Stránka 4 z 5

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 09.04.2012 11:08
od V12
Najjednoduchsie riesenie je vyme... Ale ved to vsetci uz davno viete :mrgreen:

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 09.04.2012 13:52
od vita_k
Odhaduju, ze tobe to ted dela to, co me auto delalo pred druhym prehratim softwaru, tj. po vykuchani filtru.
Vetsinou me to zaclo cukat po 180 km intervalu a to velmi intenzivne. Ted me to otravuje jednou za 400 km v prumeru a cukani neni tak intenzivni, nekdy nejde ani poznat.

Jak casto se to objevuje u tebe?

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 09.04.2012 14:24
od zdenyvm
Mám pocit že mluvíme o naprosto stejném problému. Neumím to říct na km, protože dělám denně 13km do práce a 13km zpátky a přes zimu se to ani pořádně neohřálo. Teď je tepleji a už je to tady. Cukání je dost silné, ale když jedu do cca 1800ot. a nezrychluju, tak to jede dobře. Zrychlit ale dost dobře nejde, pokud to cuká...
Mám pocit že to teď dělá skoro pokaždé když zahřeju motor a trošku tomu naložím. To by asi odpovídalo tomu, že minule regenerace neproběhla a motor ji zkouší udělat znovu. Proto asi i ta chyba většího množství regenerací...
Měls to taky tak?

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 09.04.2012 16:15
od vita_k
myslim, ze jsem to nemel az tak casto. Parkrat jsem nuloval tachometr, jakmile jsem to poznal a pak se to objevilo po 180km +- . Kratsi interval to vetsinou nebyl.
Rikal jsem to ve fapoff a prej teda ze mi tu chybu vymaskuji, coz zrejme znamena, ze ECU ji ignoruje.

Ja v tom, co se deje tobe a delo/deje mne nevidim jediny rozdil. Mozna jsou jine intervaly jen v tom, ze jezdim delsi trasu -37 km.

Na tvem miste bych zkusil fap off at to znova zkusi. U me to pomohlo aspon castecne. Tyto chyby power train a overboost se mi ukazou ted zridka.

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 09.04.2012 19:35
od vita_k
kolega z fora poslal fotku sveho motoru bez dpf 80kw. Klapky nejsou. Klapky jen kvuli regeneraci, tedy? Hm...

Takze je mozne, ze ty klapky se otevrou/zavrou pri regeneraci aby premostili IC a jednotka (cast jejiho softwaru) netusi proc to delaj - a z toho vzniknou chyby, prekroci se tlak atd.

tj. SW v ECU je stale spatne modifikovany a ty klapky maji bejt stale jedna uzavrena - ta se zlutym konektorem a druha otevrena - ta s hnedym konektorem.

doprcic, to prece musi jit predelat - ten soft...

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 09.04.2012 22:04
od zdenyvm
Přesně to si myslím! Teď budu dva dny mimo republiku, ale ve čtvrtek hned ráno volám do fapoff!
A do té doby tady třeba ještě na něco přijdete. To co píše vita_k vypadá logicky...

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 14.04.2012 21:56
od zdenyvm
Tak jsem volal do fapoff, ochotně to se mnou probrali a potvrdili že by teoreticky bylo možné to co píše vita_k. Chtějí projet celou řídící jednotku pořádně, ale nejde to udělat u mě, potřebujou být v dílně. Tak tam asi další pátek pojedu a uvidíme. Těch 300km dohromady mi za to stojí, když to dají už pořádně dohromady...
Dám pak vědět jak jsem pořídil, doufám že to stihnou za den a nebudu tam muset nocovat... 8)

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 14.04.2012 22:48
od vita_k
jeste jim vyrid, ze se me se ty P024A a P024B vcetne P0234 i po druhe navsteve objevi sem tam taky a teplota mi roste k 500 stupnum. Jak jsem rikal P2002 tam uz nemam, protoze je "maskovana".
Zkus je premluvit at se u tebe jeste vic snazi nez u me :) Hodne zdaru

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 16.04.2012 12:25
od vita_k
zdenyvm píše:Tak jsem volal do fapoff, ochotně to se mnou probrali a potvrdili že by teoreticky bylo možné to co píše vita_k. Chtějí projet celou řídící jednotku pořádně, ale nejde to udělat u mě, potřebujou být v dílně. Tak tam asi další pátek pojedu a uvidíme. Těch 300km dohromady mi za to stojí, když to dají už pořádně dohromady...
Dám pak vědět jak jsem pořídil, doufám že to stihnou za den a nebudu tam muset nocovat... 8)
pokud to nedaj dokupy (coz poznas cca po 2000 km) uz nevim. Dal bych zakazku jinam, pockam jak dopadnes a kdyztak to jeste znovu zkusim pres http://www.checksum.cz

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 27.04.2012 23:18
od zdenyvm
Tak jsem dneska absolvoval cestu do Bystřice a zatím dobrý! :D
Přehrát jejich soft jen tak lehce nešel, jeli s jednotkou do Forda na novější origo soft a až pak to s tou jejich úpravou chodilo. Najeto zatím 150km, prohnal jsem to několikrát až k 4000ot. a zatím žádný problém! Dome jsem to hned napíchl a zatím žádná chyba!
Uvidíme co bude dál, ale zatm pořád doufám že tato moje poslední návštěva ve fapoff byla už opravdu poslední a autko už bude chodit jak má.

Jenom zajímavost - spotřeba po okreskách (150km) dneska 4,2. A to jsou tam dost kopce a zas tolik jsem to nešetřil. :palec_nahoru:

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 11.05.2012 11:58
od vita_k
ahoj. tak co po delsi dobe?

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 11.05.2012 18:01
od zdenyvm
Byl jsem na služebce, moc jsem toho zatím nenajel.
Ale první poznatky (po cca 500km):
- v registru chyb úplně prázdno! A to jsem to zkoušel vyprovokovat k problému jak dřív - naložil jsem tomu. Jede jak hodinky, pocitově líp táhne odspoda, žádné pravidelné vynechávání jak dřív.
- podle PC šla i spotřeba níž, ale to ověřím až při tankování.
- zatím musím zaťukat, vypadá to že poslední ford SW a jeho úprava v Bystřici funguje! :palec_nahoru:

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 11.05.2012 21:21
od vita_k
zdenyvm píše:Byl jsem na služebce, moc jsem toho zatím nenajel.
Ale první poznatky (po cca 500km):
- v registru chyb úplně prázdno! A to jsem to zkoušel vyprovokovat k problému jak dřív - naložil jsem tomu. Jede jak hodinky, pocitově líp táhne odspoda, žádné pravidelné vynechávání jak dřív.
- podle PC šla i spotřeba níž, ale to ověřím až při tankování.
- zatím musím zaťukat, vypadá to že poslední ford SW a jeho úprava v Bystřici funguje! :palec_nahoru:
super. nejlip se to pozna kdyz jedes delsi cestu po dalnici 300-400 km (i prerusovane). To jednotka pripadne regeneraci neodola a spusti ji.
Poznal bys to horsim vykonem a pri seslapnuti pedalu pokles/narust vykonu periodicky a pritom velka teplota za katalyzatorem. Kdyztak dej vedet. Uz totiz vim o schopnych lidech co umi vypnout veskere regenerace a mozna by to zvladli lip nez v Bystrici. Ale treba uz to vychytali, tuk, tuk... :)
diky

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 20.06.2012 16:54
od Dusheyn
zdenyvm: no co ako to vyzera? cukanie prestalo? daj nejake nove info :)

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 20.06.2012 20:32
od zdenyvm
Skoro 2000km ujeto a po problému ani stopa! :lol:
Registr chyb prázdný, cukání nikde.
Teď doufám že jsem to nezakřikl, ale fakt to vypadá, že cesta do Bystřice na opravu SW stála za to...