Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
-
- Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 05.02.2009 10:49
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Taky to vidim, že se těch 20t za o něco "lepší" motor stojí....
Ale jako rozumnou volbu do Focuse vidím 1,6 132kw něco odboného, co je teĎ v Opelu bude za rok v novém Focusu:)
Ale jako rozumnou volbu do Focuse vidím 1,6 132kw něco odboného, co je teĎ v Opelu bude za rok v novém Focusu:)
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 16.07.2009 01:00
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Sem se dneska svezl s focusem a prestoze prvni dojmy po nasednuti byly oproti ceedu spis lehounce negativni, focus pusobi dojmem mensiho a mozna i levnejsiho auta, po projeti sepentin mezi Brnem a Ochozi neni co resit, behem deseti minut sem s tim autem srostl 
Prestoze sem se vlastne nedostal pres 4000 otacek docela adrenalin.
Po dalnici sem jel jen nepatrnej kousek, zrychleni do kopce z 80 nna 120 ve dvou lidech kratkej focus dostatecny.
Asi vezmu focuse s 74 KW 1.6, asi proste nejsem zavodnik a takrka sportovni podvozek u me bude lezet ladem

Prestoze sem se vlastne nedostal pres 4000 otacek docela adrenalin.
Po dalnici sem jel jen nepatrnej kousek, zrychleni do kopce z 80 nna 120 ve dvou lidech kratkej focus dostatecny.
Asi vezmu focuse s 74 KW 1.6, asi proste nejsem zavodnik a takrka sportovni podvozek u me bude lezet ladem

-
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 09.12.2008 23:12
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Podvozek je skutečně velmi dobrý - neutrální
Interiér je laciný, to je skutečnost
Příplatek na silnější motor stojí za zváženou. Osobně bych ještě bral vyhřívané čelní sklo.
Interiér je laciný, to je skutečnost
Příplatek na silnější motor stojí za zváženou. Osobně bych ještě bral vyhřívané čelní sklo.
FF II 1,6 benzín kombi Trend
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Máš rovnaké dojmy ako ja z toho interiéru.
Robí to to, že focus má hrubšie plasty vo vnútri, napriek tomu zvonka je širší focus.
A tiež tá polokoža v ceede zvyšuje hodnotu interiéru.
Ten vo focuse je fakt nič moc z hľadiska kvality. Mne osobne vadí že vydáva rôzne pazvuky na môj vkus veľmi skoro po kúpe (už po 5 tis km).
Pre objektívnosť treba dodať, že ako je na tom ceed neviem povedať, možno rovnako, možno lepšie.
Šiel by som určite do 85kw motora.
Robí to to, že focus má hrubšie plasty vo vnútri, napriek tomu zvonka je širší focus.
A tiež tá polokoža v ceede zvyšuje hodnotu interiéru.
Ten vo focuse je fakt nič moc z hľadiska kvality. Mne osobne vadí že vydáva rôzne pazvuky na môj vkus veľmi skoro po kúpe (už po 5 tis km).
Pre objektívnosť treba dodať, že ako je na tom ceed neviem povedať, možno rovnako, možno lepšie.
Šiel by som určite do 85kw motora.
- patex
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Vyhriavenie čelného okna mám,použil som to tak 3x nakoľko parkujem v garáži, mám 1,6Ti-VCT neviem či tá 1,6 nieje slabá.Spotreba po dialnici cca 7,0 l s klimou.Plasty naozaj nič moc .
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
heh. to ako chodis po tej dialnici, ked mas 7.0? myslis tam kde je teraz 80-ka na D1?



-
- Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 05.02.2009 10:49
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
nebyl bych tak kritický na Focus. Podle mě interier rozhodně špatně nepusobí. středová konzole je masivni jednoduchá. Samo by mohla byt kvalitnější ale je to o ceně. Palubní deska je podle mě z dobrého materialu.
Nedostatky vidím vyplň dvěří - tvrdý plast, co tlačí do loktu, malá kapsa nemá příhrádku pro petku
středová opěrka nění taky tak dvakrát pohodlná a nemá moc možností nastavení navíc sama zajíždí...VW má lepší.
Nedostatky vidím vyplň dvěří - tvrdý plast, co tlačí do loktu, malá kapsa nemá příhrádku pro petku
středová opěrka nění taky tak dvakrát pohodlná a nemá moc možností nastavení navíc sama zajíždí...VW má lepší.
-
- Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 05.02.2009 10:49
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Podle mě to nění problém. Mám na focusu teprve 4 000km. Ale zrovna teĎ jsme jel Salzburg a zpět. U nás mimo obec 110-120. Po dálnici v Rakousku do 140km/h. Zpátky po dálnici skoro pořád přes 150km/h. Výsledná spotřeba 6,9litru. I rychlejc se dá jet se slušnou spotřebou.mehturt píše:heh. to ako chodis po tej dialnici, ked mas 7.0? myslis tam kde je teraz 80-ka na D1?![]()
- brava
- Junior
- Příspěvky: 366
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vysočina - Novoměstsko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Když se podíváte třeba sem http://www.kia-club.org/viewtopic.php?t ... sc&start=0, tak zjistíte, že i kia ceed vrže. Řekl bych, že je to problém vozů této kategorie u více značek. Stačí se podívat na jejich fóra a zjistíte, že Focus v tom není sám.Anndy píše:Máš rovnaké dojmy ako ja z toho interiéru.
Ten vo focuse je fakt nič moc z hľadiska kvality. Mne osobne vadí že vydáva rôzne pazvuky na môj vkus veľmi skoro po kúpe (už po 5 tis km).
Pre objektívnosť treba dodať, že ako je na tom ceed neviem povedať, možno rovnako, možno lepšie.
Vzhledem k tomu,že tento příspěvek je tady trochu OT, prosím admina ,aby jej ev.přeřadil do tématu o vrzání interiéru.Dík.
Naposledy upravil(a) brava dne 18.07.2009 15:18, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus II 1.6i (74kW) hatchback 5/2007, modrá Tonic


-
- Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 05.02.2009 10:49
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
mě se zdá, že mi vrže zatím jen výplŇ dvěři na velkých nerovnostech...nebo se mi apon zda ze to jde odtud...
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
moja skusenost je pri rychlosti 130-140 km/h urcite nad 8 litrov..
-
- Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 05.02.2009 10:49
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
samozřejmě aktuální spotřeba taková být může ale to neznamená, že průměr nemůže být nižší.mehturt píše:moja skusenost je pri rychlosti 130-140 km/h urcite nad 8 litrov..
Záleží na jízdním stylu.Pokud někdo jede plyn brzda tak má vyšší spotřebu. Ale při plynulé jízdě to jde hodně dolů. Taky nevím o kolik je kombi težší?
Moje zkušenost zatím je, že do 7l se lze v poho vejít. Při "agresivnější" jízdě to podle mě taky nevyleze přes 8,5l. Myslim, teď spíš mimo město. Město nemá cenu řešit tak záleží na provozu někdy lze projet město za 6l a někdy za 10l.
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ak ides stale 130-140 nikdy nemozes mat nizsi priemer. Jedine ak ides aj pomalsie.
-
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 09.12.2008 23:12
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Mám stejnou zkušenostmehturt píše:Ak ides stale 130-140 nikdy nemozes mat nizsi priemer. Jedine ak ides aj pomalsie.
Do 120 kmh se jakštaš dá udržet rozumná spotřeba
Ale od 130 kmh jsem přes 8L a více
Průměr na 20 tkm mám 7,8 L a to jezdím 50/50% dálnice-okresky. Město jezdím málo.
FF II 1,6 benzín kombi Trend
-
- Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 05.02.2009 10:49
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nemůžeš pokud by jsi jezdil po rovině za ideální podmínek. Vliv na spotřebu má mimo jiné vítr, jestli jedeš z kopce atd....takže spotřebu mít nižší můžeš pokud jedeš "chytře". Někde můžeš jet 150 a mít 6l aktuální a někde zas 110 při 8l. Ve výsledku průměr bude 130-140.mehturt píše:Ak ides stale 130-140 nikdy nemozes mat nizsi priemer. Jedine ak ides aj pomalsie.
Ale ano pokud si dáš tempomat na 140km/h a pojedeš po rovině asi budeš mít 8l.
7,8 jo celkem v poho spotřeba. Zaleží jak jezdíš. Sám jsem celkem spokojen do 7l se celkem v poho vejdu a to pomalu nejezdím....ale na spotřebu jako měla felicie už se asi nikdy nedostanu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host