Stránka 30 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 15.09.2009 20:49
od Masenka
Ahoj nevim mozna to tu uz bylo nebo to znáte. Ja na to zde nenarazil. Ale je to moc zajimavé video o funkci casování naseho motoru 1.6 Ti-VCT. Doporucuju http://www.youtube.com/watch?v=WbQD6zJ6Gio1

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 15.09.2009 21:19
od mehturt
The URL contained a malformed video ID.
ale nejake video o principe prace ti-vct som tu uz videl

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 16.09.2009 09:31
od Masenka
Opravdu spatny odkaz!! :oops: Tak snad ted : http://www.youtube.com/watch?v=Ba-oyIjGWGE

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 18.09.2009 11:54
od anubis
misoka píše:
anubis píše:...vyrazne mi chyba 6tka, pri obsadeni 2ludmi na rovinke by to aj tento motor na 2500-3000 otackach podla mna zvladol...
osobne si myslim , ze pri takom slabom aute (74 kw) a tak malom krutaku by ta 6tka bola na nic ;)
Vo VWolfsburgu si to nemyslia a Golf 1,6 FSI ma 6qalt. na spotrebe sa to vie prejavit. vo focuse by to pomohlo aj co sa tyka hluku motora pri vysokych otackach ...grafy priebehu vykonu a krutiaceho momentu su cca totozne v pasme otacok (do 5000), ktore normalne pouzivam...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 18.09.2009 12:01
od zirafak
Mozem iba potvrdit.Mali sme ho ako sluzobaka v Golfe 5-tej generacie a zvladalo to v poho.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 18.09.2009 12:07
od Anndy
Ved ta 6-ka by sa dala urcite sprevodovat tak, aby to motor utiahol :D a nevadilo by vobec, keby bola len kvazi "na spotrebu" ale hlavne na hluk.

Ale to je jedno, zase je ford lacnejsi.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 19.09.2009 04:30
od KERF
Anndy: Přesně tak. Když jedu v klidu, tak řadím 2-ku po rozjetí, 3-ku asi u 40km/h, na 4-ku se dá jet v pohodě tachometrových 55km/h v obci (po rovině na lechtačku), což je zhruba 51km/h v reálu a 5-ku řadím u 70km/h. Tyto hodnoty jsou samozřejmě podmíněny jízdou po rovině a stylem udržujícím rychlost. Pokud chci akcelerovat (na rovině) tak hoodně piánko a nebo určitě podřadit. Tohle celé píšu proto, že u zhruba 100km/h (o dálnici se ani nebavím) mi už chybí 6 kvalt, se kterým bych to lechtal piánko na spotřebu dál.
U 100km/h a výš zbytečně vyletí otáčky, motor žere zbytečně moc benzínu. Hluk motoru taky vzroste.
Pokud by počítali s 6-ti stupňovou převodovkou, tak by určitě spočítali jinak všech předchozích 5 stupňů. Převody by byly kratší a museli by jsme častěji řadit, ale to by mně nevadilo. Čím víc kvaltů, tim optimálněji využitá síla motoru v optimálních otáčkách... 8)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 24.09.2009 22:47
od Mat2
Jelikož řeším stejné dilema, zda 1,6 klasic či Ti-VCT, prokousal jsem se celým tématem(všech 30 stránek) a o moc moudřejší teda nejsem. Uvažuji o koupi nového vozu a rozdíl 20 000Kč mi "zatím" tak hrozný nepřipadá. Při roční prohlídce, vlastním Fiestu a nepatřím mezi odvážlivce, kteří auto zavezou do servisu a po prohlídce si pro něj přijdou v domnění, že mu bylo provedeno vše co prohlídka žádá. Většinou se to zvrhne jen na výměnu oleje.Oni se v podstatě nesnaží ani když u toho stojíte. To je musíte tlačit do všeho co servisní knížka uvádí. Ale to jsem odbočil. No a aby řeč nestála, jsem se ptal mechanika, jaký je jeho názor. A on tvrdil, že na to jak málo se jich proti klasické 1,6 prodalo, jich tam už měli docela dost na servis.
A ještě mě zde udivuje kolik lidí vychvaluje benzín od Shellu. Vždyť v testu, který proběhl asi před rokem v MF byla jejich nafta absolutně nejhorší sotva splnila normu a jejich W power benzín byl srovnatelný s nejobyčejnějším benzínem od poslední pumpy.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 24.09.2009 23:00
od killerhammer
Mat2 píše: A ještě mě zde udivuje kolik lidí vychvaluje benzín od Shellu. Vždyť v testu, který proběhl asi před rokem v MF byla jejich nafta absolutně nejhorší sotva splnila normu a jejich W power benzín byl srovnatelný s nejobyčejnějším benzínem od poslední pumpy.
mat2, tak teraz kto ma pravdu? ludia ci plateny novinar? porozmyslaj :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 24.09.2009 23:02
od Anndy
Ale v SR je ten benzin iny ako v CR :(.

Osobne chod do vykonnejsieho motora! Urcite. Ak ti nerobi problem 20 tis., tak nie je co riesit. Po roku ti bude aj ten vykon malo :D.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 24.09.2009 23:03
od killerhammer
Mat2 píše:Uvažuji o koupi nového vozu a rozdíl 20 000Kč mi "zatím" tak hrozný nepřipadá
vykon sa vzdy zide, ja ked mam peniaze, za vykon si vzdy priplatim :wink:
ale je to na tebe, ten rozdiel medzi motormi nie je velky, 1.6 ti-vct je zivsi nad 4000 otackami
mozno by bolo rozumnejsie uvazovat medzi 1.6 74kW a 1.8 92 kW, ten 1.8 uz chodi o dost lepsie :idea:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.09.2009 08:47
od Mat2
killerhammer píše:
Mat2 píše: A ještě mě zde udivuje kolik lidí vychvaluje benzín od Shellu. Vždyť v testu, který proběhl asi před rokem v MF byla jejich nafta absolutně nejhorší sotva splnila normu a jejich W power benzín byl srovnatelný s nejobyčejnějším benzínem od poslední pumpy.
mat2, tak teraz kto ma pravdu? ludia ci plateny novinar? porozmyslaj :mrgreen:
No ten test nedělali novináři dělala ho zkušebna, noviny to jen zveřejnily. A zajímavé bylo, že vzorek odebraný u pumpy v Německu, toho stejného benzínu byl v pořádku. A nejvíc podezřelé bylo, že se Shell ani nijak proti testu nebránil. Asi mají máslo na hlavě.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.09.2009 09:47
od killerhammer
ja som myslel, ze vseobecne tvrdili ze vpower racing je rovnaky ako 95tka, lebo neska novinar napise cokolvek ked za to dostane zaplatene :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.09.2009 12:09
od MK2
Mat2: Neřeš dilema, kup Ti-VCT :idea: Hotové, vyřízené :D

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 25.09.2009 20:16
od Mat2
No dilema mám kvůli té údajné větší poruchovosti toho Ti-VCT. Jinak bych to asi opravdu neřešil.