Stránka 4 z 8

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 02.02.2014 09:50
od Mr.Zdenda
Díky za pomoc. Auto jsem odvezl včera známému, doufám, že bude rozumný a nechá si předložit i tyhle grafy..

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 02.02.2014 19:27
od V12
Nezabudni mu pripomenut aj ten nizky tlak pri startovani. Podla dokumentacie je minimalny 125, resp. 150 bar, pretoze ked je nizsi, nie je uz mozne zdvihnut ihly vo vstrekovacoch.

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 06.02.2014 18:12
od V12
Tak ako, mame nieco nove ?

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 06.02.2014 18:50
od Mr.Zdenda
Dneska jsem s ním mluvil a bohužel se mu závada neprojevila(auto poslouchá a startuje):-(Na moje rady nedá. Takže jsem tam, kde jsem byl... :nunu:

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 07.02.2014 11:53
od V12
Zmen servis...

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 07.02.2014 13:12
od Mr.Zdenda
Ono to bude stejný, protože nikomu se moc nechce měnit nic, co si nemohou sami vyzkoušet, že nefunguje:-(

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 20.02.2014 19:06
od Mr.Zdenda
mechanik mi dal do ruky tento bazmek, že by to mohlo být tím.. je na něm delphi 55pp03-01, MY B, 03322296834, dále 9307z507a... Našel jsem to na výše uvedeném linku, že to je na mondeo mk3 2.0 tdci... bude to nějak kompatibilní, má cenu zkoušet to měnit?

V12: Prosím Tě, neměl bys někde odkaz, kolik a kde stojí ten regulátor tlaku paliva? Nějak jsem to nedohledal. Popř. je tady někdo, kdo by mi to vyměnil nebo doporučil kam s tím ject? Jsem z Ústí nad Labem a jezdím párkrát do měsíce Mladá Boleslav a Mělník.

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 21.02.2014 09:42
od V12
Je to cidlo tlaku paliva - za pokus to samozrejme stoji, cidlo je pooooodstatne lacnejsie, ako najlacnejsi repas cerpadla, alebo vstrekovacov.

Ten regulator je sucastou cerpadla a nie som si isty, ci sa da kupit samostatne. Skus sa spytat niekde v dieselservise.

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 22.02.2014 08:23
od Mr.Zdenda
Kontaktoval jsem http://www.e-cat.cz/ a regulátor tlaku nemají... Nejspíše to tedy bude bohužel součástí čerpadla.. :-/

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 22.02.2014 20:35
od V12
Skontaktuj diesel servis. Uz mas nejake info od mechanika ?

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 23.02.2014 10:21
od Mr.Zdenda
V12 píše:Skontaktuj diesel servis. Uz mas nejake info od mechanika ?
Mechanik to nenašel a pujčil mi jen to čidlo. Teďka jsem napsal vyčerpávající email do diesel servisu, tak snad se k tomu nějak vyjádří...

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 23.02.2014 10:44
od V12
A ako to vyzera s tym cidlom ? Stale este robi problemy ?

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 04.03.2014 14:45
od Gargamell01
Jak příběh pokračuje?

Po téměř dvouleté službě (bez závady) jsem poslední 4 starty zaznamenal zaváhání. Jednou mi i motor zhasl po startu. Připisoval jsem to tomu, že jsem třeba nepočkal dostatečně dlouho po otočení klíčku do první polohy. Minulý pátek ráno jsem točil poměrně dlouho než to naskočilo, to už jsem začal větřit vážný problém. Na parkovací místo jsem večer raději zacouval. No a hle, sobota ráno – točim točím a nic. Měl jsem podezření na kuny nebo něco takového, ale hned další tip je ten vysokotlaký regulátor... I když je fakt, že nenastartování motoru může být důsledek mnoha poruch.
Řešil tu někdo nový regulátor, nebo rovnou nové čerpadlo? Na kolik ta legrace vyjde? Shodou okolností už mám objednaný OBD2 Bluetooth adapter, bohužel ještě na cestě z Číny či odkud to chodí :) .

Jinak info k autu – najeto 125 tisíc, tankováno výhradně palivo AGIP.

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 04.03.2014 17:00
od V12
Na natocenie motora je potrebny signal zo senzora polohy vacky a klukovky. Takze kompletna kontrola kabelaze nutna, ak sa nezisti nic podozrive, treba na osciloskope preverit obe cidla, ako aj cidlo na raile. Ak je vsetko OK ale pri startovani tlak v raile nie je 125 - 150 barov, moze to byt naozaj cerpadlo, resp. regulator tlaku. To vsetko za predpokladu cisteho palivoveho filtra, 100% tesnej palivovej sustavy a nespadajaucej nafty.

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 08.03.2014 15:21
od Gargamell01
Tak ja mam vyřešené. Ze servisu prijeli, auto nastartovalo uplne v pohodě. V servisu tedy hledali, pátrali. Nakonec to vypada na uvolněny kabel od baterky. Zdalo se mi ze to toci v pohodě ale prej staci malo, neco nedava hodnoty takove jakoby melo a uz je problem. No ted poznam, ze mi to nastartuje o trosicku rychleji nez pred tim. Takze to asi opravdu bylo ono. Zaplatil jsem 200kč a hotovo. Pro me tedy stastny konec.