Stránka 28 z 97
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.07.2009 10:57
od hikeen
Taky to vidim, že se těch 20t za o něco "lepší" motor stojí....
Ale jako rozumnou volbu do Focuse vidím 1,6 132kw něco odboného, co je teĎ v Opelu bude za rok v novém Focusu:)
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.07.2009 12:33
od rom
Sem se dneska svezl s focusem a prestoze prvni dojmy po nasednuti byly oproti ceedu spis lehounce negativni, focus pusobi dojmem mensiho a mozna i levnejsiho auta, po projeti sepentin mezi Brnem a Ochozi neni co resit, behem deseti minut sem s tim autem srostl

Prestoze sem se vlastne nedostal pres 4000 otacek docela adrenalin.
Po dalnici sem jel jen nepatrnej kousek, zrychleni do kopce z 80 nna 120 ve dvou lidech kratkej focus dostatecny.
Asi vezmu focuse s 74 KW 1.6, asi proste nejsem zavodnik a takrka sportovni podvozek u me bude lezet ladem

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.07.2009 13:03
od PetrAT
Podvozek je skutečně velmi dobrý - neutrální
Interiér je laciný, to je skutečnost
Příplatek na silnější motor stojí za zváženou. Osobně bych ještě bral vyhřívané čelní sklo.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.07.2009 13:25
od Anndy
Máš rovnaké dojmy ako ja z toho interiéru.
Robí to to, že focus má hrubšie plasty vo vnútri, napriek tomu zvonka je širší focus.
A tiež tá polokoža v ceede zvyšuje hodnotu interiéru.
Ten vo focuse je fakt nič moc z hľadiska kvality. Mne osobne vadí že vydáva rôzne pazvuky na môj vkus veľmi skoro po kúpe (už po 5 tis km).
Pre objektívnosť treba dodať, že ako je na tom ceed neviem povedať, možno rovnako, možno lepšie.
Šiel by som určite do 85kw motora.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.07.2009 13:49
od patex
Vyhriavenie čelného okna mám,použil som to tak 3x nakoľko parkujem v garáži, mám 1,6Ti-VCT neviem či tá 1,6 nieje slabá.Spotreba po dialnici cca 7,0 l s klimou.Plasty naozaj nič moc .
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 17.07.2009 14:12
od mehturt
heh. to ako chodis po tej dialnici, ked mas 7.0? myslis tam kde je teraz 80-ka na D1?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 18.07.2009 13:49
od hikeen
nebyl bych tak kritický na Focus. Podle mě interier rozhodně špatně nepusobí. středová konzole je masivni jednoduchá. Samo by mohla byt kvalitnější ale je to o ceně. Palubní deska je podle mě z dobrého materialu.
Nedostatky vidím vyplň dvěří - tvrdý plast, co tlačí do loktu, malá kapsa nemá příhrádku pro petku
středová opěrka nění taky tak dvakrát pohodlná a nemá moc možností nastavení navíc sama zajíždí...VW má lepší.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 18.07.2009 13:53
od hikeen
mehturt píše:heh. to ako chodis po tej dialnici, ked mas 7.0? myslis tam kde je teraz 80-ka na D1?

Podle mě to nění problém. Mám na focusu teprve 4 000km. Ale zrovna teĎ jsme jel Salzburg a zpět. U nás mimo obec 110-120. Po dálnici v Rakousku do 140km/h. Zpátky po dálnici skoro pořád přes 150km/h. Výsledná spotřeba 6,9litru. I rychlejc se dá jet se slušnou spotřebou.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 18.07.2009 15:11
od brava
Anndy píše:Máš rovnaké dojmy ako ja z toho interiéru.
Ten vo focuse je fakt nič moc z hľadiska kvality. Mne osobne vadí že vydáva rôzne pazvuky na môj vkus veľmi skoro po kúpe (už po 5 tis km).
Pre objektívnosť treba dodať, že ako je na tom ceed neviem povedať, možno rovnako, možno lepšie.
Když se podíváte třeba sem
http://www.kia-club.org/viewtopic.php?t ... sc&start=0, tak zjistíte, že i kia ceed vrže. Řekl bych, že je to problém vozů této kategorie u více značek. Stačí se podívat na jejich fóra a zjistíte, že Focus v tom není sám.
Vzhledem k tomu,že tento příspěvek je tady trochu OT, prosím admina ,aby jej ev.přeřadil do tématu o vrzání interiéru.Dík.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 18.07.2009 15:15
od hikeen
mě se zdá, že mi vrže zatím jen výplŇ dvěři na velkých nerovnostech...nebo se mi apon zda ze to jde odtud...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 18.07.2009 16:37
od mehturt
moja skusenost je pri rychlosti 130-140 km/h urcite nad 8 litrov..
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 18.07.2009 20:40
od hikeen
mehturt píše:moja skusenost je pri rychlosti 130-140 km/h urcite nad 8 litrov..
samozřejmě aktuální spotřeba taková být může ale to neznamená, že průměr nemůže být nižší.
Záleží na jízdním stylu.Pokud někdo jede plyn brzda tak má vyšší spotřebu. Ale při plynulé jízdě to jde hodně dolů. Taky nevím o kolik je kombi težší?
Moje zkušenost zatím je, že do 7l se lze v poho vejít. Při "agresivnější" jízdě to podle mě taky nevyleze přes 8,5l. Myslim, teď spíš mimo město. Město nemá cenu řešit tak záleží na provozu někdy lze projet město za 6l a někdy za 10l.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 18.07.2009 22:31
od mehturt
Ak ides stale 130-140 nikdy nemozes mat nizsi priemer. Jedine ak ides aj pomalsie.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 19.07.2009 11:41
od PetrAT
mehturt píše:Ak ides stale 130-140 nikdy nemozes mat nizsi priemer. Jedine ak ides aj pomalsie.
Mám stejnou zkušenost
Do 120 kmh se jakštaš dá udržet rozumná spotřeba
Ale od 130 kmh jsem přes 8L a více
Průměr na 20 tkm mám 7,8 L a to jezdím 50/50% dálnice-okresky. Město jezdím málo.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 19.07.2009 13:36
od hikeen
mehturt píše:Ak ides stale 130-140 nikdy nemozes mat nizsi priemer. Jedine ak ides aj pomalsie.
Nemůžeš pokud by jsi jezdil po rovině za ideální podmínek. Vliv na spotřebu má mimo jiné vítr, jestli jedeš z kopce atd....takže spotřebu mít nižší můžeš pokud jedeš "chytře". Někde můžeš jet 150 a mít 6l aktuální a někde zas 110 při 8l. Ve výsledku průměr bude 130-140.
Ale ano pokud si dáš tempomat na 140km/h a pojedeš po rovině asi budeš mít 8l.
7,8 jo celkem v poho spotřeba. Zaleží jak jezdíš. Sám jsem celkem spokojen do 7l se celkem v poho vejdu a to pomalu nejezdím....ale na spotřebu jako měla felicie už se asi nikdy nedostanu.