Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
hikeen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 05.02.2009 10:49

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od hikeen » 17.07.2009 10:57

Taky to vidim, že se těch 20t za o něco "lepší" motor stojí....
Ale jako rozumnou volbu do Focuse vidím 1,6 132kw něco odboného, co je teĎ v Opelu bude za rok v novém Focusu:)

rom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 16.07.2009 01:00

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od rom » 17.07.2009 12:33

Sem se dneska svezl s focusem a prestoze prvni dojmy po nasednuti byly oproti ceedu spis lehounce negativni, focus pusobi dojmem mensiho a mozna i levnejsiho auta, po projeti sepentin mezi Brnem a Ochozi neni co resit, behem deseti minut sem s tim autem srostl :)
Prestoze sem se vlastne nedostal pres 4000 otacek docela adrenalin.
Po dalnici sem jel jen nepatrnej kousek, zrychleni do kopce z 80 nna 120 ve dvou lidech kratkej focus dostatecny.
Asi vezmu focuse s 74 KW 1.6, asi proste nejsem zavodnik a takrka sportovni podvozek u me bude lezet ladem :)

PetrAT
Junior
Junior
Příspěvky: 459
Registrován: 09.12.2008 23:12

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od PetrAT » 17.07.2009 13:03

Podvozek je skutečně velmi dobrý - neutrální
Interiér je laciný, to je skutečnost
Příplatek na silnější motor stojí za zváženou. Osobně bych ještě bral vyhřívané čelní sklo.
FF II 1,6 benzín kombi Trend

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 17.07.2009 13:25

Máš rovnaké dojmy ako ja z toho interiéru.
Robí to to, že focus má hrubšie plasty vo vnútri, napriek tomu zvonka je širší focus.
A tiež tá polokoža v ceede zvyšuje hodnotu interiéru.
Ten vo focuse je fakt nič moc z hľadiska kvality. Mne osobne vadí že vydáva rôzne pazvuky na môj vkus veľmi skoro po kúpe (už po 5 tis km).
Pre objektívnosť treba dodať, že ako je na tom ceed neviem povedať, možno rovnako, možno lepšie.
Šiel by som určite do 85kw motora.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
patex
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od patex » 17.07.2009 13:49

Vyhriavenie čelného okna mám,použil som to tak 3x nakoľko parkujem v garáži, mám 1,6Ti-VCT neviem či tá 1,6 nieje slabá.Spotreba po dialnici cca 7,0 l s klimou.Plasty naozaj nič moc .

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mehturt » 17.07.2009 14:12

heh. to ako chodis po tej dialnici, ked mas 7.0? myslis tam kde je teraz 80-ka na D1? 8O :twisted:
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

hikeen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 05.02.2009 10:49

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od hikeen » 18.07.2009 13:49

nebyl bych tak kritický na Focus. Podle mě interier rozhodně špatně nepusobí. středová konzole je masivni jednoduchá. Samo by mohla byt kvalitnější ale je to o ceně. Palubní deska je podle mě z dobrého materialu.
Nedostatky vidím vyplň dvěří - tvrdý plast, co tlačí do loktu, malá kapsa nemá příhrádku pro petku
středová opěrka nění taky tak dvakrát pohodlná a nemá moc možností nastavení navíc sama zajíždí...VW má lepší.

hikeen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 05.02.2009 10:49

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od hikeen » 18.07.2009 13:53

mehturt píše:heh. to ako chodis po tej dialnici, ked mas 7.0? myslis tam kde je teraz 80-ka na D1? 8O :twisted:
Podle mě to nění problém. Mám na focusu teprve 4 000km. Ale zrovna teĎ jsme jel Salzburg a zpět. U nás mimo obec 110-120. Po dálnici v Rakousku do 140km/h. Zpátky po dálnici skoro pořád přes 150km/h. Výsledná spotřeba 6,9litru. I rychlejc se dá jet se slušnou spotřebou.

Uživatelský avatar
brava
Junior
Junior
Příspěvky: 366
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Vysočina - Novoměstsko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od brava » 18.07.2009 15:11

Anndy píše:Máš rovnaké dojmy ako ja z toho interiéru.
Ten vo focuse je fakt nič moc z hľadiska kvality. Mne osobne vadí že vydáva rôzne pazvuky na môj vkus veľmi skoro po kúpe (už po 5 tis km).
Pre objektívnosť treba dodať, že ako je na tom ceed neviem povedať, možno rovnako, možno lepšie.
Když se podíváte třeba sem http://www.kia-club.org/viewtopic.php?t ... sc&start=0, tak zjistíte, že i kia ceed vrže. Řekl bych, že je to problém vozů této kategorie u více značek. Stačí se podívat na jejich fóra a zjistíte, že Focus v tom není sám.
Vzhledem k tomu,že tento příspěvek je tady trochu OT, prosím admina ,aby jej ev.přeřadil do tématu o vrzání interiéru.Dík.
Naposledy upravil(a) brava dne 18.07.2009 15:18, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus II 1.6i (74kW) hatchback 5/2007, modrá Tonic
Obrázek

hikeen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 05.02.2009 10:49

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od hikeen » 18.07.2009 15:15

mě se zdá, že mi vrže zatím jen výplŇ dvěři na velkých nerovnostech...nebo se mi apon zda ze to jde odtud...

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mehturt » 18.07.2009 16:37

moja skusenost je pri rychlosti 130-140 km/h urcite nad 8 litrov..
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

hikeen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 05.02.2009 10:49

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od hikeen » 18.07.2009 20:40

mehturt píše:moja skusenost je pri rychlosti 130-140 km/h urcite nad 8 litrov..
samozřejmě aktuální spotřeba taková být může ale to neznamená, že průměr nemůže být nižší.
Záleží na jízdním stylu.Pokud někdo jede plyn brzda tak má vyšší spotřebu. Ale při plynulé jízdě to jde hodně dolů. Taky nevím o kolik je kombi težší?

Moje zkušenost zatím je, že do 7l se lze v poho vejít. Při "agresivnější" jízdě to podle mě taky nevyleze přes 8,5l. Myslim, teď spíš mimo město. Město nemá cenu řešit tak záleží na provozu někdy lze projet město za 6l a někdy za 10l.

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mehturt » 18.07.2009 22:31

Ak ides stale 130-140 nikdy nemozes mat nizsi priemer. Jedine ak ides aj pomalsie.
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

PetrAT
Junior
Junior
Příspěvky: 459
Registrován: 09.12.2008 23:12

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od PetrAT » 19.07.2009 11:41

mehturt píše:Ak ides stale 130-140 nikdy nemozes mat nizsi priemer. Jedine ak ides aj pomalsie.
Mám stejnou zkušenost
Do 120 kmh se jakštaš dá udržet rozumná spotřeba
Ale od 130 kmh jsem přes 8L a více
Průměr na 20 tkm mám 7,8 L a to jezdím 50/50% dálnice-okresky. Město jezdím málo.
FF II 1,6 benzín kombi Trend

hikeen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 05.02.2009 10:49

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od hikeen » 19.07.2009 13:36

mehturt píše:Ak ides stale 130-140 nikdy nemozes mat nizsi priemer. Jedine ak ides aj pomalsie.
Nemůžeš pokud by jsi jezdil po rovině za ideální podmínek. Vliv na spotřebu má mimo jiné vítr, jestli jedeš z kopce atd....takže spotřebu mít nižší můžeš pokud jedeš "chytře". Někde můžeš jet 150 a mít 6l aktuální a někde zas 110 při 8l. Ve výsledku průměr bude 130-140.

Ale ano pokud si dáš tempomat na 140km/h a pojedeš po rovině asi budeš mít 8l.

7,8 jo celkem v poho spotřeba. Zaleží jak jezdíš. Sám jsem celkem spokojen do 7l se celkem v poho vejdu a to pomalu nejezdím....ale na spotřebu jako měla felicie už se asi nikdy nedostanu.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host