Stránka 29 z 74
Re: čerpadlo
Napsal: 19.01.2009 09:30
od Nedbik
To Tabi: Jak jsem pochopil, tak máš čerpadlo původní (nebo Ty jsi ho ještě prostě neměnil). Jestli můžu poradit, zajeď si raději na diagnostiku (aby Ti ale napíchli přímo čerpadlo přes zásuvku čerpadla) a koukli se, jestli se tam náhodou něco neděje. Nechci Tě strašit, to opravdu néééééééé!!!!

Jen z vlastní zkušenosti radím, aby Tě to potom nenechalo viset třeba někde v zahraničí. Mě auto také nijak nezlobilo (kontrolka žhavení se na mě za jízdy naštěstí nikdy nerozblikala), jen jsem měl malý výkon, tak jsem si to nechal napíchnout. V čerpadle byla chyba týkající se přesuvníku vstřiku (diagnostika přes diag.zásuvku ji neviděla

) a technik mi doporučil urychlenou opravu. Dostal jsem strach a čerpadlo vymontoval a raději nechal opravit - a opravdu to bylo prý za pět minut dvanáct... Teď mám všechno nové a pevně doufám, že na pěkných pár tisíc km klídek...

Samozřejmě to nemusí být ( a já pevně doufám, že NENÍ) Tvůj ani nikoho jiného případ!!! Jen zkušenost...

Re: čerpadlo
Napsal: 19.01.2009 11:09
od conti
Jozkablack píše:Ještě jde o to že do roku 2000 pokud chtěl někdo Focuse v naftě musel sáhnout po TDDi, ale od půlky roku 2001 se na trh dostaly i TDCi. Tak předpokládám že klesl prodej zastaralejch TDDi min. o polovic. Zase ne jeden zdroj tvrdí že od 1/2 roku 2000 se začali montovat jiný ř.j. do čerpadel. Prej Ford přišel na to že někde udělali chybu.
Řídící jednotka čerpadla je stejná u obou čerpadel TDDi.
Re: čerpadlo
Napsal: 11.02.2009 22:56
od goodbuy
Ford Focus Kombi, TDCI 74 kW, 2003
přidávám do statistiky porouchaných čerpadel jedno z roku 2003. Focuse jsem koupil v 10/2008 dal jsem mu přednost před octavií. Stav tachometru byl 133. Bohužel užil jsem si to jen do 1/09.
Při koupi i zkušební jízdě nebylo nic poznat. Startování již v té době bylo zřejmě pomalejší,ale vždy na první pokus, na podruhé až při tuhé zimě. Do poruchy jsem tankoval pouze u OMV.
První příznaky se projevili dvakrát samovolné vypnutí motoru. Blikání kontrolky žhavení, po zastavení a vypnutí a zapnutí motoru jel dál. Až pak najednou po týdnu ježdění bez blikání kontrolky žhavení jsem na 2 hodiny zaparkoval a pak už auto nerozjel. Následoval odtah do autorizovanýho servisu. Den před termínem na který jsem byl řádně objednán!
1.
Zničený startér - 4 500 bez DPH. Dle servisu se mohl zničit při pokusech o nastartování.
2.
Namontovali nový startér spustili motor - špatný tlak paliva. Odeslání na diagnostiku 3 500 bez DPH. Diagnostika odhalila sedřené čerpadlo a nedoporučují jeho opravu plus ucpané vstřikovací trysky.
Doporučení servisu ceny bez DPH:
nové čerpadlo 19 000 Kč
nové trysky 4ks 18 000 Kč
nové trubky k čerpadlu 5 500 Kč
čištění nádrže 4000 Kč
palivový filtr 950 Kč
CCA 56 000 Kč včetně daně a to nepočítám práce mechaniků.
Dneska jsem je slušně požádal o zpětné namontování původního čerpadla, protože na to nemám peníze. Upozornili mě, že tím jak bylo čerpadlo na diagnostice, že se jim ho možná nepodaří smontovat tak, že motor naskočí (nevím ale zdá se mi to divné, když vyměnili startér motor naběhl). V pátek budu volat servis, jestli to mají hotové.
Nevíte jestli jde čerpadlo sehnat levněji, nebo zkusit vrakoviště? Pročítal jsem statistiku a čerpadla TDDI byla problémová v roce 99, ale TDCI 2003, pořad se s tim nemužu smířit a skoro začínám litovat že jsem nekoupil octavii.
Re: čerpadlo
Napsal: 12.02.2009 08:07
od zewl
goodbuy: mel jsi to se serviskou? I kdyz serviska dneska uz neni zadna zaruka poctivych km.. Kupoval jsi to z bazaru nebo z duveryhodneho zdroje? To tvoje auto muze mit v realu natoceno i 300tis km, u 5 let stareho auta zadny problem, bohuzel
S tou ochcavkou bud rad, tu by ti mohl za tyden nekdo ukrast, takze tak bych to nevidel, nemluve o tom, ze to same se ti mohlo stat na Octavii...
zkus napsat SZ uzivateli
foki, ten by ti mohl napsat, za kolik by byl schopen vyse popsane dily sehnat, jestli to bude nutne. A pripadne i opravit. Nepises, odkud jsi. Za zkousku to stoji. Hodne stesti...
Re: čerpadlo
Napsal: 12.02.2009 10:00
od goodbuy
zewl: koupeny to bylo v bazaru bez servisky, první registace NL, v roce 2006 dovoz do ČR a používal to jeden majitel v ČR. Pohybuju se po Praze a severních čechách.
Jestli to ma nalitano 300, tak to rovnou prodám. Zeptám se v servisu jestli to dokážou rozpoznat.
Celá ta sranda by mě vyšla v autorizovanym servisu na cca 70 tis. to je skoro na likvidaci, za tu cenu by to možná vykoupili. Po odkoupení jsem do toho narval ještě 30 tis. Když to prodám budu v minus 100 tis. minimálně. Zajezdil jsem si 4 měsíce.
Re: čerpadlo
Napsal: 12.02.2009 10:32
od doncamillo
Fuuu, tak tomuto hovrim naozaj smola. Alebo skor odrb od toho, kto to predaval (asi velmi dobre vedel, co robi). Co som prechadzal toto forum, tak poruchy cerpadiel u TDCi su naozaj zriedkave. Myslim, ze si svojou skusenostou vystrasil vela TDCickarov. Mozes prosim ta podrobnejsie popisat co ti to robilo pred tym? Pisal si, ze ti to dochlo za jazdy. Mozes byt konkretnejsi: dochlo to za studena, alebo aj zhriate / v normalnych prevadzkovych otackach alebo pri volnobehu / blikala ti pred tym zhavenie alebo to bolo bez varovania / aj motor pred tym nejako zakaslal alebo sa len potichu vypol. Malo to aj ine "varovne" znaky?
Nasli sme sa totiz dvaja, ktorym parkrat zdochol motor zastudena po prejdeni zhruba 500m pri vymacknuti spojky (a pade otacok na volnobeh). Tak mam strach ci sa nemam chystat na najhosrie...
Re: čerpadlo
Napsal: 12.02.2009 10:32
od zewl
Tak to jsi minimálně 3. majitel, ne-li víc. Koupě z bazaru bez servisky, to auto může mít natočeno opravdu diametrálně víc. Možná bych zkusil po tom bazaru, který ti to prodal a zkusil to hrát na skrytou vadu, máš 4 měsíce od koupi. Stocene km nepoznas, ani ve Fordu. To bys musel vyloženě do servisu, kde toto auto servisovali, tam bude počet km, se kterými tam auto bylo na návštěvě... Je to zapeklita situace ale rozhodně bych zkusil přišlápnout ten bazar...
Re: čerpadlo
Napsal: 12.02.2009 10:41
od jamaka
alebo ten servis ktory ti povedal ze toto vsetko treba vymenit. skus zajst niekde do Delphi diesel servisu a nech ti urobia diagnostiku oni a uvidis na com si. Mozno staci len repasnut trysky a pojde to dalej. A ze 4000,- za cistenie nadrze, to cim ju idu cistit? za tu cenu pomaly kupim novu.
Re: čerpadlo
Napsal: 12.02.2009 11:09
od goodbuy
konkretizuju vypínání motoru, vypnul se tiše bez škubání a za plného výkonu. V obou případech kdy se mi takto vypnul jsem měl ujeto minimálně 100 km. Je to nebezpečný měl jsem zařazenou 5, naštěstí jsem nepředjížděl. Proto jsem se objednal do servisu. Bohužel nevšiml jsem si zda mi předtím blikala kontrolka žhavení. Pak jsem motor nastartoval a ujel bez problému další stovky kilometrů, pak se mi stalo že jsem si všiml blikání kontrolky žhavení auto jsem odstavil nenechal ho chcípnout samovolně, vypnul jsem a znovu zapnul motor a bez problému jezdil až do okamžiku, kdy jsem to vůbec nenastartoval. Mezi tím jsem tak 100 km ujel po praze ráno do práce a z práce.
bazar který mi to prodal od původního majitele odkopil do vlastnictví nebyla to komise, které jsem se více bál. je to jeden z nej bazarů v praze, možná bych měl tím že to není komise větší nároky na tom aby se spolupodílel na skryté vadě. Osobně si myslím že budou tvrdit že jsem natankoval špatnou naftu a dají od toho ruce pryč.
Autorizovaný servis má na těchto stránkách jedno z nejlepších hodnocení v praze. Diagnostiku čerpadla posílají zřejmě na delphi diesel servis. V pátek mi mají předat protokol o diagnostice čerpadla z dieselservisu. V souvislosti s tím bych chtěl poradit jestli je možné že nedokáží složit čerpadlo do stavu, že motor nenaběhne? Protože když mi vyměnili startér motor naskočil, po odesláni na diagnostiku to nedokážou zprovoznit do původního stavu?
Je to hrozná pálka za nové čerpadlo se vstřikováním 37 tis bez DPH. Když si nechám namontovat, tak mi nevrátí to staré, že prý to má ford v podmínce, pokud ho budu chtít zpátky musím zaplatit dalších 7000 Kč.
Každopádně jsem v situaci, nevim jak dál, peníze na to nemám a nevim jak sehnat použité levnější čerpadlo
Re: čerpadlo
Napsal: 12.02.2009 22:22
od goodbuy
http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... jici/11624
zajimavy clanek, toto si precist tak si diesel nekoupim. Dalsi duvodu co prodavaj naše pumpy za s....., zpracovatel nafty v cr je jediny....
Re: čerpadlo
Napsal: 17.02.2009 10:45
od formelfoki
formelfoki píše:nazdar!
neviem co konkretne opravovali , dam to reklamovať ,uz som nasiel jeden taky prispevok tiez mal taky isty problem a zase druhemu ma prist cerpadlo z opravy tak ked ho nahodi dami vedieť!
takže po velkych utrapách mam čerpadlo opravene nakoniec tam nanovo dali elektriku a aj obal celkova oprava 32 000,-
ale teraz prišiel další problem auto nechcelo štartovať resp. po naštartovaní som zavieral prednu kapatu auto zhaslo po naštartovaní a zaradení spiatočky auto zase zhaslo uz neslo nastartovat v servise menili cievku aj pastorok ale chyba sa prejavuje nanovo auto sice štartuje ale po zaradení spiatočky zhasne resp zase som skusal zavriet kapotu a auto zdochne, tak uz neviem,

javi sa tam nejaky zly kontakt ale kde ????

Re: čerpadlo
Napsal: 17.02.2009 15:53
od foki
zewl píše:goodbuy: mel jsi to se serviskou? I kdyz serviska dneska uz neni zadna zaruka poctivych km.. Kupoval jsi to z bazaru nebo z duveryhodneho zdroje? To tvoje auto muze mit v realu natoceno i 300tis km, u 5 let stareho auta zadny problem, bohuzel
S tou ochcavkou bud rad, tu by ti mohl za tyden nekdo ukrast, takze tak bych to nevidel, nemluve o tom, ze to same se ti mohlo stat na Octavii...
zkus napsat SZ uzivateli
foki, ten by ti mohl napsat, za kolik by byl schopen vyse popsane dily sehnat, jestli to bude nutne. A pripadne i opravit. Nepises, odkud jsi. Za zkousku to stoji. Hodne stesti...
cerpadlo jsem mu nabizel pouzite ale bez zaruky , s tim ze kdyz ho namontutju tak to pobezi ale zdalo se to asi moc .
Re: čerpadlo
Napsal: 17.02.2009 16:03
od jamaka
formelfoki - ty kokso tak toto je riadna chyba. skuste hladat nieco s kostrou. Takto sa mi spravalo radio ked som zabudol zapojit do konektoru druhu kostru, dal som spiatocku a radio sa restartlo.
čerpadlo - prosím o pomoc
Napsal: 17.02.2009 16:46
od f_vlado
Dobrý deň, prosím vás fordákov o radu. Mám focusa 1.8 TDDi, r.v. 1999 ghia a odišlo mi čerpadlo bosch s číslom 0470004002. Objednal som si nové čerpadlo z prahy na slovensko formou dobierky. Dneska mi to prišlo no prevzal to brat, keďze som nebol doma. Rozbalil som to a vidím, že to čerpadlo nemá číslo, kt. som si objedal ale má číslo 0470004007. Volal som im naspať do prahy a povedali mi, že to pasuje aj na miesto 02. Následne som volal do servisu ford a povedali mi, že je to nazamenitelne. Prosím vás o radu, máte niekto s týmto skúsenosť, je to zamenitelné ???? dakujem za všetky odpovede
Re: čerpadlo
Napsal: 18.02.2009 20:50
od Jozkablack
Přidáni goodbuy a f_vlado:
24x TDDi 1999
10x TDDi 2000
1 x TDDi 2001
2 x TDDi 2002
2 x TDCi 2003