Stránka 30 z 97
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 15.09.2009 20:49
od Masenka
Ahoj nevim mozna to tu uz bylo nebo to znáte. Ja na to zde nenarazil. Ale je to moc zajimavé video o funkci casování naseho motoru 1.6 Ti-VCT. Doporucuju
http://www.youtube.com/watch?v=WbQD6zJ6Gio1
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 15.09.2009 21:19
od mehturt
The URL contained a malformed video ID.
ale nejake video o principe prace ti-vct som tu uz videl
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 16.09.2009 09:31
od Masenka
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 18.09.2009 11:54
od anubis
misoka píše:anubis píše:...vyrazne mi chyba 6tka, pri obsadeni 2ludmi na rovinke by to aj tento motor na 2500-3000 otackach podla mna zvladol...
osobne si myslim , ze pri takom slabom aute (74 kw) a tak malom krutaku by ta 6tka bola na nic

Vo VWolfsburgu si to nemyslia a Golf 1,6 FSI ma 6qalt. na spotrebe sa to vie prejavit. vo focuse by to pomohlo aj co sa tyka hluku motora pri vysokych otackach ...grafy priebehu vykonu a krutiaceho momentu su cca totozne v pasme otacok (do 5000), ktore normalne pouzivam...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 18.09.2009 12:01
od zirafak
Mozem iba potvrdit.Mali sme ho ako sluzobaka v Golfe 5-tej generacie a zvladalo to v poho.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 18.09.2009 12:07
od Anndy
Ved ta 6-ka by sa dala urcite sprevodovat tak, aby to motor utiahol

a nevadilo by vobec, keby bola len kvazi "na spotrebu" ale hlavne na hluk.
Ale to je jedno, zase je ford lacnejsi.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 19.09.2009 04:30
od KERF
Anndy: Přesně tak. Když jedu v klidu, tak řadím 2-ku po rozjetí, 3-ku asi u 40km/h, na 4-ku se dá jet v pohodě tachometrových 55km/h v obci (po rovině na lechtačku), což je zhruba 51km/h v reálu a 5-ku řadím u 70km/h. Tyto hodnoty jsou samozřejmě podmíněny jízdou po rovině a stylem udržujícím rychlost. Pokud chci akcelerovat (na rovině) tak hoodně piánko a nebo určitě podřadit. Tohle celé píšu proto, že u zhruba 100km/h (o dálnici se ani nebavím) mi už chybí 6 kvalt, se kterým bych to lechtal piánko na spotřebu dál.
U 100km/h a výš zbytečně vyletí otáčky, motor žere zbytečně moc benzínu. Hluk motoru taky vzroste.
Pokud by počítali s 6-ti stupňovou převodovkou, tak by určitě spočítali jinak všech předchozích 5 stupňů. Převody by byly kratší a museli by jsme častěji řadit, ale to by mně nevadilo. Čím víc kvaltů, tim optimálněji využitá síla motoru v optimálních otáčkách...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 24.09.2009 22:47
od Mat2
Jelikož řeším stejné dilema, zda 1,6 klasic či Ti-VCT, prokousal jsem se celým tématem(všech 30 stránek) a o moc moudřejší teda nejsem. Uvažuji o koupi nového vozu a rozdíl 20 000Kč mi "zatím" tak hrozný nepřipadá. Při roční prohlídce, vlastním Fiestu a nepatřím mezi odvážlivce, kteří auto zavezou do servisu a po prohlídce si pro něj přijdou v domnění, že mu bylo provedeno vše co prohlídka žádá. Většinou se to zvrhne jen na výměnu oleje.Oni se v podstatě nesnaží ani když u toho stojíte. To je musíte tlačit do všeho co servisní knížka uvádí. Ale to jsem odbočil. No a aby řeč nestála, jsem se ptal mechanika, jaký je jeho názor. A on tvrdil, že na to jak málo se jich proti klasické 1,6 prodalo, jich tam už měli docela dost na servis.
A ještě mě zde udivuje kolik lidí vychvaluje benzín od Shellu. Vždyť v testu, který proběhl asi před rokem v MF byla jejich nafta absolutně nejhorší sotva splnila normu a jejich W power benzín byl srovnatelný s nejobyčejnějším benzínem od poslední pumpy.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 24.09.2009 23:00
od killerhammer
Mat2 píše:
A ještě mě zde udivuje kolik lidí vychvaluje benzín od Shellu. Vždyť v testu, který proběhl asi před rokem v MF byla jejich nafta absolutně nejhorší sotva splnila normu a jejich W power benzín byl srovnatelný s nejobyčejnějším benzínem od poslední pumpy.
mat2, tak teraz kto ma pravdu? ludia ci plateny novinar? porozmyslaj

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 24.09.2009 23:02
od Anndy
Ale v SR je ten benzin iny ako v CR

.
Osobne chod do vykonnejsieho motora! Urcite. Ak ti nerobi problem 20 tis., tak nie je co riesit. Po roku ti bude aj ten vykon malo

.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 24.09.2009 23:03
od killerhammer
Mat2 píše:Uvažuji o koupi nového vozu a rozdíl 20 000Kč mi "zatím" tak hrozný nepřipadá
vykon sa vzdy zide, ja ked mam peniaze, za vykon si vzdy priplatim

ale je to na tebe, ten rozdiel medzi motormi nie je velky, 1.6 ti-vct je zivsi nad 4000 otackami
mozno by bolo rozumnejsie uvazovat medzi 1.6 74kW a 1.8 92 kW, ten 1.8 uz chodi o dost lepsie

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 25.09.2009 08:47
od Mat2
killerhammer píše:Mat2 píše:
A ještě mě zde udivuje kolik lidí vychvaluje benzín od Shellu. Vždyť v testu, který proběhl asi před rokem v MF byla jejich nafta absolutně nejhorší sotva splnila normu a jejich W power benzín byl srovnatelný s nejobyčejnějším benzínem od poslední pumpy.
mat2, tak teraz kto ma pravdu? ludia ci plateny novinar? porozmyslaj

No ten test nedělali novináři dělala ho zkušebna, noviny to jen zveřejnily. A zajímavé bylo, že vzorek odebraný u pumpy v Německu, toho stejného benzínu byl v pořádku. A nejvíc podezřelé bylo, že se Shell ani nijak proti testu nebránil. Asi mají máslo na hlavě.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 25.09.2009 09:47
od killerhammer
ja som myslel, ze vseobecne tvrdili ze vpower racing je rovnaky ako 95tka, lebo neska novinar napise cokolvek ked za to dostane zaplatene

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 25.09.2009 12:09
od MK2
Mat2: Neřeš dilema, kup Ti-VCT

Hotové, vyřízené

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 25.09.2009 20:16
od Mat2
No dilema mám kvůli té údajné větší poruchovosti toho Ti-VCT. Jinak bych to asi opravdu neřešil.