Focus 3 RS
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: FOCUS III RS
FF III RS - vývoj pozastaven http://autofun.blesk.cz/vyvoj-fordu-foc ... aven-9655/
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: FOCUS III RS
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: FOCUS III RS
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- moskito
- .
- Příspěvky: 982
- Registrován: 31.08.2010 21:10
- Bydliště: Liberec a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOCUS III RS
Novinky ohledně FF RS mk3:
http://www.performancefordmag.com/newsi ... newsID=145
2.3l Duratec s nálepkou EcoBoost s náhonem na předek... Co na to říkáte?
http://www.performancefordmag.com/newsi ... newsID=145
2.3l Duratec s nálepkou EcoBoost s náhonem na předek... Co na to říkáte?
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz
mojeauto.cz
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: FOCUS III RS
Ford Focus RS třetí generace: bude, nebo dostane přednost Fiesta RS?
Ford stojí na rozcestí a řeší dilema. Postavit jako další ultimativní hot hatch opět Focus, anebo dát přednost menší a lehčí Fiestě RS?
Obecně se předpokládalo, že Ford nebude s třetí generací Focusu RS váhat ani vteřinu. Již před nějakou dobou se modrý ovál zařekl, že následníkovi dá zelenou pouze v případě komerčního úspěchu zatím posledního stroje sportovní divize Team RS a to se - pokud nám je známo - skutečně povedlo, ačkoli zisky to údajně nebyly nijak závratné.
Jenže Ford musí řešit relativně nenadálý problém a tím byl odchod špičkového vývojáře a šéfa oddělení Global Performance Vehicles Josta Capita, který se sbalil a odešel stavět závodní speciály do Volkswagenu. A Fordu najednou schází jistota, kudy dál, tvrdí britský magazín Autocar.
Dát přednost osvědčenému jménu Focus RS nebo zkusit menší, lehčí a obratnější Fiestu? Ve prospěch mini říká fakt, že je i z něj “globální auto” a kromě toho je to právě Fiesta, která dnes hájí modré barvy v seriálu mistrovství světa rallye nejvyšší kategorie WRC, a tudíž se zdá být přirozenějším vyslancem motorsportu.
Technici pracující na civilnější verzi Fiesty nesoucí označení ST se navíc nechali slyšet, že úpravy menšího modelu jsou méně náročné, čím patrně měli na mysli nejen technickou, ale také finanční stránku věci.
Nicméně myšlenka na nový Focus RS pořád neumřela už jen proto, že nelze prohlížet jeho obchodní úspěch. Dvoulitrový EcoBoost snese podle odhadů výkon až 330 koní a kromě pohonu předních kol s přepracovaným předním zavěšení RevoKnuckle redukujícím přenos sil pohonu do řízení je ve hře dokonce čtyřkolka. Podle zjištění Autocaru má Ford jedno šasi připravené a inženýři SVT jim prozradili, že umí v poměrně krátkém čase postavit funkční mulu 4x4.
Že by to nakonec mohl být přeci jenom Focus, dokládá ještě jedna nezanedbatelná indicie. Evropa je pro automobilky problematickým teritoriem, což dokazuje nemálo rozhodnutí jiných značek a tak je nakonec možné, že vyhrají zájmy Spojených států, kde přeci jenom preferují poněkud větší auta než je Fiesta. Ani pro Ford totiž nejsou puristicky smýšlející zákazníci natolik důležití, aby nakonec nedal přednost možnosti vyrábět sportovní model v masovějším měřítku, i když tím hrozí, že se zopakuje kompromisní výsledek sériového Focusu.
Zvítězí v klání o vlajkovou loď RS Focus nebo Fiesta? Ať už to bude kterýkoli vůz, Ford má z toho docela vážné dilema
Ford stojí na rozcestí a řeší dilema. Postavit jako další ultimativní hot hatch opět Focus, anebo dát přednost menší a lehčí Fiestě RS?
Obecně se předpokládalo, že Ford nebude s třetí generací Focusu RS váhat ani vteřinu. Již před nějakou dobou se modrý ovál zařekl, že následníkovi dá zelenou pouze v případě komerčního úspěchu zatím posledního stroje sportovní divize Team RS a to se - pokud nám je známo - skutečně povedlo, ačkoli zisky to údajně nebyly nijak závratné.
Jenže Ford musí řešit relativně nenadálý problém a tím byl odchod špičkového vývojáře a šéfa oddělení Global Performance Vehicles Josta Capita, který se sbalil a odešel stavět závodní speciály do Volkswagenu. A Fordu najednou schází jistota, kudy dál, tvrdí britský magazín Autocar.
Dát přednost osvědčenému jménu Focus RS nebo zkusit menší, lehčí a obratnější Fiestu? Ve prospěch mini říká fakt, že je i z něj “globální auto” a kromě toho je to právě Fiesta, která dnes hájí modré barvy v seriálu mistrovství světa rallye nejvyšší kategorie WRC, a tudíž se zdá být přirozenějším vyslancem motorsportu.
Technici pracující na civilnější verzi Fiesty nesoucí označení ST se navíc nechali slyšet, že úpravy menšího modelu jsou méně náročné, čím patrně měli na mysli nejen technickou, ale také finanční stránku věci.
Nicméně myšlenka na nový Focus RS pořád neumřela už jen proto, že nelze prohlížet jeho obchodní úspěch. Dvoulitrový EcoBoost snese podle odhadů výkon až 330 koní a kromě pohonu předních kol s přepracovaným předním zavěšení RevoKnuckle redukujícím přenos sil pohonu do řízení je ve hře dokonce čtyřkolka. Podle zjištění Autocaru má Ford jedno šasi připravené a inženýři SVT jim prozradili, že umí v poměrně krátkém čase postavit funkční mulu 4x4.
Že by to nakonec mohl být přeci jenom Focus, dokládá ještě jedna nezanedbatelná indicie. Evropa je pro automobilky problematickým teritoriem, což dokazuje nemálo rozhodnutí jiných značek a tak je nakonec možné, že vyhrají zájmy Spojených států, kde přeci jenom preferují poněkud větší auta než je Fiesta. Ani pro Ford totiž nejsou puristicky smýšlející zákazníci natolik důležití, aby nakonec nedal přednost možnosti vyrábět sportovní model v masovějším měřítku, i když tím hrozí, že se zopakuje kompromisní výsledek sériového Focusu.
Zvítězí v klání o vlajkovou loď RS Focus nebo Fiesta? Ať už to bude kterýkoli vůz, Ford má z toho docela vážné dilema
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: FOCUS III RS
Clovece, jak bych se i vice priklonil k Fieste
....


Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- kozlow
- .
- Příspěvky: 7034
- Registrován: 20.06.2010 13:11
- Bydliště: www.st-rs.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOCUS III RS
podle toho jak má vypadat focus ST, tak by to ztratilo své zuřivé kouzlo.
Fiesta vypadá variabilněji..a ta váha, ta váha
Fiesta vypadá variabilněji..a ta váha, ta váha

- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: FOCUS III RS
zas nějaké spekulace - bude 2,3l a 330 hp?
http://autofun.blesk.cz/ford-focus-rs-i ... 0-k-10187/
http://autofun.blesk.cz/ford-focus-rs-i ... 0-k-10187/
- ZAHRY
- .
- Příspěvky: 6954
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: FOCUS III RS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: FOCUS III RS
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: FOCUS III RS
to jsou kreteni,at si vemou na pokusy mého fokuse 1,2 nepoužitelný stupně 3,4 to začne teprve chytat trakci. fakt moulové, přitom ford mýval vynikající čtyřkoly,eskort sierra ...
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš

- p4ra
- Zkušený
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 07.05.2012 15:31
- Bydliště: Nové Zámky
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOCUS III RS
Zase predny nahon na taku silu? To aby zacali buduci majitelia chodit do posilnovne.
- Johnny ST
- .
- Příspěvky: 284
- Registrován: 11.05.2010 02:09
- Bydliště: Praha
Re: FOCUS III RS
RS500 má také náhon na předek a 350 koní, sice měl o 40Nm méně, ale to už takový rozdíl nebude...
Ford Focus 2.0i
- ZAHRY
- .
- Příspěvky: 6954
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: FOCUS III RS

Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- kozlow
- .
- Příspěvky: 7034
- Registrován: 20.06.2010 13:11
- Bydliště: www.st-rs.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOCUS III RS
Takeshi píše:to jsou kreteni,at si vemou na pokusy mého fokuse 1,2 nepoužitelný stupně 3,4 to začne teprve chytat trakci. fakt moulové, přitom ford mýval vynikající čtyřkoly,eskort sierra ...


neházel bych flintu do žita

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host