Stránka 29 z 97
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 19.07.2009 15:12
od PetrAT
7,8L dosáhnu při klidné jízdě.
Kdybych tomu šlapal , tak jsem bezpečně nad 8L . A nejspíš dost nad 8.
Buď máš jinou palivovou mapu a nebo je něco špatně na mém stroji
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 19.07.2009 15:50
od KUTY
BC nemam ale ked som to pre zaujimavost pocital, vysla mi priemerna 8,5L -> Praha - Brno D1, potom na SK tie nase kuskovane dialnice a este okresky.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 19.07.2009 17:04
od zirafak
Moja sobotna jazda do Holandska cez Rakusko a Nemecko,vsetko dialnica.
U nas dialnica Trnava -Bratislava 90,Rakusko 140,Nemecko 180-190/pokial neboli zapchy a obmedzenia na 120 a 130/,Holandsko 120.Podla palubneho pocitaca...Priemerna rychlost 115km/h a priemerna spotreba na tejto 1303 km trase 9,1 litra.
Myslim,ze celkom slusna spotreba na taku rychlost,ale ako som tu uz spominal,tak sa da jazdit aj na 5,8 a podotykam,ze na 18" kolesach

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 20.07.2009 10:09
od patex
Ta spotreba bola Nove mesto N/Vahom - Poprad a späť priemerna rychlosť 105km
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 02.08.2009 12:43
od MK2
MK2 píše:Uvedené hodnoty berte s rezervou, protože neni jednoduché čumět na otáčkoměr, rychloměr, sledovat provoz a odečítat a pamatovat si hodnoty. Omezovač zasahuje při 6600 - 6700 ot/min. a uvedené rychosti jsou tachometrové (reálná rychlost je jiná - tachometr má odchylku)
1. 58 km/h
2. 100 km/h
3. 145 km/h
4. 182 km/h
5.

Po dnešku můžu doplnit i max. rychlost na 5. převodový stupeň

Z kopce po dálnici jsem tam měl na tachometru dvěstě, ale po rovince nedá víc než
192 km/h a motor točí 5750 ot/min
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 02.08.2009 15:56
od killerhammer
presne toto iste som nameral aj ja na svojom focuse, cez 190 km/h na tacho sa nedostal ani za svet
niektorym 1.6tkarom to ale chodi aj 215

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 02.08.2009 19:38
od Johnyy
chce to vítr v zádech

Re:
Napsal: 15.08.2009 17:59
od richisan
KUTAC píše:to predbiehanie a akceleracia z nizkych otacok je famozne.
Mohlo by byt aj lepsie

Ale pruznost je s hladkym benzinom rovnakeho objemu neporovnatelna

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 15.08.2009 20:54
od perty
Včera jsem se vrátil z dovolené ve Francii. Jeli jsme do Provence přes Německo a tak jsem jezdil po našich a německých dálnicích (asi 2000 km - rychlost do 150-160). Další 2000 km jsme najezdili po francouzských okreskách (nechtělo se nám dát ty hříšný peníze za F. dálnice, raději jsme to propili), hodně se i popojíždělo pře ty jejich mrňavý městečka. Celkem tedy najeto 4000 km, výsledná spotřeba 7,2 litru. V autě 4 dospělý osoby, stany, spacáky jídlo. Při dojezdu do Francie ukazoval computer pouze 6,9 litru. Jsem zatím autem nadšenej, jak spotřebou tak i motorem. Je tedy pravda, že takhle naloženej v menších otáčkách trošku funěl. Jinak Provence super, ale to se řeší jinde.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 29.08.2009 21:36
od PetrAT
Já teď jel Chorvatsko. Celkem asi 1800 km. Spotřeba 7,4 . Dálnice asi 70%, jinak maďarské okresky a pojíždění na místě. Obsazeno 2 lidi + věci v kufru. Klidná jízda.
Auto má najeto 24t km.
Po ujetí asi 700 km už motor začal "vadnout" - to jsme se blížili k moři a teplota vzduchu šla citelně nahoru.
Nejspíše by mu pomohly svíčky s jinou tepelnou hodnotou.
Při kličkování vesničkama kolem moře bylo nutné při rozjezdech vypínat klimu, jinak problém dostat motor do otáček, obzvlášť, když se vyjíždělo do kopce.
Je to motor na takové klidné ježdění, ale zatím nemá dynamiku a zapnutá klima mu citelně ubere v nízkých otáčkách, ale i ve 4t ot je cítit, když se klima zapne a vypne.
Prostě motor pro toho, kdo neche platit pokuty za rychlou jízdu

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 31.08.2009 08:27
od mik100
ja som bol tiez v chorvatsku ,2 osoby,cez madarsko okresky 110-120, a cez dialnice 150-160 aby sa viac chladil,max som dal 188km\hg(gps 179km\h) a motor funel ,som mu vtedy nalozil,ale tak zvladol to dobre,spotreba palubak 8.1 L,,a do kopcov ho treba riadne vytocit,
najazdene 18t km,
inac ked je teplo a klima ide na plno,mam napr trojku pri 60km/h,a potom ked klimu vypnem,celkom citit ten ubytok,resp prirastok vykonu...nuz auto na kludne jazdenie
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 01.09.2009 02:29
od KERF
Zajímalo by mě, co přesně je vyměněno na mototru ve Fiestě Sport R2 (1,6Ti-VCT) že dává takový výkon? Dá se to vůbec někde zjistit? Já jsem na netu našel jen všeobecný popis. Nikde nic konkrétního...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 01.09.2009 09:46
od TripleJay
Na stranke maju "The engine conversion kit consists of pistons, conrods, camshafts, valve springs, injectors, an airbox, air filter, spark plugs and a sump baffle kit.The engine delivers 163 PS @ 7,500 rpm and torque of 182 Nm @ 5,700 rpm."
To jest nove piesty, ojnice, vacky, pruziny ventilov, vstrekovace, sanie, sviecky a to posledne neviem co je. Dost drasticke zasahy, ked uz aj vstrekovace vacsie musia ist... Nic na kazdy den myslim a cena bude horibilna. Samotne veci su k maani od roznych vyrobcov.
Cenovo, spolahlivostou a aj vykonovo je myslim pre bezneho cloveka ovela zaujimavejsi kit od Mountune, co sa v UK predava, vykon na 140k, info
TU
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 14.09.2009 23:49
od anubis
Na dialnici prevazne s tempomatom a tachometrovych 120...spotreba okolo 7ltr, zalezi ako fuka vietor...oskusane na trasach krizom cez cele slovensko a do chorvatska...120 je pohodova rychlost..motor este tolko nehuci, ani nemusim mat zarazene ruky do volantu, spotreba sice nie je ako pri 2ltr disloch a TDIckach,ale da sa...pomalych/bojazlivych (kamiony a nedelni soferi,prip ti co citaju noviny za jazdy) v poho obehnem (vtedy na plyn samozrejme sliapnem), a mna v poho obehnu ti, pre ktorych som bojazlivy ja...v porovnani s tacho rychlostou 140 vela casu na vzdialenostiach cca 500km neziskam, ale voci priemeru 8,5ltr usetrim (overene) 7,5ltr benzinu (teda dalsich 100km jazdy)...vyrazne mi chyba 6tka, pri obsadeni 2ludmi na rovinke by to aj tento motor na 2500-3000 otackach podla mna zvladol...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 15.09.2009 16:35
od misoka
anubis píše:...vyrazne mi chyba 6tka, pri obsadeni 2ludmi na rovinke by to aj tento motor na 2500-3000 otackach podla mna zvladol...
osobne si myslim , ze pri takom slabom aute (74 kw) a tak malom krutaku by ta 6tka bola na nic
