Stránka 27 z 74
Re: čerpadlo
Napsal: 03.01.2009 18:35
od BRABUS.II
Čerpadla opravuje (spíš vyměnuje) PAS Zábřeh na Moravě. Suma sumárum 19.000 klacků s DPH. Výměnu za jiné nedoporučuji! Ve fordu mi řekli že může být jine čerpodlo že si ta elektronika poradí s tím jiným čerpadlem poradí,ale ho... Auto jelo ,ale nestartovalo,špatný předstřik a o výkonu ani nemluvím! Borec ve FORDU mi řekl že mám buď špatnou naftu nebo žhaviče. Autorizoaný servis a nic nepoznají. Stálo mě to zbytečnou montáž toho čerp... z jiného focusu se stejným motorem plus načtení na diagnostice u fordu. To vše zbytečně cca 4000kč. Muselo jít ven:-(takže zbytečná práce.Po tel domluvě z firmou PAS(bosh diesel servis)mě pan Bednář 602 531 012 vše vysvětlil a bylo jasné že si zaplatím tu nechutnou sumu!!! Mám tu řídící jednotku v autě 14 dní a šlape jak hodinky. Hele, demontáž v nějakém servisu cca 3000 + 19000 a je to.Ja jsem dal i blbostí mého mechanika 29.000kč.
Re: čerpadlo
Napsal: 05.01.2009 01:08
od foki
jsou pouze 2 druhy cerpadel a to od 15.1.1999 do 1.8.2000 (1336633 RMXS4Q-9A543-SE cena cca 29066kc ) a od 1.8.2000 do 9.5.2005 (1353440 RMYS6Q-9A543-SG cena 29066kc )
Re: čerpadlo
Napsal: 07.01.2009 07:45
od Nedbik
Tak problém snad konečně vyřešen!!!

Jediné, co nakonec pomohlo, bylo přehrátí softwaru v ŘJ motoru - teď to fakt hezky zrychluje, zabírá z mnohem nižších otáček a táhne to i ve 4000 ot/min (dříve to vadlo už v 2800 ot/min) a akcelerace se mi opravdu líbí... Takže teď mám nové čerpadlo i vstřiky, tak snad mi to vydrží nějakých "pár tisíc" kilometrů v pohodě

Ještě musím zjistit spotřebu, aby ta skvělá akcelerace nebyla vyvážená "skvělou" spotřebou...

Re: čerpadlo
Napsal: 07.01.2009 21:35
od Tabi
To Nedbik:Tak problém doufám vyřešen,tak ti přeji ať fofo jezdí dlouho bez problémů tak jak má.
Re: čerpadlo
Napsal: 08.01.2009 09:38
od Nedbik
Jojo, díky Tabi, v dlouhou výdrž pevně doufám!!!
P.S. Jen dotaz, který je trochu mimo téma - dle tvého obrázku máš vpředu čtyři blinkry. Máš zapojené všechny? Není na technické problém?
Re: čerpadlo
Napsal: 08.01.2009 09:52
od zewl
Rekl bych, ze vsechny 4 najednou nefunguji. Ma cumak pred FL, ale svetla dal po FL (tam jsou integrovane blinkry primo ve svetlech). Svetla po FL lepe vypadaji a lepe sviti
Kdyz mrknes tu po foru, vlakna o tomhle najdes

Re: čerpadlo
Napsal: 08.01.2009 10:20
od Nedbik
Já se jen ptal, vím, že se nemají míchat témata...
P.S.Mám stejný čumák jako Tabi a do původních blinkrů bych chtěl dát denní svícení... Už mlčím, už mlčím...

Re: čerpadlo
Napsal: 08.01.2009 10:56
od zewl
Re: čerpadlo
Napsal: 08.01.2009 19:34
od Jozkablack
22x TDDi 1999
10x TDDi 2000
1 x TDDi 2001
2 x TDDi 2002
1 x TDCi 2003
Přidal jsem f_vlada. rok 1999
Re: čerpadlo
Napsal: 08.01.2009 20:18
od jamaka
mna by este zaujimala jedna vec, ake kody mali cerpadla v rokoch 2000?
a je celkom mozne ze to boli auta vyrobene na konci roka 1999, alebo tesne na zaciatku roka 2000, kedy este dokoncovali s kodom 4002.
Re: čerpadlo
Napsal: 08.01.2009 20:45
od Jozkablack
Gold napsal: Nejěastšjší závady:
· Vůle v táhlech a uložení předního příčného stabilizátoru
· Zanesený EGR ventil (Diesel) s následkem zvýšené kouřivosti a menšího tahu
· Prasklý rozvodový řemen (diesel z roku 2000)
· Rychle opotřebené klíče
· Hučící ložiska v kolech (po cca 80000 km)
· Častěji opotřebené klouby hnacích hřídelů (Diesel)
· Vadný regulátor alternátoru (následné přebíjení ničí akumulátor-do roku 1999)
· Praskající výfuky (do roku 2000)
· Vadná vysokotlaká čerpadla u motorů TDDi (do roku 2000)
· Škubání u motorů TDCi (85 kW) do roku 2002 – do roku 2001 se problém řešil
přeprogramováním EDU, v roce 2002 v rámci svolávací akce byly jednotky měněny celé.
· Rychloměry padající náhle k nule (výměna sdruženého přístroje v rámci svolávací akce
v roce 2000)
zdroj: TipCars
To by jen potvrzovalo teorii jednoho mechanika se kterym jsem mluvil, že od roku 2001 do Focusu montovali jiný řídící jednotky čerpadel či co. Zase Foki tvrdí že by na ten problem nemohli v tý době ještě přijít.
Re:
Napsal: 08.01.2009 20:50
od Jozkablack
foki píše:fokina píše:Právě jsem asi velmi nerada vstoupila do klubu....a ihned jsem si slíbila, že tohle je můj první a poslední diesel....u benzínu výměna čerpadla 10tis. a u diesla 30tis...docela rozdíl....zkouším sehnat někoho, kdyo mi to opraví, už jeden typ mám, tak budu doufat...jinak se mi to stalo takto: ráno jsem najela asi 60km, pak jsem zastavila před domem, zapomněla zařazenou 1, pustila spojku, fík chcípnul. Za 2 hoďky jsem přišla k autu a už jen točilo a točilo, kontrolka žhavení normálně zhasne....
oprava s novým cerpadlem cca 24000kc .
To zdražovali, nebo děláš pod cenou.
foki píše:jsou pouze 2 druhy cerpadel a to od 15.1.1999 do 1.8.2000 (1336633 RMXS4Q-9A543-SE cena cca 29066kc ) a od 1.8.2000 do 9.5.2005 (1353440 RMYS6Q-9A543-SG cena 29066kc )
Re: čerpadlo
Napsal: 08.01.2009 21:14
od Nedbik
to jamaka: Já měl 4006...
Re: čerpadlo
Napsal: 08.01.2009 21:59
od jamaka
tak to si uz musel mat vymene. v 99 boli 4002-ky.
Re: čerpadlo
Napsal: 09.01.2009 07:08
od Nedbik
Tomu věřím, ale chtěl jsem tím říct, že i 4006ky se mohou odporoučet...
