EGR - zaslepení
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: EGR - zaslepení
Mnamka v sani z EGR:
A toto je len najhrubsia spina, co isla srobovakom. Este cca rovnake mnozstvo islo kefou a benzinom.- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: EGR - zaslepení
Až takovej hegeš jsem tam neměl, ale tohle je klasika EGR.
Nechápu proč nám nevedou 25% spalin z výfuku do kabiny, aby jsme to přefiltrovali i my
Nechápu proč nám nevedou 25% spalin z výfuku do kabiny, aby jsme to přefiltrovali i my

- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: EGR - zaslepení
Stano: to je z kterého a kolik má najeto?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: EGR - zaslepení
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF
Na tacho to ma 200t km. Realne tipujem okolo 350t km.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 81&t=46719
Na tacho to ma 200t km. Realne tipujem okolo 350t km.

- brejak
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 18.04.2010 16:25
Re: EGR - zaslepení
Ahojte.
Pripajam sa do "partie".S mojim FF som si uz co to presiel.Od kupy trebalo pomenit uz milion veci/najnovsie tiahla radenia prevodovky/ ,no chcel by som sa podelit o to co ma potrapilo najviac a to EGR-ko. Asi pred pol rokom zacalo auto skapinat na krizovatkach , nestartovalo a podobne.V servise diagnostika : zaseknuty EGR ventil.Co to som uz precital ohladom cistenia , vymeny , zaslepenia no pokusil som sa ho najprv vycistit.Poviem Vam, dostat ho von bola cista nocna mora.Ked sa mi to konecne podarilo, vzal som ho domov a poriadne precistil.Stalo sa, ale presne to na co ma upozornil technik ,ze ak sa raz zacne zadrhavat je " FUč " a treba novy.Ventil sa v najvyssej polohe stale zasekaval.Tak ako spravny kutil som rozmyslal ako to spravit.
nakoniec som sa rozhodol, ze mu nedovolim dostat sa do pozicie uplneho otvorenia a pouzil som fofrpasky
/ ano , ano viem /
https://postimg.cc/image/z6hhfn1xt/ - foto
https://www.youtube.com/watch?v=dil4AKJsGco - video
Fungovalo to na pocudovanie super , bez problemov ziadne hlasky z riadiacej jednotky , akurat sa po vypnuti motora stale snazil precistit a bal som sa aby to tie pasky vydrzali.Jazdil som tak asi mesiac.
Tak som sa rozhodol ze ventil dam znova von a nieco vymyslim.Kedze som nemal zaslepku rozhodol som sa odpojit tiahlo ventilu od motorceka a ventil som na pevno zalepil tmelom.
https://postimg.cc/image/4qbkhl8pt/ - foto
https://postimg.cc/image/huh4uby7l/ - foto
https://postimg.cc/image/ar99eq0ht/ - foto
Cize elektronika pracuje podla riadiacej jednotky no nedochadza k otvaraniu a zatvaraniu.
Momentalne mam prejadzenych cca 4000 km bez jedinej hlasky alebo poruchy, diagnostika OBD2 bez zavad.
Cize aj takto poskodeny EGR sa da ponechat v aute a vobec nieje potrebne ho menit za novy+zaslepka.
Uvidime co ukaze buducnost.
A emisna
cela galeria : https://postimg.cc/gallery/313td0p2q/73a0a240/
youtube video : https://www.youtube.com/watch?v=dil4AKJsGco
Pripajam sa do "partie".S mojim FF som si uz co to presiel.Od kupy trebalo pomenit uz milion veci/najnovsie tiahla radenia prevodovky/ ,no chcel by som sa podelit o to co ma potrapilo najviac a to EGR-ko. Asi pred pol rokom zacalo auto skapinat na krizovatkach , nestartovalo a podobne.V servise diagnostika : zaseknuty EGR ventil.Co to som uz precital ohladom cistenia , vymeny , zaslepenia no pokusil som sa ho najprv vycistit.Poviem Vam, dostat ho von bola cista nocna mora.Ked sa mi to konecne podarilo, vzal som ho domov a poriadne precistil.Stalo sa, ale presne to na co ma upozornil technik ,ze ak sa raz zacne zadrhavat je " FUč " a treba novy.Ventil sa v najvyssej polohe stale zasekaval.Tak ako spravny kutil som rozmyslal ako to spravit.




https://www.youtube.com/watch?v=dil4AKJsGco - video
Fungovalo to na pocudovanie super , bez problemov ziadne hlasky z riadiacej jednotky , akurat sa po vypnuti motora stale snazil precistit a bal som sa aby to tie pasky vydrzali.Jazdil som tak asi mesiac.
Tak som sa rozhodol ze ventil dam znova von a nieco vymyslim.Kedze som nemal zaslepku rozhodol som sa odpojit tiahlo ventilu od motorceka a ventil som na pevno zalepil tmelom.



Cize elektronika pracuje podla riadiacej jednotky no nedochadza k otvaraniu a zatvaraniu.
Momentalne mam prejadzenych cca 4000 km bez jedinej hlasky alebo poruchy, diagnostika OBD2 bez zavad.
Cize aj takto poskodeny EGR sa da ponechat v aute a vobec nieje potrebne ho menit za novy+zaslepka.
Uvidime co ukaze buducnost.
A emisna



Naposledy upravil(a) brejak dne 17.07.2018 18:13, celkem upraveno 1 x.
aktuálne : Ford Focus MKll 2.0l TDCI 100kW Wolf Racing
pred tým : Ford Focus MKI 1,8 16v Benzín , 3dv.
pred tým : Ford Focus MKI 1,8 16v Benzín , 3dv.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: EGR - zaslepení
Zaslepuje se ten, který funguje. Dobře jsi s tím vyčural
Nechceš si založit galérku? Tvé auto vypadá zajímavě

Nechceš si založit galérku? Tvé auto vypadá zajímavě

- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: EGR - zaslepení
Hodím to sem. Mě teď trochu zlobí... Výkon odpovídá spotřebě kvalt/aktuální maximální spotřeba - V./7,6 l, IV./9,5. Prostě úžasná akcelerace
. Po ujetí tisícovky kilometrů v kuse (asi jednou jsem to na chvíli zhasnul) a po zastavení na pumpě se to vrátilo do normálu. Vím, že je špatnej (je vyčištěný, diagnostika opakovaně ELM hlásí dvě chyby).
Otázka zní: jde motorkem v egru otáčet zcela volně, nebo jakoby drhne a přeskakuje? Forscan hlásí de facto zadření a já si myslím, že se neumí dovřít, což dělá vratná pružina a prostě to neutáhne proti odporu, který popisuji.
(Měl jsem to rozebrané, jezdí to (buď bez tahu,a le jede, nebo prostě normálně) a řešit to koupí nového dílu bez jistoty příčiny není pro mě akutní).
2admin: Kdyžtak to přehoďte do lepší kategorie, díky

Otázka zní: jde motorkem v egru otáčet zcela volně, nebo jakoby drhne a přeskakuje? Forscan hlásí de facto zadření a já si myslím, že se neumí dovřít, což dělá vratná pružina a prostě to neutáhne proti odporu, který popisuji.
(Měl jsem to rozebrané, jezdí to (buď bez tahu,a le jede, nebo prostě normálně) a řešit to koupí nového dílu bez jistoty příčiny není pro mě akutní).
2admin: Kdyžtak to přehoďte do lepší kategorie, díky
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: EGR - zaslepení
Je mozne ze po resetovani RJ.motora som odstavil ERG?
Po nastartovani zostane zavrety ale ked vypnem motor tak cistiaci ciklus prebehne normalne 0-100%
Nemal som okuliare a nebol zvoleny spravny tip RJ.
Po 250km.nehlasi ziadnu poruchu regeneracia DPF normalna.
Ked som resetol naucene hodnoty ERG tak par km. sa otvaral normalne potom sa uzavrel.
Inac ide vsetko uplne normalne.
(to moje auticko dostane jedneho pekneho dna infarkt ale ja som zo sucasnym stavom celkom spokojny)
Tak neviem ci.
alebo
:
Po nastartovani zostane zavrety ale ked vypnem motor tak cistiaci ciklus prebehne normalne 0-100%
Nemal som okuliare a nebol zvoleny spravny tip RJ.
Po 250km.nehlasi ziadnu poruchu regeneracia DPF normalna.
Ked som resetol naucene hodnoty ERG tak par km. sa otvaral normalne potom sa uzavrel.
Inac ide vsetko uplne normalne.
(to moje auticko dostane jedneho pekneho dna infarkt ale ja som zo sucasnym stavom celkom spokojny)
Tak neviem ci.


-
- Nováček
- Příspěvky: 91
- Registrován: 24.08.2011 20:35
- Bydliště: Pardubice
Re: EGR - zaslepení
Ahojte,
Tak zo zufalstva sem zase idempre radu. Fofo 2.0tdci 100kw mipc vyhodil engine failure a fordiag chybu p1335. 5hodin holovania, ale egr som vymenil a chyba je tam stale
Ajkedvymazem, takostane vymazana, prejdem par km, zaoarkujem, vypnemmotor a nastartujem a chyba tam skoci zase a motor ide tak ako ma. Ale kontrolka cervena ma skrie. Vcom moze byt problem? Cez diag som dal servis egr po vymene, uspesne dokonci a ajtak. V com moze byt problem? Niekde somnasielue by to mohol sposobovat “pierburg”. Novy je zase za liter. Je totym? Teda moze to byt tym? Alebo ? Pomoc!:(
Tak zo zufalstva sem zase idempre radu. Fofo 2.0tdci 100kw mipc vyhodil engine failure a fordiag chybu p1335. 5hodin holovania, ale egr som vymenil a chyba je tam stale

Ford Focus MK2 2,0 TDCi 100KW (319 NM)/Chip 122KW (408 NM), r.v.2006
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 848
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: EGR - zaslepení
Ahoj, přidávám se do klubu "zaslepený EGR" .. Akorát to není Focus ale Transit Connect 1.8 TDCI
81 KW r.v. 2010 bez DPF. Žádná kontrolka nesvítí a diagnostika nic nedetekuje, při rozjezdu z místa je poznat, že Turbo rychlej reaguje
. 144 200 km.
81 KW r.v. 2010 bez DPF. Žádná kontrolka nesvítí a diagnostika nic nedetekuje, při rozjezdu z místa je poznat, že Turbo rychlej reaguje

Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 110
- Registrován: 06.02.2013 18:40
- Bydliště: Brno
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: EGR - zaslepení
Zdravím, už dlho mam zaslepený egr a rozmýšľam nad tým valcom, chladičom, výmenníkom alebo co to vlastne je, hneď za egr a idú k tomu hadice s chladiacu kvapalinou. Rozmýšľam o jeho odpojení a prepojení tých dvoch hadíc, aby tamadial nešla žiadna chlad. Kvapalina. Robil to už niekto?
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3104
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: EGR - zaslepení
A co si od bypassu chladiče EGR slibuješ? Pokud je EGR zaslepeno, tak jím žádné plyny neprotékají a tudíž kapalina nemá co chladit / jak se ohřát.
Samozřejmě pokud by tekl, je to jasné...
Samozřejmě pokud by tekl, je to jasné...
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: EGR - zaslepení
Je asi v takom stave, no len pre istotu, keď nefunguje, voda nemusí ísť.
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 848
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: EGR - zaslepení
Včera jsem byl na STK se zaslepeným EGR a Emise byly bez problémů, kouřivost tolerance MAX 0,25. Naměřená hodnota 0,10 
A s fungujícím EGR bylo měřeno původně 0,08

A s fungujícím EGR bylo měřeno původně 0,08

Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů