013 12:49
od ZonixX
kryt rozvodu se da vymontovat i s motorem na miste, akorat se musi vymenit tesneni kolem deklu

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 15.10.2013 11:53
od kimanek1
Zatim se kontrola rozvodu nekonala,kazdy mi ji rozmluvil se slovy ze retez urcite nepreskocil ze volnobeh by nebyl tak hladkej a i vsechno okolo. Samozrejme muzou se plest. Kazdopadne sem ted s jednim clovickem v kontaktu ktery mi na dalku radi kvuli diagnostice za jizdy. Chyby DTC zadne nemam ale ukazuje to jakesi misfire coz muze prej byt problem jak se zapalovanim tak cidlo kliky nebo cidlo klepani. Ale jelikoz mam pouze BT ELM327 tak to neni tak presne jako pres kabel. Ani nevim kde to cidlo klepani presne je. A doufam ze ne nekde uprostred a musi se rozebrat cely vrsek pro jeho pristup. Objednal jsem svicky Motorcraft a zkusim vymenit civku jeste nez zacnu resit zbytek. Uz mi z toho hrabe skoro :bebng:

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 07.03.2014 18:21
od kimanek1
Zdravim opet vsechny Fordaky Po prosincovem blazinci a nemilych situacich ktere se staly jsem opet zacal resit muj problem. Chtel jsem mit pres zimu klid a myslet take na neco jineho.

Dnesek byl pokusem v patrani a sem o krok bliz i kdyz z rozporuplnymi pocity.

Nechal jsem si zmerit vykon motoru na motorove brzde i jedne zname firmy na mereni vykonu.

Vysledek necekanej.......z papirovych 125 kW namerili 125,6 kW........

Tak ted nevim zda se radovat nebo nebo zpochybnovat vysledek mereni?!

Ale zeptam se jako blbec........je mozny mit spravnej vykon s tim ze auto ma nizkou maximalku a spatne zrychleni????????

Logicky me napadaji jen dve moznosti........1. Vaha LPG soustavy + ridic 105kg+LPG v nadrzi dela nejakych mozna pres 200 kg. To by na zrychleni uz mohlo mit vliv.

A nebo ze IMRC modul na sestej kvalt neotevre kratky sani z duvodu ze pres onech spinacich 3500 ot/min to leze pomalu tak proste nesepne.

Na obrazku jsou dva udaje,jeden z testu na benzin a druhy LPG,rozdil 4kW coz pry ujde. Diky za nazory

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 07.03.2014 23:57
od zeli
Krivka prakticky ukazkova.
Maximalka se nejezdi na sestku, ale na petku.
Zrychleni mas kolik ze se ti nezda? Jestli mas kombajn, tak to bude o trochu horsi.

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 08.03.2014 00:17
od krenda
Maximálka se dá i na šestku :wink: Já měl 230km/h na šestku a ještě to chtělo jet, ale musel jsem brzdit kvůli provozu :roll:

Graf je krásnej, jen škoda, že se u měření výkonu neudává v jakém čase motor toho výkonu dosáhl...
I IMRC jde na něm krásně vidět kdy sepne a otevře sání (ten propad křivek kolem 3500 ot/min)

Když jsem si měřil já tlaky, tak jsem měl 14.5 na všech válcích.

A tu škrticí klapu už jsi nějak vyřešil?

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 08.03.2014 08:30
od kimanek1
Zrychleni z 0-100 mam 11-12 s......kdyby aspon tech 9,5 .....ale to je jedno,11 mi prijde hodne.
A skrtici klapku sem kontroloval vizuelne.....je uplne cista a otevira jak ma.
Takze podle grafu se da rict ze auto je v poradku a jeho dynamika je slabsi kvuli vaze auta??
Mozna vyjezdit LPG a nejakyho ridice co ma 30kg i s posteli at to testne on :mrgreen:

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 08.03.2014 11:10
od krenda
Váha LPG ti neudělá 3s navíc při zrychlení... Mám taky LPG a zrychlení mám v pořádku :wink:
Psal jsi, že ti diagnostika neukazuje zcela otevřenou škrticí klapu. Ona se může mechanicky otevřít v pořádku, ale pokud TPS (potenciometr škrticí klapy) nedá ŘJ správný údaj o poloze otevření, tak to bude špatně chystat směs.

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 08.03.2014 14:24
od kimanek1
no ale kdyby byla spatna smes tak nemam vykon v poradku ne???!