Stránka 4 z 70
Napsal: 21.11.2006 22:03
od misoo
driver píše:motor bude o něco hlučnější něž normálně
jak myslis ze hlucnejsi ? akoze ten isty zvuk motora, len hlasnejsi ? alebo sa ku zvuku motora prida zvuk nasavania vzduchu (sycanie) ??
dost by ma to zaujimalo, lebo rozmyslam medzi vlozkou a komplet filtrom...

Napsal: 21.11.2006 22:07
od driver
stejný zvuk motoru akorát hlučnější,a taky půjde pěkně slyšet jak motor násává vzduch
Napsal: 22.11.2006 10:02
od Fuks
Napsal: 22.11.2006 12:31
od Dala
Nazdárek, nechci Vás odrazovat od sportovního filtru, každého věc, ale já bych si ho určitě nenamontoval. Základní funkce vzduchového filtru spočívá v odfiltrování pevných, pilových a ostatních částic z nasávaného vzduchu. Sportovní filtr má větší rozměr mikropórů narozdíl od papírového (sériového filtru), tzn. že sice klade menší odpor při průchodu vzduchu, ale také propustí větší částice!!!. Ty samozřejmě způsobují větší opotřebení motoru (válec, píst, pístní kroužky), dostávají se do mot. oleje a také poškozují (zalepují-pilové částice) váhu vzduchu, která pak neměří skutečné množství nasávaného vzduchu. Výrobce se tak brání použitím papírových vložek těmto poruchám. Proto bych doporučoval pravidelnou kontrolu sériového filtru, podle potřeby výměnu.
Přeji hodně šťastných kilometrů.
Napsal: 22.11.2006 13:06
od stigi
No tak s tim si zrovna dovolim nesouhlasit. Sportovni filtr je tvoreny skladanou bavlnou, ktera zarucuje lepsi propustnost nasavaneho vzduchu nez papir a pokud jde o filtraci tak ta bavlna je napustena specialnim olejem. Filtracni schopnost je diky tomu stejna jako u serioveho filtru. Samozrejme to plati pouze v pripade, ze je filtr cisteny cistici sadou od vyrobce filtru.
Napsal: 22.11.2006 13:55
od zirafak
Tiez si myslim,ze je to pre motor prospesnejsie,ako papierovy filter.Odskusane dlhorocnymi skusenostami v automobilovej praxi a motoristickom sporte.
Napsal: 22.11.2006 21:20
od Fuks
S tím, že sportovní filtr motoru škodí nesouhlasím. Pokud se jedná o kit přímo na určitý model auta a motor a je od renomovaného výrobce (ne od těch co to vyrábějí z vaty a toaleťáku), tak je pro motor přinejhorším stejně vhodnej jako originál. Má výhodu v tom, že neklade takový odpor procházejícímu vzduchu a motor jde líp do otáček. Samozřejmě se musí ošetřovat jak uvádí výrobce

Napsal: 22.11.2006 21:24
od miro
misoo píše:driver píše:motor bude o něco hlučnější něž normálně
jak myslis ze hlucnejsi ? akoze ten isty zvuk motora, len hlasnejsi ? alebo sa ku zvuku motora prida zvuk nasavania vzduchu (sycanie) ??
dost by ma to zaujimalo, lebo rozmyslam medzi vlozkou a komplet filtrom...

aj ja som uz rozmyslal

daj info ako si dopadol a co si si vybral mame veeelmi podobny motor

Napsal: 25.11.2006 23:22
od botsman
Ahoj, chtěl bych se s Vámi podělit o moje zkušenosti se sportovním filtrem KN. Je to trošku OT, protože jsem ho měl na Š Felicia 1.3 MPI. Jednoznačné klady: záběr znatelně od nižších otáček, vyšší max. rychlost-i když jen o pár km., lepší zvuk motoru při větším zatížení - znělo to krásně brumlavě, jako by to byla jednaosmička, spotřeba se nezvýšila, jednou za rok to stačilo vyprat a nastříkat olejem. No a teď ty zápory - teda jenom jeden ale značný: v 65tis. km výměna škrtící klapky směšovače(obdoba karburátoru). Podle názoru jednoho mechanika to mohlo být zapříčiněno právě tím filtrem, protože umožňoval mnohem silnější proudění nasávaného vzduchu a tím mohlo dojít k vykřivení klapek regulujících sání. Vím, že Focus by to měl mít udělané bytelněji, ale přestože jsem sportovním filtrům fandil, tak do toho u takhle drahého motoru mám strach jít.
Napsal: 27.11.2006 18:29
od chaluha
Dík za názory,ale ted nevim esi si ho mám kupit.
Napsal: 27.11.2006 18:47
od pelen
chaluha píše:Dík za názory,ale ted nevim esi si ho mám kupit.
Posledni slovo ma kazdy sam za sebe.

Napsal: 28.11.2006 06:05
od zirafak
Podla mna s tym problem nemoze byt,ked mi ho vo Forde ponukli,ze mí ho namontuju....namontovali /sice iba vlozku KN/a mam to dokonca zapisane aj v servisnej knizke.....
Napsal: 28.11.2006 06:22
od stigi
Kazdy at si udela usudek a zaver sam. Vnucovat nekomu nazor nema opravdu cenu. Ja jsem rekl to co vim a kit si urcite dam. Jestli bavlněný filtr ovlivní životnost klapky tak o tom docela pochybuju.
Napsal: 28.11.2006 22:22
od MiBa
stigi píše:No tak s tim si zrovna dovolim nesouhlasit. Sportovni filtr je tvoreny skladanou bavlnou, ktera zarucuje lepsi propustnost nasavaneho vzduchu nez papir a pokud jde o filtraci tak ta bavlna je napustena specialnim olejem. Filtracni schopnost je diky tomu stejna jako u serioveho filtru. Samozrejme to plati pouze v pripade, ze je filtr cisteny cistici sadou od vyrobce filtru.
Přesně jak řiká tady mistr, máme s kamarádama v klubu snad až na vyjímku sportovní konický vzduchový filtr, někdo jen vložku green, nebo K&N. Pokud mohu doporučit tak koupit removaného výrobce, měl jsem filtr na feldě 1.3 filtr od eufabu a měl až moc velkou propustnost. Ale kdyby jste slyšeli ten zvuk, pěkně si chrochtá. Z volnoběhu dáte plnej samozřejmě po zahřátí a nejdřív jako nádech-chrocht-a pak točky jak blázen. Všichni píšou že klesne spotřeba ale je to logicky blbost, když jde více vzduchu tak jde samo více paliva néé? ale tím pak může výkon vzrust.
Napsal: 29.11.2006 15:25
od Ahmed
Kdyz jde vice vzduchu, tak nemusi jit vice paliva. Je to neco jako topeni v pecu
