Stránka 4 z 330
Napsal: 19.02.2006 18:01
od Honza
Zkusím to spočítat,vždycky zapomenu,kolik jsem natankoval...
Napsal: 19.02.2006 18:04
od Focusini
No musíš to hlídat poctivě - nádrž na 55 litrů......zapisovat, počítat.
Počítač by na to bodnul, ale co nadělám - nemám ho.
Když natankuju, tak mi ručička palivoměru zůstane tam kde byla před natankováním a pak postupem času pomalu leze na plnou - ale asi taky slabina Fokusů, jak jsem zjistil.
Napsal: 19.02.2006 18:08
od Honza
Jo?Mně vyletí hned,když natankuju.
Napsal: 19.02.2006 18:40
od speedy
No mě ta rafička taky okamžitě reaguje na aktuální stav naplnění...to nebude slabina...
Napsal: 19.02.2006 18:50
od vilda
No mě ta rafička taky okamžitě reaguje, natankuji a jak zapnu zapalovaní hned letí nahoru
Napsal: 19.02.2006 19:03
od Focusini
Mně na začátku taky vyletěla, teď pomalu leze...asi stáří

Napsal: 19.02.2006 19:10
od Honza
stáří?Já mám ještě starší....Nevím,mohlo by to být nejakým plovákem v nádrži,nebo tak,ale to Ti spíš řekne Foki,nevím,jak to vevnitř vypadá.
Napsal: 19.02.2006 19:41
od Focusini
Já jsem právě četl, že ten plovák má často poruchy.......ale zatím to není problém, když překonám šok při odjezdu od pumpy, poté co zaplatím plnou nádrž a ručička se ani nehne.
Spotřeba
Napsal: 20.02.2006 08:52
od Mirek
Tak já mám 1.8. 16V combi 99 a teď v zimě jezdím za 8,47 na 100 km. Vesměs po Praze. V létě se dostanu na 7,2....ale pod sedm se mi to nepovede ani na dálnici

) Jenže je to skoro pořád s klimou ;o) Co se týče ukazatele paliva, tak po natankování ihned vyletí na plnou nádrž a tak do ujetí 120 km se ani nehne ze své pozice

) Pak ale klesá a klesá

)
Co se týče otáček, tak pod 2000 nejezdím.....ničí se motor....a přeřazuji kolem 3000.
Mirek
otacky pod 2000
Napsal: 20.02.2006 09:48
od Mohi
No tak to by ma fakt zaujimalo s tym nicenim mototra pod 2000 otacok... Podla mna je to blbost. Co som sa docital v kdejakych moto magazinoch, ak chces usetrit palivo tak mas co najmenej preradzovat, to znamena ze kym auto sa moze plynulo rozbehnut, tak netreba podrazdova.
Ja by som skor povedal, ze ak studeny motor budes pretacat tak sa moze poskodit. So studenym motorom sa odporuca prave preradzovat o nieco skor, to jest pri nizsich otackach...
troška do mlýna
Napsal: 20.02.2006 13:40
od AdsBot [Google]
Pøipojím se do debaty, malých otáèek bych se nebál, myšleno lehce pod 2000, ale jistì pøihlížím k tomu, v jakém režimu bìhu motoru vùèi okolí se tak dìje, ideální rovná silnice, jedu mìstem, tak proè krátkodobì nemít 1800-1900ot., co se týèe spotøeby, nemám poèítaè, ale jsem zvyklý vždy po natankování plné nádrže vše si zapsat a okamžitì vypoèítám prùm.spotø vozu / litry dìl.ujeté kilom.krát 100/, je to zvyk,nìkoho to mùže obtìžovat, ale mnì zajímá za kolik jezdím. Tedy v zimì mám prùm. 7,5--8,0 podle toho, zda po mìstì, èi venku, no a v létì 6,7--7,3, ideální spotøbu jsem mìl loni dovolená Chorvatsko prùm. 6,5 l BA95. Snažím se dojíždìt na vyhozen ou, nìkdy jezdím živìji, nìkdy ne, podle nálady. Èauky panjo.
Napsal: 20.02.2006 13:42
od panjo
Omlouvám, zapomněl jsem se přihlásit, proto chyběl podpis.
Napsal: 20.02.2006 14:07
od mirass
Já se snažím jezdit od 2000 ot. nahoru. Myslím si, že pod tyto otáčky (hlavně do kopce) motor dostává zabrat (hlavně diesel) a že se podtáčí. Ale pokud je motor studený, tak ho naopak točím max. do 2 tis. otáček kvůli turbu.
Napsal: 20.02.2006 15:46
od Higiligi
Já to moc neřeším,koupím za 500,většinou ale za 1000 a jezdím.Možná,že to někdy změřím,ale nevím,jestli se s tím kromě ekonomické jízdy dá něco dělat.
Napsal: 21.02.2006 06:07
od masox
PANJO - píšeš že se snažíš jezdit na vyhozenou rychlost, otázkou jak daleko nebo dlouho jezdíš na vyhozenou - moje zkušenost je co nejmín, radši před křizovatkou zpomali a podřadit nez jet na vyhozenou rychlost - řídící jednotka stejně palivo dodává a zbytečně přehlcuješ motor.
Já vyřazuju tak max. 20m před křižovatkou.