Stránka 27 z 52

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 20.03.2012 20:50
od ustecak
Jo,jo.To bylo to první,co jsem dělal.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 20.03.2012 21:06
od cr4sh3r87
Těsnost sacích svodů a všech hadiček překontrolovaná?

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 20.03.2012 21:17
od petulak
cr4sh3r87 píše:Ono je pěkný to takhle vyřešit, ale moc bohatej volnoběh je velice špatná věc, z důvodu že nespálený benzín, ti rozpouští olejový film na stěnách válců a pak jedeš skoro na sucho.... Proto by se nemělo studený auto ani nechávat zahřívat na místě atd...

Já ti jen podotknu,že jsem automechanik a kdysi i závodník aut. Takže jsem pár motorů postavil. :mrgreen: :mrgreen:

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 20.03.2012 21:27
od cr4sh3r87
Takže tohle všechno víš. Měl jsi to teda na té diagnostice aby jsi viděl jak bohatou směs jedeš na volnoběh? Byl bych docela překvapen, kdyby adaptace byla OK :P

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 20.03.2012 21:37
od ustecak
cr4sh3r87 píše:Těsnost sacích svodů a všech hadiček překontrolovaná?
Taky.Pokud auto stojí,tak se otáčky ustálí na těch 500,stačí lehounce zatlačit na plyn a otáčky jsou 800 a motor jede jak hodinky.Proč tohle nedělá ŘJ,ve které je naprogramovanejch 750 ot. ?
Aut jsem měl více,vždy jsem si je opravoval a seřizoval sám.Teď mám tři roky Focuse,do něj se nemontuju(už na to nemám náladu) a jen zjišťuju,že ten Ford je zbytečně přeplácanej a nedokonalá kooperace všech těch sarapatiček těm problémům jen napomáhá. Jezdím do aut.servisu a můžu říct,že odborné znalosti mechaniků jsou velmi mizerné.A není proč se divit,každou chvíli tam vidím jiné tváře.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 21.03.2012 09:06
od gargulakj
Taky už tři roky bojuju s volnoběhem a pořád to není dokolané. Při dojezdech se otáčky zhoupnou až to málem zdechne.
Někdy se to chová ukázkově někdy špatně.

Když je to správné, tak dokud nezastavím, tak se otáčky drží cca kolem 1000 a až při zastavení klesnou na 750. Takhle by to mělo fungovat už od výroby předpokládám.

Ovšem málokdy to takhle funguje a většinou je to tak že otáčky klesají na 750 vždy i za jízdy a to pak stačí šlapnout na brzdu a motoru se udusí.

Volnoběžný ventil nový, hadičky pod sacím potrubím s ventilkem nové a stále to dělá blbosti. Takže v čem je chyba a proč jednou je to ok a druhy den ne :nixw: :roll:

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 21.03.2012 09:47
od ihrdlick
Co třeba palivový filtr nebo jiný benzín? Já jsem vyměnil palivák, vyčistil volnoběžný ventil a (ťuk ťuk na dřevo), už 3 měsíce mám klid a to bylo i -16°C :)

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 21.03.2012 10:04
od gargulakj
To bohužel taky ne, po vyměně filtru se to nezlepšilo a jezdím na SHELL. Není ani rozdíl mezi V-POWER nebo obyč.

No když je -10 a víc tak se to chová uplně nejlépe, to ty otáčky drží jak přibité.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 21.03.2012 17:05
od vitr73
kvalita benzinu podle mne na volnobeh nema vliv...i kdyby byl spatnej a malo horel tak řj ma za ukol otacky dohnat prave prez ten ventil....takze spis vsazim na nej.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 25.03.2012 09:51
od Miki.N
gargulakj: Volnoběch se u mě choval v podstatě úplně totožně. Už jsem se pomalu chystal na výměnu volnoběžného ventilu. Nakonec mě umřela cívka a od její výměny jsou to 2 měsíce a 2tis. km a problémy s volnoběhem jsou pryč.
Jinak s výměnou cívky jsou pryč i další problémy jako špatné startování v nížších venkovních teplotách nebo také jakoby vynechávání motoru v nízkých otáčkách, například při odbočování.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 26.03.2012 12:53
od vitr73
No ja myslim ze problem maleho volnobehu ruzne se meniciho dela jen a pouze to ,ze řj volnobeh nijak nehlida..tzn lambdu nepouziva na volnobeh..vahu vzduchu taky ne a jede jen a pouze z predem nastavene bitmapy v jednotce ktera pocita s tim ze benzin je OK..tlak je OK..ventil pracuje taky OK ..skrtici klapka je taky OK...a mnoho jineho. A v tom vidim problem...ze to nijak nehlida

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 26.03.2012 12:56
od vitr73
uz jen proto ze ma mit volnobeh 700 a pokazde je trosku jinak...tzn nehlida nic ale jede podle tvrde mapy v jednotce

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 26.03.2012 13:58
od gargulakj
A na to jsi přišel jak?

1. Když je venku pod -10C volnoběh je výš.
2. Reaguje na zátěž motoru, když si člověk pohraje se spojkou je schopné to na jedničku jet na volnoběh i do malého kopečku.
3. Reaguje na zatěž altíku, opět volnoběh reaguje při různé zátěži.
4. Reaguje na pohyb auta

Určitě je toho spousta.

Takže to co píšeš se mi teda vůbec nezdá :nnou:
Tohle s jistou můžou říct leda vývojáři z fordu.

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 26.03.2012 16:10
od petulak
vitr73 píše:uz jen proto ze ma mit volnobeh 700 a pokazde je trosku jinak...tzn nehlida nic ale jede podle tvrde mapy v jednotce
Asi ale, to "něco" hlídá teplotu nasáváného vzduchu.
Já jsem si to vše "vychytal"-tak,že nemám problém při -15 a ani při plus 30.
Jenom ted, jde "sytič" o dost méně času,než když je zima. :D

Re: volnoběžný ventil

Napsal: 26.03.2012 16:55
od vitr73
no vim jiste ze podle livedata to na volnobeh nepouziva hromadu cidel...to je evidentne videt na live data...